Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgende keer beter dan maar he ![]()
|
Verwijderd
|
Zoals beloofd:
Carter en Abby sprinten naar buiten toe en orientieren zich even waar ze heen moeten. "Volgens mij moeten we links" "Yes, you're right" en ze stuiven de hoek om. Van grote afstand zien ze de ambulance al, de blauwe lichten en het scherpe geloei van de sirenes. Snel rennen ze naar de ambulance, waar de twee broeders al zitten bij een hevig bezwete vrouw die onder het bloed zit. Ze schreeuwt van de pijn. "Vitals?" "Bp 100/60, pulse 140" Ze nemen plaats naast haar en onderzoeken haar. Pupilreflex in orde. Get her on the brancard! Behoedzaam werd de hevig bloedende vrouw op de brancard gehesen. "call the ER and give them her status" En met loeiende sirenes vertrok de ambulance richting de ER waar Kovac en Susan hen al stonden op te wachten. |
![]() |
||
Citaat:
http://www2.warnerbros.com/ertv/medical_gloss.html ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Net als de ambulance wegstuift zegt Carter"he dit was niet unit 4352". Abby kijkt verbijsterd. Een eind verder de straat in zien ze nog wat paramedics op de stoep. Ze rennen er heen, Abby kan harder rennen dan Carter had gedacht. "Ik kan het hoofdje al zien" zegt een van de ambulanciers. Nu komt Abby's ervaring van de kraamafdeling mooi van pas. Ze gaat tussen de benen van de kermende vrouw zitten en geeft persinstructies. Carter is naast de vrouw gaan zitten en houdt haar hand vast. "Shouldn't you guys be the other way round?" "It's a roleplay" grapt Carter. De broeder pakt wat materialen, de baby is er bijna.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier, leuke serie schrijven jullie. Zelf schrijf ik ook mee met een ziekenhuisserie. Die serie hebben we helemaal zelf verzonnen. Ik speel een 6e jaarsstudent op chirurgie. Echt leuk om te schrijven. Liefs Patty
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die site uit je profiel ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mooie nick trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Vanaf vandaag kun je op de avro-site eindelijk ER (seizoen1) op DvD in Nederland kopen. ![]() ![]() Liefs Patty
||
Citaat:
post #5600 ![]() |
![]() |
|
Veel tijd om teleurgesteld te zijn heeft Abby echter niet, want Romano komt met de gebruikelijke herrie de ER op en pakt een staus aan die Kovac hem geeft. "What we've got here....buikpijn, misselijk, sinds gisteren. Vrouw van 45, flink overgewicht. Inkoppertje....Isn't it Dr. Gallant?" Ehm...." "Galstenen, FFF (fat, female, forty). Even een onderzoekje doen, wat pillen geven en het ziekenhuis uitgooien, want als we iedereen hiermee gaan behandelen zouden we overbelast raken." Carter en Abby kijken verbaasd naar het harde en blijkbaar meedegeloze optreden van Romano, die met grote passen richting de 45-jarige vrouw loopt......
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nou vaag, stond bij ons in de gids dus in mijn gids lopen ze nu een week voor met het verhalen voorstukje
![]() maar ik moet hem nog ff kijken *heb hem opgenomen ![]() ![]() knap he
|
Verwijderd
|
En nu ga ik weer verschrikkelijk offtopic, maar goed, om het goed te maken zal ik zeer binnenkort een stukje schrijven.
Hierbij mijn 7500e post op dit forum. En omdat de basis van het herontdekken van het forum o.a. lag bij de ER-forumversie plaats ik hem hier. Voor het behalen van deze post wil ik de volgende mensen even bedanken: fractuur keyser saus rare kwast daantje_0705 a*rainbow*girl paka peaceflower Bob de Beer en natuurlijk degenen die ik vergeet iemand of niemand ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() *hierbij ben ik er weer* Ik zie dat jullie weer aan het schrijven zijn! ![]() -op naar mn 3000ste post-
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting: Forum, bijna hele boek numen | 1 | 25-09-2007 14:37 | |
De Kantine |
Wat saai zeg. #3 Verwijderd | 500 | 25-06-2007 16:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie 2 rare kwast | 1 | 29-12-2003 11:25 | |
ARTistiek |
Mijn verhaal, veranderd en helft van hfdst 2!!!! ArvidKeemink | 9 | 08-09-2001 21:32 |