Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() je moest dus 10 x 2 uur = 20 uur naar een praatje luisteren en er dan een presentatie van 10 minuten van maken? stel, je doet 10 uur over die presentatie maken (ik neem aan veel minder, maar stél), dan heb je dus een totaal van 30 uur. en jij wil liever een werkstuk maken dat 80 uur kost?!! bovendien, aan informatie over vooropleidingen heb je tenminste nog wat. Dat kan je van de meeste pws-onderwerpen niet zeggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en er zitten allerlei regels vast aan het pws. zo moest mijn onderwerp met 'mobiliteit' te maken hebben en moest het betrekking hebben op 2 vakken. Dan kun je dus niet elk willekeurig onderwerp nemen. Bovendien zijn leraren erg streng in onderwerpkeuze en moet de kwaliteit van het pws véél hoger liggen dan een standaard werkstuk. Tuurlijk speelt er meer dan tijd, maar het pws is echt ![]()
|
Mja, heb er wel genoeg aan gedaan, maar ik weet niet of ik alle uren vol heb gekregen
![]() Toch een goed eronder ![]() >> Mocht trouwens zelf onderwerp kiezen, en hoefde het niet te presenteren. N&T profiel btw, heb voor scheikunde gekozen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En jij hebt toch ook zelf je onderwerp gekozen...? (Ik zie niet zo in wat onderwijs met mobiliteit te maken heeft nl...?) Ik vermoed dat er aan zo'n presentatie enz net zo goed óók eisen gesteld worden en dat de kwaliteit ook goed moet zijn, enz. enz. enz. Die eisen verschillen dus, denk ik, weinig. Ik vind werkstukken maken (erg) leuk...ik zou het dus niet erg vinden om een pws te moeten maken... Werkstukken op het hbo moeten ook van een (nog hoger?) niveau zijn...vind ik ook wel logisch eigenlijk (net als bij het pws). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() We hebben het onderwerp al uitgebreid, maar alsnog is het gewoon moeilijk om er twintig pagina's over te schrijven. En dan worden we nog gematst ook. Helaas zijn we er niet eerder opgekomen om een ander onderwerp te nemen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 't is ook wel een errug beperkt onderwerp... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nah, onze begeleider heeft ons slecht begeleid. Daar komt het zo'n beetje op neer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dan mogen ze je ook wel matsen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En mijn docent heeft me een beetje gematst met m'n onderwerp. ( ![]() Dat thema is bedacht zodat ze niet elk jaar dezelfde onderwerpen krijgen, maar mijn onderwerp was toch al geen standaardonderwerp, dus hij vond het wel goed. Mede ook omdat hij niks beters voor me wist te verzinnen wat er wél betrekking op had binnen het gebied waar ik het graag over wilde hebben. Maar goed, zoals je ziet heb ik wat minder weg van werkstukken ![]() Maar gelukkig hoef ik ook nooit meer iets te doen aan m'n pws, want ik kreeg vandaag te horen dat het minimaal een voldoende is. Voldoende of goed is nog niet bekend, want daar waren de leraren het nog niet over eens. Maar iig geen aanpassingen dus! ![]()
|
We moesten het eigenlijk 5 januari inleveren. Het werd twee weken later, we konden onze docent gemakkelijk ompraten. We hebben uiteindelijk 100 van de 100 punten (je krijgt voor elk onderdeel een aantal punten) gekregen, inclusief de 10 punten voor de presentatie die we niet hebben gedaan.
![]() Het is ook wel een kwestie van slim spelen; onze wiskundedocent vindt het hele profielwerkstuk onzin, dus hij vindt alles wel goed. Daarom hadden we bij voorbaat wiskunde als vak gekozen, en daarna er een onderwerp bij gezocht, zodat het hoe dan ook goed zou zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wel enkele (grotere) stukken rechtstreeks uit wetsbesluiten ed gehaald, maar dat heb ik d'r netjes bij gezet.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Profielwerkstuk! Imn | 13 | 15-04-2012 20:27 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete over kleur en emotie Hallo89 | 19 | 06-09-2010 15:31 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Ontwikkeling..Computer?! Mr. Maikey | 6 | 31-03-2004 19:50 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
MENING // Worden Computers ooit intiligenter dan mensen? // MENING Just Eak | 64 | 07-02-2003 13:32 | |
Algemene schoolzaken |
Wat is een profielwerkstuk? Verwijderd | 7 | 16-05-2002 07:55 |