Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Liefje, als je het niet interessant vind, reageer dan heerlijk niet!
Ik ben behoorlijk flege, ik durf mensen niet zo snel aan te spreken. Als ik mensen eenmaal ken dan ben ik wel een stuk minder verlegen ![]() Ik sta wel open voor nieuwe contacten, ik praat ook wel met mensen die ik niet ken ofzo, maar ik ben niet echt een sociaal wonder ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zal ik dan maar weer eens flink opscheppen over mezelf? Zucht...
Goed, ik ben ontzettend sociaal al zeg ik het zelf, ik glimlach naar mensen op straat, begin zomaar praatjes met mensen, soms tot het irritante aan toe. Maar ik heb ook buien dat ik wat rustiger ben, sowieso voor 12 uur 's ochtends (als ik uberhaupt wakker ben dan) ben ik wat zwijgzamer dan anders. Enzo. |
![]() |
|
Ook ik ben erg sociaal ja, en nee echt dat meen ik. Ik ben niet echt verlegen, praat graag met iedereen en kan ook wel makkelijk contact maken met mensen. Voorderst kan ik ontzettend bitchy zijn tegen mensen die ik absoluut niet mag en voorderest ben ik ook wel iemand die zegt waar het op staat. Als ik iets te zeggen heb, zeg ik het dan ook tegen diegene ipv achter zijn of haar rug om. Thuis ben ik meestal gewoon opmezelf, heb m'n eigen 'huisje'dus vandaar, op school praat ik met iedereen, blijkt dat meeste me arrogant vindne maargoed.
Met leraren kan ik over het algemeen goed mee omgaan op sommige na en die weten het dan ook wel ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Hm.. ik ben best spontaan, ik praat veel maar dan ook echt veels te veel (5 kwartier in een uur). Ik ben zeker niet verlegen en spreek iemand redelijk snel aan. Alleen als ik zonder bekenden in een groep sta dan word ik wel weer heel erg verlegen. Ik heb geen zin meer om verder te typen
![]() |
![]() |
|
Met nieuwe klasgenoten enzo ben ik vrij verlegen en kat uit de boom kijkerig.. Maar over het algemeen valt dat wel mee, ik kan het wel hebben als ik zomaar aangesproken word op straat of bij uitgaanzooi. Dat vind ik soms zelfs leuk. Andersom gaat me wat minder goed af, dan ben ik dus weer verlegen. Als ik mensen wat langer ken dan ga ik wel veel praten en ben ik ook een beetje open. Tot op zekere hoogte. Het laatste beetje Angela is wat lastiger om te laten zien.
|
Bij mij ligt het echt aan mijn bui, aan het weer, aan de mensen, aan de plek waar ik ben enz. Soms ben ik heel druk, openhartig, brutaal, agressief. En soms ben ik heel terughoudend, vertrouw ik niemand in me buurt en ben ik erg stil. Hmm, nu ik er zo over nadenk verschilt het echt ontzettend bij mij per dag, per uur misschien. Over het algemeen ben ik erg kortaf tegen mensen die ik niet ken of niet vertrouw, tegen vrienden erg open. Ik sprak altijd gewoon mensen aan, dat doe ik nu niet meer zo erg. En ik ben feller geworden met het jaar. Als iemand iets doet of me raar aankijkt loop ik er ook meteen op af. Ik maak nu ook veel sneller ruzie met uitgaan, als iemand popie begint te doen tegen me. Zo was ik eerst totaal niet, maar ik ben naar een andere omgeving verhuist en die omgeving is vrij crimineel en de mensen zijn veel harder. Dat is wel wennen. Niemand vertrouwt elkaar, en ik ben volgens mensen daar te naive, dus ik probeer ook wat harder te worden. Anyway ik heb op dit moment dus geen vaste gedrag, alsof ik mezelf kwijt ben. Blabladiela
|
![]() |
Ik ben meestal wel lief en aardig. Glimlachen en gedag zeggen tegen vreemden, deuren openhouden voor mensen en uitgebreide gesprekken houden in de rij van de kassa. Dodelijk irritant waarschijnlijk. Op school en thuis lul ik 5 kwartier in een uur, hmm bij vrienden eigenlijk ook wel. Ik sta altijd wel open voor nieuwe mensen, behalve als iemand me echt niet aanstaat.
