Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2012, 16:37
Verwijderd
En na dat een of ander van vowel typte ikeen reactie die nietgeplaatst werd ;x
Advertentie
Oud 08-02-2012, 16:37
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Apate weet je hoe dat werkt met die chats? Welke partij betaalt wie? Is er kwaliteitscontrole voor zoiets wordt toegelaten?
Volgens mij betaalt niemand niemand en worden reacties door moderators geselecteerd.
Oud 08-02-2012, 16:38
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Vowel, trouwens, moet jij niet nog foto's maken voor je Vraag en Aanbod topic ? Van rokjes en galajurken? Ik zoek rokjes en galajurkjen toevallig vandaar.
Oh ja, dat ga ik zo doen, als ik klaar ben met het in elkaar lijmen van de scherven vertrouwen die ik ooit had in de mensheid.
Verwijderd
Het gaat ook langzaam shit he.
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij betaalt niemand niemand en worden reacties door moderators geselecteerd.
Ja ikweet dat de reacties door moderators worden geselecteerd, mijn kritiek wordt opgevat als respectloos (zie eerdere reactie) en wordt niet geplaatst. Deze gang van zaken is echt slecht voor iedereen die in deze chat zit voor advies en daamee niet zo handig om te tolereren als je s.com bent.

De kwaliteitscontrole ging over degenen die daa zitten als experts, neit over de controle per bijdrage
Verwijderd
Oh. Jij niet trouwens het chatten
Oud 08-02-2012, 16:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Niemand? Waarom zou Jon het dan toelaten? Ik mag toch hopen dat die "deskundigen" betalen om reclame te mogen maken.
Oud 08-02-2012, 16:39
Vowel
Vowel is offline
Oh en ik had daarna ook nog een reactie getypt, in de trant van "Oh dear lord, nu ben ik het vertrouwen in de mensheid wel kwijt." en toen kreeg ik dit:

"Kritische opmerkingen zijn welkom, zolang het respectvol blijft. "
Oud 08-02-2012, 16:40
Verwijderd
Die kreeg iedereen hoor, niet alleen jij
Oud 08-02-2012, 16:41
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Die kreeg iedereen hoor, niet alleen jij
Oh Nou goed, maar mijn reactie werd dus niet geplaatst.

Maar echt, wat een vertoning, of niet?
Oud 08-02-2012, 16:41
Verwijderd
Oh ik kreeg hem dus direct na een opmerking dieniet werd geplaatst. Kritiek mag blijkbaa niet.
Oud 08-02-2012, 16:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Een schandelijke vertoning!
Oud 08-02-2012, 16:42
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh ik kreeg hem dus direct na een opmerking dieniet werd geplaatst. Kritiek mag blijkbaa niet.
Ja, ik dus ook, maar blijkbaar is dat zinnetje global, dat wist ik niet.
Oud 08-02-2012, 16:43
Verwijderd
Misschien moeten we al die mensen doorverwijzen naar het voeding&gezondheids topic.
Oud 08-02-2012, 16:43
Verwijderd
Nouja, ik laathet erbij zitten. Ik hoop hoop hoop echt dat jon/marco beseffen dat dit echt absoluut niet 'helpt'.
Oud 08-02-2012, 16:44
Verwijderd
Bestaat er ook een bepaald font (schrijf je dat zo? In ieder geval lettertypes in Word ) die tekens als ā, ĕ, ḥ en ṣ enzo hebben, en er tegelijkertijd óók nog enigzins normaal uitzien? Niet zo'n achterlijk type met allemaal krulltjes bij de letters enzo
Martiño
Martiño is offline
Gut, dat gemiep altijd over die chat. Niet dat jullie geen punt hebben, maar dat cynisme de hele tijd is ook vermoeiend.
Verwijderd
Volgens mij zijn deze mensen van zo'n twijfelachtige HBO.
Verwijderd
En ja, ik word hier ook een beetje sip van .

