Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maarja, hoe definieër je lelijke en knap, waar ligt de grens...?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben benieuwd of u morge wir zo is ![]() ![]() ![]() ![]()
|
*zucht*
ik dacht dat het overbekend was waar pukkels door komen ![]() hallooooooow mensen, het is mei! de zon schijnt, en UV-straling is heel (maar dan ook heeel) goed voor je huid. en doordat de zon schijnt heb je het warm, krijg je dorst en drink je water (de meesten tenminste). aangezien het lichaam voor weetikveelhoeveel procent uit water bestaat, herkent je lichaam die stof en zegt: och die hebben we toch al zoveel, neem die ook nog maar op dan. water reinigt je lichaam van binnenuit. elke dag een stuk of 4 glazen water drinken en veel in de zon zitten, geen cremes of vage tonics enzow, (gooi die maar weg, dat maakt het alleen erger, vooral die stuff van clearasil enzow, de spullen juist VOOR pukkels, daar krijg je het juist meer van) en say goodbye to your pukkels! ![]() you're welcome ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ken wel mensen, krentebollen zoals squall dat zegt, die redelijk veel succes hebben in de liefde (ook met mensen zonder pukkels), dus squall's opmerking slaat nergens op, mischien denkt hij er zo over, maar hij liet het overkomen als een feit, en jij nu ook.
Laatst gewijzigd op 25-05-2002 om 18:23. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
ARTistiek |
Zomerkou : een kort, maar krachtig verhaal Anne | 6 | 12-09-2001 20:29 |