Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Omdat ik best wel heel erg verliefd op um was!! En ut de eerste jongen was die zei dat ie van me hield enzo.. dat ie ut niet meende is 'n ander verhaal.. maargoed
![]() XxX
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel met jongens op wie ik niet verliefd was, maar het is niet echt mijn... thing... |
![]() |
||
Citaat:
De 1e keer was het donker en ik kende m niet eens goed. Het was op de camping in fr. T ging écht gruwelijk mis; We botsten ook steeds met onze tanden tegen elkaar, en hij beet steeds op m'n lippen. Helaas bracht hij mij daarna naar mijn tentje terug en stond hij vlakbij stil onder een lantaarnpaal. Ik ben me doodgeschrokken. Hij was écht helemaal m'n type niet. ![]() Maar na n half jaar (15-2-2002 ![]() kort samengevat: M'n eerste kus was een blamage en de tweede een fantastische, waar n hele mooie relatie uit voort gekomen is ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 20:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ontopic: Omdat ik werd gezoend!!! Ik lag in het donker op zomerkamp naast een jongen en ineens kuste hij me, ik schrok me dood, maar geen spijt van, hoewel het wel een lul was eigenlijk
![]() oftopic: houdijn wat doe jij hier???
|
De eerste keer...uhm, ja.
2 weken voor mijn eerste zoen, viel hij mij al op. Echt zo'n super lekker ding waarvan je denkt: alleen kijken, meer lukt toch niet. Toen op de avond van mijn eerste kus, kwam ik in contact met hem, we kletsten een beetje enzo en ik vond hem leueueueuk!! Maar nog steeds het gevoel dat er niks zou gebeuren En toen, heel onverwachts, zoende hij mij, ik had het nooit gedacht!!!! 2 weken daarna weer met hem gezoend, maar het werd niks, en achteraf is dat maar goed ook |
![]() |
|
't was op vakantie in Engeland, brits meisje ook. Zij vondt mij leuk, ik vondt het spannend. Ik d8 altijd dat ik ('k was 14) zwaar laat was met mijn eerste zoen, maar als ik de reply's hier lees dan schijnt dat nog best wel mee te vallen.
|
Het was op kamp en ik wilde wel eens proberen hoe het was. Dus toen ging ik gewoon zoenen met een jongen. Ik vond het niet lekker. Maar toen ik 2 jaar later opnieuw een poging met hem waagde hadden we 2 maanden verkering! Hartstikke leuk! Maar ja, ik had er geen spijt van maar het was leuker geweest als het anders was. Trouwens, ik vind het belangrijker om te kijken naar... waarom deed je HET voor het eerst. Niet dat ik daariets heb om trots op te zijn maar dat boeit niet
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Van tweede naar eerste viool Verwijderd | 0 | 06-03-2006 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Zonder jou I C U | 4 | 03-09-2005 12:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[dagboek] het dagboek van een junkie (kort) CyWu | 42 | 19-01-2005 15:05 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie van het boek kinderjaren?? Fantôme | 0 | 04-10-2003 18:31 |