Anyway, ik kreeg ook het zinnetje van kritiek mag, maar wel vriendelijk, maar ik heb überhaupt niet gereageerd.
Oud 08-02-2012, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Bestaat er ook een bepaald font (schrijf je dat zo? In ieder geval lettertypes in Word ) die tekens als ā, ĕ, ḥ en ṣ enzo hebben, en er tegelijkertijd óók nog enigzins normaal uitzien? Niet zo'n achterlijk type met allemaal krulltjes bij de letters enzo
symbol!
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zijn deze mensen van zo'n twijfelachtige HBO.
Nouja, diëtiek is ook HBO en dat zou een prima achtergrond voor zo'n chat zijn.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En ja, ik word hier ook een beetje sip van .

Anyway, ik kreeg ook het zinnetje van kritiek mag, maar wel vriendelijk, maar ik heb überhaupt niet gereageerd.
Dat was gewoon een algemene mededeling in de chat
Oud 08-02-2012, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Nouja, diëtiek is ook HBO en dat zou een prima achtergrond voor zo'n chat zijn.
Ik bedoelde eentje waar de diploma's zo worden uitgedeeld Ik zeg niet dat alle hbo's twijfelachtig zijn, zeker niet.
Oud 08-02-2012, 16:47
Verwijderd
Citaat:
symbol!
Nou, ik moet er ook gewone teksten mee kunnen typen. Als in: Ik wil heel graag in Word mijn samenvattingen maken, maar als ik bij elk Akkadisch woord is een letter moet copy-pasten en dan nog eens van lettertype veranderen wordt dat best vermoeiend. Maar in symbol kan ik niet gewone zinnen typen. Of nou ja, het kan wel, maar dat leest voor de rest zo moeilijk :')
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik bedoelde eentje waar de diploma's zo worden uitgedeeld Ik zeg niet dat alle hbo's twijfelachtig zijn, zeker niet.
Goedzo *zweep terug in kast legt*
Verwijderd
Citaat:
Oh een InHolland ofzo
tja!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Kan dat niet gewoon met Times New Roman?
Oud 08-02-2012, 16:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Arial? Verdana?
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik moet er ook gewone teksten mee kunnen typen. Als in: Ik wil heel graag in Word mijn samenvattingen maken, maar als ik bij elk Akkadisch woord is een letter moet copy-pasten en dan nog eens van lettertype veranderen wordt dat best vermoeiend. Maar in symbol kan ik niet gewone zinnen typen. Of nou ja, het kan wel, maar dat leest voor de rest zo moeilijk :')
Hm, het heeft ook snekoppelingen en ascii codes allemaal, misschien die opzoeken en leren?
Verwijderd
Ingeping, je kan gewoon via dat symbool-venster sneltoetsen maken.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
LaTeX gebruiken. Daar is het een fluitje van een cent!
Oud 08-02-2012, 16:49
Martiño
Martiño is offline
Of een papieren collegeblok.
Oud 08-02-2012, 16:50
Verwijderd
Ja, dat is dus het stomme. In de symbolen/tekens lijst ding, of hoe je het ook maar noemt, van elk willekeurig lettertype kan ik het gewoonweg niet vinden, en bestaat het niet. Als ik het kopieer vanaf wikipedia ofzo, dan kopieert het in een ander lettertype en grootte enzo, en als ik dan de hele tekst selecteer en het verander naar Times New Roman, dan doet ie het dus wel. Maar goed. Het is niet terug te vinden, en om dat nu telkens te doen gaat me een beetje ver, want dan is samenvatten een stuk vervelender
Oud 08-02-2012, 16:51
Verwijderd
Waarom leren kindjes eigenlijk nog aan elkaar schrijven? Ik heb dat nog geleerd met "want dan kun je later als je groot bent mooie schrijven als het officieel moet" als argument, maar als het officieel moet, dan moet je het echt niet meer met de hand gaan schrijven. En uiteindelijk gebruiken de meeste mensen toch drukletters als ze zelf schrijven, en dat is ook beter leesbaar over het algemeen.
Oud 08-02-2012, 16:52
Vowel
Vowel is offline
Apata, ik heb foto's van de jurk, moet ik ze anders even naar je PM'en?
Oud 08-02-2012, 16:53
Verwijderd
Dat is goed!
Oud 08-02-2012, 16:56
Vowel
Vowel is offline
Apate* zelfs. Okay, momentje.
Oud 08-02-2012, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad

Sterker nog, kindjes uit 1995, die in mijn beleving 7 zijn, die zijn al aan seks toe en alles.
Kindjes uit 2000, die dus pas net geboren zijn, doen nu de citotoets!

Tieners die volgend jaar naar de bovenbouw van de middelbare school gaan, kunnen zich net zo veel van het twin towers gebeuren herinneren als jij van de val van de Berlijnse muur!
Oud 08-02-2012, 16:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarom leren kindjes eigenlijk nog aan elkaar schrijven? Ik heb dat nog geleerd met "want dan kun je later als je groot bent mooie schrijven als het officieel moet" als argument, maar als het officieel moet, dan moet je het echt niet meer met de hand gaan schrijven. En uiteindelijk gebruiken de meeste mensen toch drukletters als ze zelf schrijven, en dat is ook beter leesbaar over het algemeen.
Was dat het argument? Ik moest het zo leren want dat moest gewoon.
Oud 08-02-2012, 17:00
Verwijderd
Ik ben ook in 1995 geboren!
Verwijderd
Citaat:
Oh ja ik kreeg een argument ik had me namelijk af zitten vragen waarom schrijfletters anders waren dan leesletters!
Verwijderd
Ik moest het in het Nederlands zo leren omdat dat mooier was en in het Russisch om niet als een ongeletterde mongool over te komen.
Verwijderd
Citaat:
Bij ons moest het ook gewoon, want 'met een vulpen schrijf je aan elkaar!' en met een balpen mag je blokletters schrijven, maar dat mocht pas vanaf groep zeven.
Oud 08-02-2012, 17:01
Verwijderd
Aan elkaar schrijven, dé manier om als een spast over te komen.
Oud 08-02-2012, 17:02
Verwijderd
Wij moesten in groep 8 nog steeds met dat stomme schoolschrift schrijven. Ik heb op zich een heel mooi handschrift, heel erg leesbaar, maar als het in dat schoolschrift moet dan is het een drama
Oud 08-02-2012, 17:02
Verwijderd
Maar dat het 'mooier' is, is natuurlijk eigenlijk geen argument meer, want met de hand schrijven doe je toch alleen nog op boodschappenlijstjes en kattenbelletjes, en op proefwerken, maar wie schrijft er nou 'mooi' op proefwerken? Bovendien is over tien jaar vast het merendeel van de toetsen op een computer.
Oud 08-02-2012, 17:03
Verwijderd
Ik vind stukken van <500 woorden schrijven prettiger om op papier te doen, simpelweg omdat het zoveel scheelt qua afleiding.
Oud 08-02-2012, 17:04
Verwijderd
Ik schrijf vrij mooi en min of meer aan elkaar, in het Nederlands. In het Russisch schrijf ik vrij lelijk en helemaal aan elkaar, maar daar is het supertof dat mijn handschrift echt enorm geëvolueerd is de laatste tijd.
Oud 08-02-2012, 17:05
Verwijderd
Kindjes die oud genoeg zijn om Matilda te lezen, snappen waarschijnlijk niet waarom Matilda niet gewoon even gaat internetten in de bieb als ze zo graag moeilijke dingen wil leren.
Oud 08-02-2012, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Kindjes die oud genoeg zijn om Matilda te lezen, snappen waarschijnlijk niet waarom Matilda niet gewoon even gaat internetten in de bieb als ze zo graag moeilijke dingen wil leren.
Als ik dit lees, voel ik me zelfs oud.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten