|
|
Bekijk resultaten poll: Meteen Rijbewijs halen? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
125 | 55.80% |
nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
99 | 44.20% |
Aantal stemmers: 224. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nee.
Niet nodig. M'n ouders hebben ook geen auto en nooit een rijbewijs gehaald, en we redden het uitstekend. Een auto is alleen een gigantische kostenpost, en wij zijn niet bepaald rijk. Ik woon 4 km van het station, dat is 10 minuten fietsen, en daar gaan 12 treinen per uur in 5 richtingen. Dus waar zou ik een auto voor nodig hebben? ![]() Kan m'n geld wel beter besteden... Aan vakanties, bijvoorbeeld. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() We hebben toch geen auto. ![]() Ik ga met de trein. Is goedkoper. Naar Zwitserland. Met de auto: - 2000 km brandstof - Autobahn-vignet a 30 euro ofzo - 2 overnachtingen in Duitsland Ik ga voor 110 euro heen en terug met de trein, afstand ruim 1000 km. ![]() |
![]() |
|
Nee, ik heb er geen geld voor. Mja, het vervelende is dat het alleen maar duurder zal worden. Dus eigenlijk zou ik er eens voor moeten gaan sparen, maar dat lukt nooit...
Ik wacht nog steeds tot mijn ouders een keer de postcode kanjer gaan winnen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik wil m'n rijbewijs zo snel mogelijk halen, maar ik kom begin augustus terug van vakantie en half augustus begint m'n introductie van studie al.. En om nou in een week (misschien 10 dagen max.) te proberen vind ik ook wat gehaast. Misschien kan ik in die tijd beter m'n kamer inrichten (als ik die heb) en moet dat rijbewijs dan maar later in m'n studentenstad.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn oma daarentegen heeft wèl haar rijbewijs, en is sindskort ook alleen. Zij gaat gewoon overal heen, en is van niets of niemand afhankelijk. Op die manier kan het ook een middel tegen "vereenzaming" zijn op latere leeftijd... |
![]() |
|
Ben 3 maanden na me 18e begonnen
en nu euhm iets minder dan een jaar later heb k me rijbewijs gehaald ![]() (gister hihi ![]() in 3x ![]() 55 lessen btw.....pas na 40 mocht ik op en tussentijds dus 15 gehad ![]()
||
Citaat:
fijn hoor.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloven? De uitverkiezing Mr.Mark | 45 | 27-12-2010 09:43 | |
Verhalen & Gedichten |