niet dat ik zelf gebreken heb maar ik heb een gebrek aan lieve mensen die mij aanvoelen om mij heen
Ik heb 2 goede vrienden maar die wonen niet in de buurt, verder heb ik nog wel een aantal goede vrienden (klein aantal: 3 en een heleboel gewone oppervlakkige vrienden, klasgenoten en kennissen) maar geen van hen zal aan mij zien wanneer ik mij kut voel en dan ff een arm om mij heen slaan ofzo.
En ik ga ook ziet zeggen 'jongens ik voel me kut duss HUG!' ofzo
Deze topic is geinspireerd op de 'wat mis je het meest wanneer het ui is' -topic. Maar is heb gewoon een structureel gebrek aan liefde en warmte.
Over het algemeen denk ik ook dat dat komt door mijn houding. Ik ben een beetje te vergelijken met sophie-de moeder van ada- in de ontdekking van de hemel (heb alleen boek gelezen, niet film gezien) --> dan heb ik het niet over de sex. Zij is overdag een bitch. Ik ben als ik veel mensen om mij heen heb haast nooit down want ik word bijna altijd helemaal energiek en vrolijk van mensen. Alleen 's nachts kroop Spohie bij max in bed----> alleen als ik alleen ben voel ik me kut of als er 1 of hoogstens 2 andere mensen bij zijn. Hierdoor zien veel mensen mij als vrolijk, hard en als iemand die nooit iemand nodig heeft om klein bij te zijn. Maar dat heb ik ook nodig en dat heb ik niet. Ik ben dan wel 90 % van de tijd sterke ninnoc maar heb ook tijd nodig om op te laden ed
wat doe ik hieraan?