Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2012, 15:24
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Oh, dat is nog goed te doen. Ik zit helaas met een correctie van rond de -10dpt als 't om brillenglazen gaat, ook nog eens met een redelijke cilindrische correctie van 2~3dpt
Nou ja, ik kan zonder bril echt niet lekker lezen. En jij ziet zonder lezen/bril alleen vlekken?
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dat is een andere!
?
Verwijderd
Citaat:
Ik post prima! Als je het niet snapt, kun je eerst zoeken naar een oplossing waarbij je het wel snapt voordat je denkt dat de ander een fout maakt.
Ik denk helemaal niets hoor. Ik begreep meteen wat je bedoelde, ondanks jouw gebrekkige manier van communiceren (huhu ik typte "cummuniceren") Alleen die arme Aldan begrijpt er geen sikkepit van
Oud 08-02-2012, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Dat is een andere!
O wacht, het is wel dezelfde waarschijnlijk.
Oud 08-02-2012, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik kan zonder bril echt niet lekker lezen. En jij ziet zonder lezen/bril alleen vlekken?
Wazige vlekken, yesh. Details als gezichtsuitdrukkingen, ogen, mondhoeken etcetera vallen echt weg na anderhalve meter of zo. Als ik iets scherp wil zien/lezen zonder optische hulpstukken (huhu) moet ik 't een centimeter of 10 van m'n oog houden.
Oud 08-02-2012, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Ik denk helemaal niets hoor. Ik begreep meteen wat je bedoelde, ondanks jouw gebrekkige manier van communiceren (huhu ik typte "cummuniceren") Alleen die arme Aldan begrijpt er geen sikkepit van
Ik zei ook niet dat jij in het bijzonder iets dacht! Dat je helemaal niets denkt, is wel duidelijk. :wenkbrauw:
Oud 08-02-2012, 15:27
Uice
Uice is offline
Citaat:
ik heb de amerikaanse versie gezien en ik vond er geen reet aan, maar ik vind ook geen reet aan films als the ring en the grudge e.d.....
"Ken je dat nummer Purple Haze van Jimi Hendrix?"
"Ik heb de cover van Green Day gehoord, daar vond ik geen reet aan."

Verwijderd
Citaat:
?
Ik dacht dat die ik bedoelde in het Engels 'Dark Waters' heette.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Verwijderd
Citaat:
Ik ben daar oprecht jaloers op. Net als mensen die geregeld nachtmerries hebben. Ik wil dat ook, maar ik ben volgens mij helemaal afgestompt
Waarom wil je dat ;x zo leuk is het niet om als Verantwoordelijk Groot Mens nog poepiebang in het donker te zijn als je snachts naar de wc moet.
Citaat:
Ik heb nog een potje augurken! Heb je daar ook zin in? (huhuhu, zwangerschapsgrapjes!)
I'll pass
Oud 08-02-2012, 15:28
Verwijderd
Ik ben bij horrorfilms banger als ik ze samen met iemand kijk.
Oud 08-02-2012, 15:29
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Waarom wil je dat ;x zo leuk is het niet om als Verantwoordelijk Groot Mens nog poepiebang in het donker te zijn als je snachts naar de wc moet.
Ik vind het stiekem wel leuk hoor, dat films me zoveel doen. En dan niet alleen enge films, want ik jank ook bij alles, en ik krijg gewoon sowieso veel gevoelens wanneer ik films kijk. Rainbow of emotions.

Maar ik word inderdaad wel gewoon heel snel bang en dan kan ik niet slapen, word ik paranoïde en hoor/zie ik opeens dingen.
Oud 08-02-2012, 15:29
Verwijderd
Mijn zus is 7 maanden zwanger en haar kiendje van 13 maanden en man kotsen allebei de boel onder Ok ik vind het zielig
Oud 08-02-2012, 15:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik vind het stiekem wel leuk hoor, dat films me zoveel doen. En dan niet alleen enge films, want ik jank ook bij alles, en ik krijg gewoon sowieso veel gevoelens wanneer ik films kijk. Rainbow of emotions.

