Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dan krijg ik 70 euro per maand van m'n pa.
||
Citaat:
![]() ![]() hmm nu krijg ik 10 euro per maand zakgeld,, en kleding koop ik mooi met mn moeder.. mooi makkelijk ![]() heb alleen geen geld vor mn toekomstige scooter ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ook toen ze wilden dat ik een baantje ging zoeken, en ik niet wilde werken.. zeiden ze gewoon: 'als je nu niet gaat solliciteren ergens krijg je geen zakgeld en geen kleedgeld meer', of als ik als ik mn jas steeds in de kamer liet hangen in plaats van aan de kapstok, of andere kleine dingetjes steeds niet deed, dan zeiden ze ook dat ik 5 gulden minder zakgeld kreeg ofzo.. ![]() Alle ouders zijn wel zoown beetje hetzelfde gloof ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij mij zit er geen voorwaarde aan m'n zakgeld (behalve hopen dat me vader 't onthoudt, want ik vergeet het altijd ![]() En consequentie van was op m'n kamer laten liggen: wordt niet gewassen, dus dan baal ik vanzelf als ik nou net dat ene truitje aan wil doen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik krijg een kleine € 56,- kleedgeld per maand,
daarnaast nog € 7,- zakgeld per week van m'n mam... en nog € 20,- per maand van paps (maar daar ben ik haast nooit dus dat komt er niet zo vaak van ![]() maar in totaal dus zo'n (max.) € 107,- per maand... daar heb ik meer dan genoeg aan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Wat krijgen jullie allemaal belachelijk veel!!
![]() ![]() Ik krijg 20 Euro per maand zakgeld. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn zakgeld word opgeslagen als ik geen buis had. Maareuh, dat systeem werkt niet echt bij mij ![]() Hierdoor zit ik al erm... 2j vast op 7,5€ per week ![]() Welcome to the club ![]()
|
Verwijderd
|
ik krijg 7 euro per week. en daar hoef ik alleen kleine dingetjes van te doen zoals bandenplaksel kopen, af en toe een broodje.. de gewoonlijke dingen.
m'n ouders betalen kleding dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. en verder heb ik er nog een baantje voor de extra dingen. |
![]() |
|
ik ben 17, verdien voldoende en ik mag daarmee doen wat ik wil, kheb het eenmaal zelf verdiend. maar daarbij krijg ik nog maandelijks 25 euro zakgeld op mn rekening gestort
![]() nou mazzels
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Kleedgeld & Zakgeld ttijn | 12 | 09-01-2017 07:24 | |
Werk, Geld & Recht |
Te weinig zakgeld? Marjoleein | 14 | 11-11-2016 06:30 | |
Werk, Geld & Recht |