Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Op je 78 tigste nog verliefd hand in hand over straat lopen en mekaar stiekem een kusje geven. Dat is nou een goeie relatie
![]() Mijn relatie is nergens op gebasseerd, heb er trouwens ook geen, maar een relatie moet je ook nergens op basseren volgens mij. dus mijn vraag waarom moet je relatie nou ergens op gebasseerd zijn??? greatz Nick
|
Plezier beleven met elkaar én in elkaar. Dat is toch wel één van de meest fundamentele peilers van de relatie.
Sterker nog, niet alleen in mijn liefdesrelaties, maar ook in alle andere relaties die ik heb.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik denk juist dat als je niet ook nog vrienden bent, dan je dan een erg duffe relatie hebt. Wat heb je dan naast sex te doen? Beetje naast elkaar voor de tv hangen ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]() neen, maar ik bedoel dat als we niet dezelfde humor hadden, we niks met elkaar zouden hebben... omdat het ook zijn humor is wat aantrekkelijk aan m vond, en hij bij mij ook. ik kan gewoon onwijs met m lachen, en al had ik dat niet gekund, dan zou ik geen relatie met m willen.
|
-Lekker eten: ook het koken ervan
-Lekker shoppen -Idioot doen: humor is te algemeen -Veel slapen -Veel seks: helaas niet zo heel diepgaand (of toch weer wel? ![]() ![]() -Maar vooral ook veel praten: zij praat, ik doe alsof ik luister -En natuurlijk ontzetten veel begrip: want je zou een punthoofd van mij krijgen als je mijn vriendin zou zijn En als zij dit alles leest krijg ik dit weekend enorm op mijn flikker ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Relatieproblemen suvannah | 268 | 13-04-2012 22:36 | |