Maar ik word inderdaad wel gewoon heel snel bang en dan kan ik niet slapen, word ik paranoïde en hoor/zie ik opeens dingen.
Gelukkig heb je een stoere brede kerel die je beschermt!
Oud 08-02-2012, 15:31
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

mja, ik heb de 'echte' ringu wel gezien, maar daar vind ik dus ook geen kut aan. ik heb gewoon niets met die suspense-/angsthorrors, ik ben daar niet gevoelig voor.
Oud 08-02-2012, 15:32
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Pffft. Jij hebt gewoon geen hart, want jij voelt niets tijdens films! Maakt niet uit welke film.
Oud 08-02-2012, 15:32
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
awwwww
Oud 08-02-2012, 15:33
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Pffft. Jij hebt gewoon geen hart, want jij voelt niets tijdens films! Maakt niet uit welke film.
Echt wel! Walging, tijdens The Sound of Music.
Oud 08-02-2012, 15:34
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Echt wel! Walging, tijdens The Sound of Music.
Uhu, and that's the extent of it. Nou poehee!
Oud 08-02-2012, 15:34
Uice
Uice is offline
Citaat:

mja, ik heb de 'echte' ringu wel gezien, maar daar vind ik dus ook geen kut aan. ik heb gewoon niets met die suspense-/angsthorrors, ik ben daar niet gevoelig voor.
Nu ja, Dark Water is ook gewoon een heel sterk drama.
Oud 08-02-2012, 15:37
Rationeel
Rationeel is offline
over goede films gesproken: ik ga vanavond maar een kleine jason statham-marathon doen denk ik
Oud 08-02-2012, 15:38
Rationeel
Rationeel is offline
*rent weg*
Oud 08-02-2012, 15:38
Verwijderd
Jij mag niet lachen om dit soort flaters, mijnheer "Huh? Ik dacht dat Hurt van Johnny Cash was!"

Citaat:
Ik zei ook niet dat jij in het bijzonder iets dacht! Dat je helemaal niets denkt, is wel duidelijk. :wenkbrauw:
Niet nadenken gaat me bijzonder goed af; het leven bevalt me prima met verstand op nul
Oud 08-02-2012, 15:41
Verwijderd
Citaat:
over goede films gesproken: ik ga vanavond maar een kleine jason statham-marathon doen denk ik
*grinnik* Die dude heeft best toffe films gemaakt, Snatch en Lock, Stock & 2 Smokin' Barrels bijvoorbeeld. Topfilms
Oud 08-02-2012, 15:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Jij mag niet lachen om dit soort flaters, mijnheer "Huh? Ik dacht dat Hurt van Johnny Cash was!"
Oud 08-02-2012, 15:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat, gaat Vowel vreemd?
Oud 08-02-2012, 15:45
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Lolwut?
Oud 08-02-2012, 15:46
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wat, gaat Vowel vreemd?
Ja joh. Ik moet toch ergens mijn portie stoere brede kerel krijgen?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat, gaat Vowel vreemd?
Nee, de implicatie was dat ik stoer en breed ben. En een kerel.
Verwijderd
Citaat:
Omdat je dan meer 'leeft' en je -al dan niet onnodig en irrationeel- bewust bent van dreigende gevaren? Nou moet ik zeggen dat ik weinig voel voor in angst en beven 's nachts naar de plee te moeten, maar ik wil best op frequente basis wakker worden uit een nachtmerrie. Of een film zien waar ik een poos van "bij moet komen", of zo.

Trouwens, 's nachts wakker worden om naar de plee te gaan, volgens mij is dat echt iets dat voorbehouden is aan vrouwen, niet? Ik ken in ieder geval geen mannen die daar last van hebben
Oud 08-02-2012, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Lolwut?
Ja, zeer zeker. Deze blunder van ongekende grootheid spuugde jouw wederhelft een poos terug in de tijd uit z'n toetsenbord. Mijn wereld stortte een beetje in elkaar.
Oud 08-02-2012, 15:48
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Omdat je dan meer 'leeft' en je -al dan niet onnodig en irrationeel- bewust bent van dreigende gevaren? Nou moet ik zeggen dat ik weinig voel voor in angst en beven 's nachts naar de plee te moeten, maar ik wil best op frequente basis wakker worden uit een nachtmerrie. Of een film zien waar ik een poos van "bij moet komen", of zo.