Agressief ben ik haast nooit. Nouja, soms in de gang op school wanneer 30 mensen tegelijk een deur door willen. Maar met uitgaan eigenlijk nooit. Maar ik heb ook nooit gehad dat mensen agressief naar mij toe deden. Ik ben ook zo onschuldig. ![]()
|
![]() |
Hm, tegen mensen die ik goed ken ben ik behoorlijk open en praat ik (te) veel enzo.. Maar als ik mensen nog niet zo goed ken is dat gewoon stukken minder. Met uitgaan zal ik nooit naar iemand toegaan die ik niet ken.. (enggg) Enne, verder zal ik nooit uit mezelf tegen een vreemde gaan praten ofzo, tenzij ik echt iets wil vragen (bij de bushalte of de bus al geweest is ofzo) Niet omdat ik a-sociaal ben maar omdat ik daar gewoon nogal onzeker over ben. Kan mensen die ik niet ken ook niet echt goed recht aankijken ofzo..
![]()
|
![]() |
|
![]() |
Eum.
In mijn vriendenkring/school ben ik duidelijk aanwezig,ik heb nogal veel aandacht nodig. en lach en praat ik veel. maar dat verschilt ook per dag. In mijn vrijetijd-dingen,ben ik ook wel luid,maar als ik me niet goed in mijn vel voel,ben ik gesloten en stil. Als ik op een cursus/kamp ga,ben ik in het begin stil,maar naarmate ik mensen begin leer te kennen (en dat doe ik wel redelijk vlug,heb ik tot mijn vreugde gemerkt. ![]() ![]() Thuis,eh,dat weet ik niet. Ik zit het grootste gedeelte van de dag op mijn kamer/op de computer,ik zit zelden beneden. of ik ben weg.
|
ik ben gestoord volgens anderen en dan vooral als ik uit ga.
ik ben heel verlegen maar als ik uit ben praat ik met iedereen dan ben ik eigenlijk de adventurebitch. ik drurf alles als er een spin wegmoet, mug of wesp roepen ze mij. die girls bij mij op school piepen om elke beestje. maar ik gedraag me altijd aardig tegen iemand tenzij ik echt weet dat diegene echt een nul is. Dan ben ik sarcastisch en heel gemeen. Dan ben ik meteen een nul bij hen. Maar boeit me geen f*ck, mag ze toch al niet. Verder ben ik iemand die niet tegen iemand zegt (waar ik van hou) dat ik zijn/haar vriend echt 100% niks vind maar dat is alleen omdat ik haar niet wil kwetsen, maar vraagt ze over iemand m'n mening, breng ik het altijd zo dat ze daarnaar nog niet weet hoe ik er over denk. Maar verder ben ik een lief verlegen meisje.
|
ik ben ontzettend in mezelf gekeerd [niet verlegen].
ben niet sociaal, glimlach niet naar mensen, praat niet zomaar tegen mensen, sta wel op voor ouderen en dat soort dingen maar ik hou niet van mensen in het algemeen en ik hou er ook niet van als iemand die ik niet ken dom naar me staat te glimlachen, misschien ben ik wel een seriemoordenaar, je weet maar nooit. ben eigenlijk altijd in gedachten en word agressief en geirriteerd als iemand dat verstoord. ik kan iemand of echt een vriend noemen of haten maar daar tussen zit niks. mm ik durf wel alles. ik word altijd arrogant genoemt, whatever als ik gedronken heb of me erg op mn gemak voel [bij vrienden dus] ben ik wel wat drukker, praat meer en doe aardig. maar nog steeds erg in mezelf. en ik ben niet eens gothic ![]()
Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 22:20. |
![]() |
|
Zoals mijn nickname zegt ben ik in RL niet spontaan. Bij nieuwe contacten ben ik heel open en kan ik enthousiast zijn. En als die contacten bevallen, kan ik je de oren van je kop kletsen. Als er sprake is van een bestaande groep die elkaar kent, ben ik dat niet (omdat ik mij waarschijnlijk niet wil opdringen of mijn inbreng dan overbodig zou vinden).
