Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ ts: doortrainen. zie eerst anima en de magus sisters te halen, ga dan de omega dungeon plunderen, sla sin neer en eindig het verhaal voor de gein. ga dan aan de dark aeons beginnen. |
![]() |
|
Aeon laten nemen werkt niet, dan is het alsnog game over.
Het beste werkt gewoon doorlopend hakken, al dan niet met hastega. Als iemand een armourbreak op em doet, moet iedereen zonder al te veel moeite 7500-9999 per klap doen, dat doet et em wel hoor ![]()
||
Citaat:
ik gebruikte gewoon heel veel "Holy" en overdrives |
![]() |
|
Of ga de Monster Arena sidequest doen (calm lands)..en pas op met Yuna te hard trainen..(vind zelf maar uit waarom, ik ga niks spoilen)
Edit: Aan het einde van het spel oppassen met yuna trainen..
Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 21:30. |
![]() |
|
haha, iedereen heeft zijn voor en tegens, en het ligt maar net aan je stijl van vechten..BTW, herinner je het gevecht nog tegen sinspawn gui tijdens Operation Mihen, herspeel dat, ga beetje zitten kloten tot seymour zn overdrive (Requeim) vol is..heb ik net ook gedaan (ben je daaaaar pas? no, i started over, for the 3rd time
![]() ![]() zelf vind ik wakka cool, hoe hij praat en eruit ziet, qua skills isie ook wel ok..[maar meer om hoe hij eruit ziet, lijpe kleding ![]()
||
Citaat:
Mja, Lulu en Auron zijn mijn favoriet toch wel...van FFX dan (duh) All time favorite kan (bij mij) niets anders dat Sephiroth zijn (hoewel ik hem ook haat) |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
lulu: niet nodig, yuna krijgt al snel de beschikking over aanvallende magic, en als dat neit het geval is: Holy volstaat voor prakisch alles.
Auron: in het begin sterk, later te traag, wel grafisch de coolste overdrives. Tidus: fijne allrounder, lijpe limit break(s), denk blitz ace en "Slice & dice" Wakka: must have, attack reels kan lijp veel doen, en dat is volgens mij nog neit ens zijn beste aanval. Kimahri: nooit echt gebruikt, kan erg sterk worden, naar horen zeggen. Yuna: must have, hoogste Magic van alle characters, die van mij is inmiddels zo ver dat de gemiddelde standaard aanval 99.999 dmg doet. terwijl tidus en wakke nog geen break dmg limit wapens hebben, best fucked. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik krijg voor kimari dat ultimate wapen maar niet , die butterfly hunt vind ik zo klote, en voor lulu 200x ..lightning ...heb ik ook geen zin in. ..en ik krijg maar geen hp limit break van die dark aoens!
![]()
|
uhh, ik vind wakka waarschijnelijk cool omdat mijn IQ net zo groot is als het zijne (nee, grapje, maar ik heb soms mijn momenten..) en over die celestial weapons post ik morgen wel wat..
mijn all-time fav. is toch echt cloud, ik vind hem net wat gaver dan sephiroth (iemand trouwens Showdown of Fayth gezien uit de Jap-versie van KH1? niet lang, wel supervet, kheb hem wel ergens staan ![]() hmm, over je "analyse" ben ik het niet eens maar dat morgen..ik ga slapen (nee, echt, ik ga heus niet in bed liggen en dan gamen...) Ciao
|
Khimari is net een bolletje klei, je kunt ermee doen wat je wilt, en als je dat goed doet, wordtie heeeeel sterk (enig idee hoe handig het is om 2 mensen met haste te hebben aan het begin van het spel?) Lulu vind ik wel handig, en om nou te zeggen dat ze niet nodig is vind ik wat overdreven, Auron is idd te traag op het laatste moment, maar wordt gecompenseerd door zn kracht (hee, beckham is ook veel te traag...) en de ben ik wel met je eens jah.
Over de celestial weapons, 300 lightning bolts dodgen is idd een hell, maar dan moet je bij de south thunder plains aan de rechterkant in een inham gaan staan waar een cactuar stone staat, dan moet je daar bij gaan staan, zodat je tegen een muur aanspringt, of je moet de No Encouters ability op je armour fixen (purifying salt x 30, volgens mij) en na 10 - 20 bolts even iets anders gaan doen (geen save spheres activeren of bij die agency gaan staan) En die butterfly hunt is..tsjha..oefenen
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee man, te veel moeite. En het kan frustrerend worden als je telkens net door hem wordt verslagen ![]() Maar als je voldoening wilt aan een lang gevecht dan moet je niet bij sin wezen, maar bij de sterkste wezen uit het spel.
Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 19:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nemesis is trouwens niet de sterkste..ben ff zn naam kwijt (of nu draai ik er 2 om..)ik weet het alweer, maar ik zeg niks.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ehh, ik heb gewoon de EU-versie, bij mij is Omega Weapon het sterktst volgens mij..en over niet verslaan gesproken, ik was ooit bij een vriend van mij, ook verwaand FF-fan, wij naar de monster arena, nemesis doen, na een uur besloot meneer soep te maken, gooit zij controller op tafel, doet in alle haast 1 ding verkeerd...GAME OVER..nadat we al 1 uur bezig waren ![]() (we waren serieus 1 uur bezig met Nemesis, en we waren nog niet klaar, so beep prepared ![]() Ciao
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|