Trouwens, 's nachts wakker worden om naar de plee te gaan, volgens mij is dat echt iets dat voorbehouden is aan vrouwen, niet? Ik ken in ieder geval geen mannen die daar last van hebben
Oh nee, ik heb dat ook nooit hoor. Of nou ja. Als ik niet wakker word gemaakt door iets anders, dan hoef ik 's nachts nooit naar de plee. Ik word in ieder geval niet wakker omdát ik moet piesen, of zo. Maar als ik per ongeluk wakker word, tja. Dan gebeurt het wel eens.
Oud 08-02-2012, 15:49
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja, zeer zeker. Deze blunder van ongekende grootheid spuugde jouw wederhelft een poos terug in de tijd uit z'n toetsenbord. Mijn wereld stortte een beetje in elkaar.
Tja, en als je nou gewoon weinig NIN luistert? *excuus verzint*
Oud 08-02-2012, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Mijn huisgenoten hadden het daar laatst ook over! Maar ik kon er niet achter komen of het nou goed of slecht was .

Goeiemiddag verder. Mijn lichaam denkt echt dat het avondetentijd is.
Oud 08-02-2012, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Tja, en als je nou gewoon weinig NIN luistert? *excuus verzint*
Pffrt. Zelfs je wederhelft had in de gaten dat hier geen excuses voor zijn, lamtak.
Oud 08-02-2012, 15:51
Vowel
Vowel is offline
Nog een keer want awwwwww.

Look at the cute thing!

Oud 08-02-2012, 15:51
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Pffrt. Zelfs je wederhelft had in de gaten dat hier geen excuses voor zijn, lamtak.
Lamtak? Wtf? Die is leuk, die ga ik onthouden.

En ja ja, je hebt ook wel gelijk hoor.
Oud 08-02-2012, 15:53
Verwijderd
Nou ja, ik wilde eerst "greppelheks" gebruiken, gewoon omdat het kán, maar ik besloot die nog even achter de hand te houden.
Oud 08-02-2012, 15:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je moeder spuugt blunders van ongekende grootheid uit.
Oud 08-02-2012, 15:54
Verwijderd
Citaat:
OTrouwens, 's nachts wakker worden om naar de plee te gaan, volgens mij is dat echt iets dat voorbehouden is aan vrouwen, niet? Ik ken in ieder geval geen mannen die daar last van hebben
Volgens mij wel. Maar ik heb er normaal ook nooit last van hoor. Alleen in hoogzwangere toestand is het per nacht gemiddeld drie keer. En dan nog drie keer omdat het maagzuur mijn strot uitbrandt, en als ik dan eenmaal wakker ben moet ik alsnog.

Verwijderd
Ha, greppelheks, die is leuk
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nou ja, ik wilde eerst "greppelheks" gebruiken, gewoon omdat het kán, maar ik besloot die nog even achter de hand te houden.
Lamtak is leuker.

Greppelheks is just mean.
Verwijderd
Citaat:
Nog een keer want awwwwww.

Look at the cute thing!

[filmpje]
Beetje jammer dat de plaatselijke Kulturkammer Jodenbuis in de ban heeft gegooid
Verwijderd
Ik ken alleen greppelslet
Oud 08-02-2012, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Je moeder spuugt blunders van ongekende grootheid uit.
En daar heb je nog gelijk in ook
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Beetje jammer dat de plaatselijke Kulturkammer Jodenbuis in de ban heeft gegooid
Wat?

Betekent dit dat je het filmpje niet kunt zien?
Verwijderd
O, ik was net gaan kijken, maar dit is ook de Amerikaanse remake, blijkbaar.
Oud 08-02-2012, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Geen grapjes over joden, dan voel ik me gediscrimineerd. ;d;D:;d:;d;D
Oud 08-02-2012, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Lamtak is leuker.

Greppelheks is just mean.
Be mean to you, yesh, were they about to, young padawan? So sorry for you I feel.

Oud 08-02-2012, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Wat?

Betekent dit dat je het filmpje niet kunt zien?
Affirmative.

Citaat:
Geen grapjes over joden, dan voel ik me gediscrimineerd. ;d;D:;d:;d;D
Tsja, wat wil je, met zo'n gok.

Spoiler
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten