Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat was ook niet echt serieus bedoeld.. waar ik het iig wel over eens ben is dat die new wave hardcore gruwelijk zuigt. Mijn voorkeur gaat vooral naar die wat ouwere crossover/hc. En mijn favoriete band is nog steeds pantera hoor. relax ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Jezus zeg, wat een gezeik hierover allemaal.. Tering, te triest gewoon..
Topicstarter vraagt wat jullie van hardcore vinden, niet om elkaar de graf tiefus in te schelden en het allemaal beter te weten. Mijn mening.. Ik vind hardcore super en mijn top 3..: 1) Angerfist 2) Endymion 3) Nosferatu |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Luister gewoon in de winkel ofzo? Oh d'r staat ook een Gary Numan remix op <3 np Fear Factory - Cars |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Muziek |
vrijdag 6/10 hardcore/punk @ Bolwerk (Sneek): Omission, Rush & Attack + 3 more Crucial Attack | 6 | 04-10-2006 08:20 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Muziek |
Hardcore joeygr | 56 | 27-01-2004 21:00 | |
Muziek |
Hardcore SickOfItAll | 129 | 09-11-2002 13:57 |