Qua beleefdheid ben ik in een volle trein praktisch altijd degene die een oude mevrouw/meneer mijn plaats aanbied en ben ik ook degene die altijd helpt met kinderwagens tillen bij het uitstappen. Wel ga ik bewust op plaatsen zitten waar mensen hun tas laten slingeren wanneer er weinig plek is of ga ik heel erg in de weg lopen als mensen aan het drammen zijn. Ik ben verder een verlegen persoontje en kan er in het dagelijkse leven niet tegen als ik mensen diep teleurstel of kwaad maak, waardoor ik mijzelf nogal eens wil wegcijferen ten goede van een ander. Populaire arrogante mensen kunnen net zo goed geen gesprek met mij voeren want daarbij klap ik dicht als zelfverdedigingsmechanisme (hoe minder ik zeg hoe minder ze van mij af kunnen kraken). Ik trek in een gekke bui vaak idiote bekken om anderen aan het lachen te krijgen, en ben qua humor over het algemeen droog en sarcastisch. Qua kleding ben ik ontzettend saai (gewoon omdat trendy dingen niet bij mijn uiterlijk matchen vind ik zelf) en mensen die mij niet beter kennen vinden mij ook saai. Natuurlijk wil ik niet saai zijn maar ga ik mezelf niet anders gedragen dan ik ben (in dat geval saai blijkbaar). Ik ga niet uit in disco's (omdat het een smeltkroes van populaire mensen is) en drink met zelfbeheersing (ik kan wel lekker doordrinken, maar weet wanneer ik mijn tempo moet verlagen om niet dronken te worden). Zo genoeg? ![]() Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 21:35. |
![]() |
|
pure verveling
![]() druk,luidruchtig,eerlijk,aardig,kritisch,spontaan,kutwijferig,op-zn-tijd-lief. (lijkt wel een contactadvertentie ![]() oh en ik heb veel aandacht nodig van iedereen om me heen oh en ik kan goed met oudere mensen opschieten oh en ik kan soms heel oppervlakkig reageren op mensen die ik voor het eerst zie omdat ze er heel stom uitzien oh en ik misbruik mijn charmes oh en ik ga confrontaties noooit uit de weg en heb n hekel aan mensen die dat wel doen oh en ik ben redelijk openhartig richting nieuwe mensen mits de eerste indruk goed is duss oh en ik stap zo op iemand af tijdens het uitgaan (tot vervelens toe) oh en ik ben altijd (te) duidelijk aanwezig maar ik ben wel best tof enzo. |
![]() |
|
ow nou dan zal ik ook maar even uitgebreid zijn:
ik ben op zich niet echt sup[er kattig, maar als je me niet aanstaat of je bent gewoon stom ofzo, dan kan ik wel venijnig zijn. ik ben wel loyaal, vrienden zijn altijd welkom en ik doe veel voor ze, maar als ze achterbaks zijn of ze doen iets onvergeeflijks dan flikkeren ze maar lekker op. ik sta ook op voor oude mensen, ben erg beleefd, maar da's allemaal gespeeld. aan oude mensen heb ik af en toe net zo'n hekel als aan mensen van mijn leeftijd. niet dat ik aan iedreen een hekel heb, maar je hebt weleens van die mensen he? ik ben ook recht door zee, ik zeg alles wat ik meen en ik meen alles wat ik zeg, en ik flap eruit wat ik denk. dus opmerkingen als: dimitri, je bent echt lelijk man! in iemands gezicht zijn geen uitzondering. ik ben wel heel eerlijk, soms te eerlijk, maar dat werkt voor latere situaties alleen maar bevorderlijk. ofZoiets. en ik ben de hele dag alleen maar met het mannelijke geslacht bezig. kan ik er wat aan doen. ow wacht, dat mannelijke geslacht staat een beetje raar. vervang door mannen graag.
|
geld ook voor mij, ik zeik gewoon graag mensen af, en hier is dat tamelijk anoniem, dus ja, dan wordt de verleiding groot he? ik ben ook eigenlijk gewoon wel tamelijk valsig, maar weet dat goed te verbergen. mensen zijn volgens mij ook erg vals over het algemeen. maar daar is op zich niks mis mee natuurlijk.
|
Verwijderd
|
Ik ben heel open, ik knoop heel snel een praatje aan met mensen in bijvoorbeeld de trein of op het station. Gister ook stond ik ruim een kwartier te praten met iemand op straat die leden wierf voor Greenpeace. Nou wil ik dat niet, maar ik heb er wel gezellig mee staan babbelen. Hartstikke leuk.
In de kroeg ga ik natuurlijk niet zomaar mensen aanspreken, maar ik heb wel heel snel contact met mensen. Niet dat ik zomaar op ze afstap, maar als het bijvoorbeeld iemand is die een kennis via-via kent dan heb ik er aan het eind van de avond meestal wel een tijdje mee gebabbeld. Ik vind mensen ook best snel aardig, maar dat kan komen doordat ik me gewoon snel aanpas. Als ik merk dat iemand verlegen of nukkig is dan stel ik me daarop in, dan geef ik hem of haar meer de ruimte om zelf wat te praten, en als dat éenmaal op gang komt zit het meestal wel goed. Mensen vertellen ook altijd veel dingen aan mij. ![]() |
![]() |
|
mensen vertellen mij ook veel, mij worden af en toe de grootste geheimen verteld, maar ik ben zo iemand die daar heel discreet mee omgaat. ik ben goed te vertrouwen, en dus ben ik vaak degene die de verschrikkelijke verhalen te horen krijgt. ik houd mijn mondje wel dicht.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Drag-kings Verwijderd | 60 | 27-02-2013 21:56 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwelijk gedrag - Voor mannen! spemmey | 23 | 28-07-2005 09:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Gedrag van de consument Alistar | 16 | 06-07-2005 22:20 | |