Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hee lex harding ken ik ook... niet persoonlijk maar ik werkte bij een restaurant waar hij de baas van is. Waar woon jij dan? Maar ik ken Jordy zuidam, is mn neefje, speelt bij fc utrecht. Dus heb die spelers allemaal wel es gezien. Mn zus kent dj jean. Kheb wel es met erik de zwart gesproken, wat een mongool is dat. |
![]() |
|
hm. de vriend van mn mam kende de drummer van Bløf..Die hebben samen in dienst gezeten
![]() En de broer van die vriend kent Paul de Loon persoonlijk, want die hebben samen een band (de griezelband ofzo). En dan is die broer de drummer. Verder...oja, die broer kent de band Silkstone ook persoonlijk.. En verder..Nja..met mijn broer is een keer op tv geweest ![]() ![]() ![]() Maar mn broer is niet echt beroemd. ![]() ![]() Maar verder niet ![]()
|
ik ken jan-jaap van der wal wel ( van dit was het nieuws)
eigenlijk is het kende. hij was vroeger mijn oppas/ sokkenvriend/ buurtjongen. Nu zie ik hem nooit meer ohja, en ome willem, van de film van ome willem. Daar ben ik wel eens thuis geweest
|
* Ik ben volgens een vriendin een paar jaar geleden op straat uitgecheckt door Trijntje Oosterhuis
![]() * Ik heb 14 jaar geleden op een radio-schaak-programma enkele zinnen uitgewisseld met niemand minder dan John van der Wiel (nog ![]() * Ik heb enkele keren in dezelfde college-zaal gezeten als Sharon Dijksma (PvdA), maar geen woord met haar gewisseld * Ik ga soms wat drinken met een in bepaalde cirkels bekende Deense actrice (niet in mijn cirkel overigens, tot ik vorige week haar naam ging googlen om een theaterstuk te vinden waar ze in speelt) Kortom, nee ik ken geen BN-ers , en zij kennen mij al helemaal niet ![]()
|
![]() |
Ik ken de tekenaar/schrijver van Elno, Freezer en Albedil, Lila en Merijn, Komkommer en Kwel.
Freezer en Albedil |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat doet die van buya daar dan? Nog nooit gezien ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mag ik daar nog even aan toevoegen dat ik in het leuke dorpje woon waar die Paul de Rijk woont.....is toen op het nieuws geweest, heeft in ieder geval 2 mensen vermoord en begraven op ZIJN kinderboerderij.....Heb hem vorig jaar nog gezien toen we video moesten maken voor techniek, zijn we op de kinderboerderij geweest.....
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ga allemaal heen ofzo ![]() Persoonlijk ken ik niemand. Mja, Robin van Idols aan mn kassa gehad maar that's all ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Een van mijn vroegere beste vrienden was buren met Adriaan. Alleen dat broertje van die vriend liep Adriaan te terroriseren door steeds projectielen richting Adriaan's huis te schieten vanuit het raam ![]() En bassie heb ik ook een paar keer op de kermis zien rondwaggelen (zonder makeup - niet veel verschil.. ![]() Verder heeft mijn ma gefigureerd in een film van Jackie Chan (niet dat daar wat van te zien was na afloop) en in een serie geloof ik eens wat gespeeld. En ze kent wat bekende nederlanders maar dat telt natuurlijk niet. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Parlementsverkiezingen Lorelei | 488 | 19-07-2009 11:58 | |
Films, TV & Radio |
familielid, vriend, buren.. ken jij een bekende nederlander persoonlijk? mysecret | 170 | 23-06-2004 19:20 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Stelling: De gemiddelde Pim F. stemmer heeft een lagere dan gemiddelde inteligentie. Internationalist | 141 | 24-05-2002 15:11 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 | |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |