Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De kwaliteitscontrole ging over degenen die daa zitten als experts, neit over de controle per bijdrage ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, dat is dus het stomme. In de symbolen/tekens lijst ding, of hoe je het ook maar noemt, van elk willekeurig lettertype kan ik het gewoonweg niet vinden, en bestaat het niet. Als ik het kopieer vanaf wikipedia ofzo, dan kopieert het in een ander lettertype en grootte enzo, en als ik dan de hele tekst selecteer en het verander naar Times New Roman, dan doet ie het dus wel. Maar goed. Het is niet terug te vinden, en om dat nu telkens te doen gaat me een beetje ver, want dan is samenvatten een stuk vervelender
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom leren kindjes eigenlijk nog aan elkaar schrijven? Ik heb dat nog geleerd met "want dan kun je later als je groot bent mooie schrijven als het officieel moet" als argument, maar als het officieel moet, dan moet je het echt niet meer met de hand gaan schrijven. En uiteindelijk gebruiken de meeste mensen toch drukletters als ze zelf schrijven, en dat is ook beter leesbaar over het algemeen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tieners die volgend jaar naar de bovenbouw van de middelbare school gaan, kunnen zich net zo veel van het twin towers gebeuren herinneren als jij van de val van de Berlijnse muur! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar dat het 'mooier' is, is natuurlijk eigenlijk geen argument meer, want met de hand schrijven doe je toch alleen nog op boodschappenlijstjes en kattenbelletjes, en op proefwerken, maar wie schrijft er nou 'mooi' op proefwerken? Bovendien is over tien jaar vast het merendeel van de toetsen op een computer.
|
![]() |
|
|