Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2012, 14:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
En nu ga ik even boodschappen doen. De soep in zak is in de bonus, dus ik weet al wat ik ga eten vanavond
Oud 08-02-2012, 14:56
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
En nu ga ik even boodschappen doen. De soep in zak is in de bonus, dus ik weet al wat ik ga eten vanavond
nu weet ik ook wat ik vanavond ga eten!
Oud 08-02-2012, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Het ging over jouw als je begrijpt wat ik bedoel, sufkut

En gelukkig ben ik al bijna gestopt met huilen.
Godzijdank. Straks had ik het nog goed moeten maken met een doosje truffels of een verlept bossie blommen. Over huilen gesproken; heeft iemand hier wel eens een doosje tissues zien staan en met een viezige bril op gelopen? Ben ik de enige die dan het geluk heeft dat het tissues met balsam (seriously, teh fuck?) voor een zacht en fluffy neusje bleken te zijn en ik mijn bril onder de vieze vettigheid had zitten?
Oud 08-02-2012, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Jou.
nee. Mensen verkeerd verbeteren. Drie dagen verbannen van het forum

Nee niet weggaan kat
Oud 08-02-2012, 14:57
Pierrot
Pierrot is offline
Ja, ik heb ook wel zin in soep. Hmm.
Oud 08-02-2012, 14:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zoals ik mss al eerder heb verteld word ik al een hele tijd ´gestalkt´ door een privénummer dat me ongeveer 6 keer per dag belt en dat al meer dan een week lang. Ik neem dus geen onbekende nummers op en ik sta al op het bel-me-niet register, dus ik negeer het steeds. Maar ik was toch wel nieuwsgierig...
Nou, gelukkig zijn er dus callcentermedewerkers die simpel genoeg zijn om niet door te hebben wanneer iemands voicemail aangaat, waardoor ik dus eerst een gesprek kon horen en daarna een berichtje kreeg van de volgende medewerkster die (heel vals) in zichzelf begon te zingen. Wattefak?
Verwijderd
Ik weet niet welk stuk van mijn hersens me verlaten heeft, maar het is toch echt jou hoor.
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Over huilen gesproken; heeft iemand hier wel eens een doosje tissues zien staan en met een viezige bril op gelopen? Ben ik de enige die dan het geluk heeft dat het tissues met balsam (seriously, teh fuck?) voor een zacht en fluffy neusje bleken te zijn en ik mijn bril onder de vieze vettigheid had zitten?
Dit probleem ken ik.
Oud 08-02-2012, 14:59
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Godzijdank. Straks had ik het nog goed moeten maken met een doosje truffels of een verlept bossie blommen. Over huilen gesproken; heeft iemand hier wel eens een doosje tissues zien staan en met een viezige bril op gelopen? Ben ik de enige die dan het geluk heeft dat het tissues met balsam (seriously, teh fuck?) voor een zacht en fluffy neusje bleken te zijn en ik mijn bril onder de vieze vettigheid had zitten?
ik maak mijn bril vrijwel nooit schoon. die is gewoon standaard gebalsemd
Oud 08-02-2012, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Dat is inderdaad heel vervelend, ja. Bijna vervelender dan het beslagen-glazen-probleem, of het niets-meer-zien-in-de-regen-probleem.
Oud 08-02-2012, 15:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
heeft iemand hier wel eens een doosje tissues zien staan en met een viezige bril op gelopen? Ben ik de enige die dan het geluk heeft dat het tissues met balsam (seriously, teh fuck?) voor een zacht en fluffy neusje bleken te zijn en ik mijn bril onder de vieze vettigheid had zitten?
Ik maak mijn bril alleen maar schoon met de kleren die ik aanheb.
Oud 08-02-2012, 15:01
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
nee. Mensen verkeerd verbeteren. Drie dagen verbannen van het forum

Nee niet weggaan kat
mensen die ambiguë zinnen maken ook!!!!111!!
Oud 08-02-2012, 15:02
Pierrot
Pierrot is offline
Beslagen glazen! Ik fiets met deze kou graag met m'n sjaal over mijn neus en mond, maar dat gaat niet zo goed met een bril, want als ik uitadem beslaan de glazen, .
Oud 08-02-2012, 15:02
Verwijderd
Ik begrijp iets verkeerd geloof ik, maar het is echt hoe dan ook geen grammaticale zin.
Oud 08-02-2012, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Beslagen glazen! Ik fiets met deze kou graag met m'n sjaal over mijn neus en mond, maar dat gaat niet zo goed met een bril, want als ik uitadem beslaan de glazen, .
Ik draag nooit meer een bril buiten, maar toen ik dat nog deed was het inderdaad heel erg naar! En als je van buiten naar binnen komt, hng.
Oud 08-02-2012, 15:03
Rationeel
Rationeel is offline
het gaat om zijn "als je begrijpt wat ik bedoel", er ontbreken dus aanhalingstekens o.i.d. om het te verduidelijken
Oud 08-02-2012, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Jou.
het ging over zijn 'als je begrijpt wat ik bedoel' opmerking, niet over hem als hij begreep wat zij bedoelde
Oud 08-02-2012, 15:04
Verwijderd
Citaat:
het gaat om zijn "als je begrijpt wat ik bedoel", er ontbreken dus aanhalingstekens o.i.d. om het te verduidelijken
O! Maar dan nog zeg je toch 'de jouwe' en niet 'jouw'?

Goed Heeft iemand deze film gezien en is hij leuk?
Oud 08-02-2012, 15:05
Verwijderd
OH WACHT lK SNAP HEM.
Verwijderd
Goed zo kattapie.
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik draag nooit meer een bril buiten, maar toen ik dat nog deed was het inderdaad heel erg naar! En als je van buiten naar binnen komt, hng.
Als ik buiten geen bril zou dragen krijg ik grotere problemen dan beslagen glazen. Dan zou ik zo het verkeer in wandelen.
Verwijderd
Citaat:
Ik begrijp iets verkeerd geloof ik, maar het is echt hoe dan ook geen grammaticale zin.
Het ging over zijnnn uitspraak. Omdat hij zijn kwijlverhaaltje eindigde met een 'als je begrijpt wat k bedoel' en ik daarop een wenkbrauw deed en hij daarop dacht dat ik zelf nog ee keer 'als je begrijpt wat ik bedoel' zei, maar ik koppelde dat voor hem nog een keer aan de wenkbrauw en nu vind ik het niet meer leuk en ga ik in een hoekje hummen.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Goed zo kattapie.
<3
Oud 08-02-2012, 15:06
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

ik heb de amerikaanse versie gezien en ik vond er geen reet aan, maar ik vind ook geen reet aan films als the ring en the grudge e.d.....
Verwijderd
Citaat:
Als ik buiten geen bril zou dragen krijg ik grotere problemen dan beslagen glazen. Dan zou ik zo het verkeer in wandelen.
Welke sterkte heb je dan?
Vowel
Vowel is offline
Lisa, je had "als je begrijpt wat ik bedoel" gewoon tussen aanhalingstekens moeten zetten, dan was het voor iedereen duidelijk geweest.
Oud 08-02-2012, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Dit probleem ken ik.
Gelukkig

Citaat:
ik maak mijn bril vrijwel nooit schoon. die is gewoon standaard gebalsemd
Tsk, tsk. Lauw demiwater met een microvezeldoekje!

Citaat:
Dat is inderdaad heel vervelend, ja. Bijna vervelender dan het beslagen-glazen-probleem, of het niets-meer-zien-in-de-regen-probleem.
Oh, daar heb ik amper last van. Ik draag het leeuwendeel van de dag lekker contactlenzen; zachte hydrogellenzen. Erg comfortabel, tenzij het later op de avond wordt en er minder daglicht aanwezig is en/of mijn ogen gewoon vermoeider worden.

Citaat:
Ik maak mijn bril alleen maar schoon met de kleren die ik aanheb.
Dat doe ik zelf ook hoor. Ondanks mijn betweterige advies aan Rationeel, maar sssh, dat is geheim.

Citaat:
Hah, maak je niet druk joh. Je leest de zin verkeerd omdat Lusi een beetje een afwijkende manier van helder posten heeft
Verwijderd
Hebben jullie trouwens ook dat je met je ene oog andere kleuren ziet dan met je andere?
Rationeel
Rationeel is offline
zo zien jullie maar weer, lieve kinders; goed gebruik van interpunctie is van levensbelang!
Oud 08-02-2012, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 'm gezien. En och, 't is een Japanse suspense-horrorfilm. Als je er gevoelig voor bent vrij spannend maar anders een walk in the park.
Oud 08-02-2012, 15:08
Rationeel
Rationeel is offline
hoofdlettergebruik daarentegen is nonsens!
Oud 08-02-2012, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Lisa, je had "als je begrijpt wat ik bedoel" gewoon tussen aanhalingstekens moeten zetten, dan was het voor iedereen duidelijk geweest.
Ja maar ik ben lui
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Welke sterkte heb je dan?
Ik overdrijf een beetje, . Min vier aan beide ogen.
Verwijderd
Citaat:
ik heb de amerikaanse versie gezien en ik vond er geen reet aan, maar ik vind ook geen reet aan films als the ring en the grudge e.d.....
Citaat:
Ik heb 'm gezien. En och, 't is een Japanse suspense-horrorfilm. Als je er gevoelig voor bent vrij spannend maar anders een walk in the park.
O okee. Dan ga ik hem maar gewoon kijken. En als het te eng is mag het forum mijn handje vasthouden.
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig

Tsk, tsk. Lauw demiwater met een microvezeldoekje!

Oh, daar heb ik amper last van. Ik draag het leeuwendeel van de dag lekker contactlenzen; zachte hydrogellenzen. Erg comfortabel, tenzij het later op de avond wordt en er minder daglicht aanwezig is en/of mijn ogen gewoon vermoeider worden.

Dat doe ik zelf ook hoor. Ondanks mijn betweterige advies aan Rationeel, maar sssh, dat is geheim.

Hah, maak je niet druk joh. Je leest de zin verkeerd omdat Lusi een beetje een afwijkende manier van helder posten heeft
Oud 08-02-2012, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Aansteller!

Mijn linkeroog heeft plus zes, maar die gebruik ik praktisch niet. Als ik die dichtdoe zie ik ook amper verschil in mijn beeld, enzo. Mijn rechteroog heeft plus 3,75 of iets in die richting.
Oud 08-02-2012, 15:11
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
A walk in a dark park filled with monsters and ghosts and creepy sounds.
Oud 08-02-2012, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat is nog goed te doen. Ik zit helaas met een correctie van rond de -10dpt als 't om brillenglazen gaat, ook nog eens met een redelijke cilindrische correctie van 2~3dpt

Citaat:
Ja eh, het ís toch zo? Wat zit je te grienen!

Citaat:
A walk in a dark park filled with monsters and ghosts and creepy sounds.
Vrouw
Oud 08-02-2012, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie trouwens ook dat je met je ene oog andere kleuren ziet dan met je andere?
Ja Met mijn linkeroog is alles iets feller dan met mijn rechteroog.
Oud 08-02-2012, 15:18
Martiño
Martiño is offline
Zo, zojuist bij de AH geweest, nu even naar de glasbak en de brievenbus.
Oud 08-02-2012, 15:19
Verwijderd
Ik zou dark water nog niet kijken al kreeg ik er 100 euro voor nou ja, dan misschien wel want ik heb toevallig geld nodig. Maar dan wel met ogen dicht. Dat soort films achtervolgt me máánden.

p.s. ik heb zin in nibbits
Oud 08-02-2012, 15:19
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Vrouw
Ja hoor, meneer "ik man, ik stoer."
Oud 08-02-2012, 15:21
Rationeel
Rationeel is offline
L. vindt criminal minds al eng

maar ik heb nu twin peaks en fire walk with me liggen en die gaan we hoe dan ook samen kijken. beetje opvoeding enzo
Oud 08-02-2012, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Zo, zojuist bij de AH geweest, nu even naar de glasbak en de brievenbus.

Citaat:
Ik zou dark water nog niet kijken al kreeg ik er 100 euro voor nou ja, dan misschien wel want ik heb toevallig geld nodig. Maar dan wel met ogen dicht. Dat soort films achtervolgt me máánden.

Ik ben daar oprecht jaloers op. Net als mensen die geregeld nachtmerries hebben. Ik wil dat ook, maar ik ben volgens mij helemaal afgestompt

Citaat:
Ja hoor, meneer "ik man, ik stoer."
Ik zit niet voor niets in berenvel achter m'n workstation
Oud 08-02-2012, 15:22
Verwijderd
Citaat:

maar ik heb nu twin peaks en fire walk with me liggen en die gaan we hoe dan ook samen kijken. beetje opvoeding enzo
Ohh Twin Peaks (Fire Walk With Me vind ik behoorlijk minder) is echt de meest awesome serie ooit gemaakt. Vind ik, dan.
Oud 08-02-2012, 15:22
Verwijderd
Citaat:

Dat is een andere!
Oud 08-02-2012, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Ja eh, het ís toch zo? Wat zit je te grienen!
Ik post prima! Als je het niet snapt, kun je eerst zoeken naar een oplossing waarbij je het wel snapt voordat je denkt dat de ander een fout maakt.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ohh Twin Peaks (Fire Walk With Me vind ik behoorlijk minder) is echt de meest awesome serie ooit gemaakt. Vind ik, dan.

en band of brothers

en alfred j. kwak
Uice
Uice is offline
Citaat:

Meesterwerk. Ik zou het trouwens geen suspense-horror noemen, zoals Q. Het is angsthorror.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Ik heb nog een potje augurken! Heb je daar ook zin in? (huhuhu, zwangerschapsgrapjes!)

Citaat:

Oeh, Twin Peaks! Die moet ik ook weer eens helemaal kijken.

Regels voor berichten