Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
tsja als je twijfelt is het gewoon niet leuk meer en zeker niet voor hem als ie dat weet. Ik zou als ik jou was toch maar proberen er wat met hem over te praten..waar erger je je aan kleine dingetjes of aan hem gewoon.. als je je nu al ergert en echt ergert lijkt het me geen goed idee om verkering te houden...ik bedoe als je je blijft ergeren dan
en zoals danique zei msg toch minder zien...elke dag is erg vaak en dan komen irritaties sneller. ik zie mijn vriend ook alleen maar in het weekend.. (1,5 jaar nu) wo w8 jullie zitten bij elkaar op school.. ![]()
||
Citaat:
Misschien moeten jullie eens iets leuks gaan doen met zn tweeen, iets wat je nog nooit gedaan hebt. Of iets wat je alleen deed in het begin van je relatie. En praat erover met hem, en misschien kunnen jullie afspraken maken. Geef niet zomaar op, je kunt het altijd nog uitmaken. kus
||
![]() |
Citaat:
punt 1 : praat er met m over punt 2 : leg m dan in t gesprek uit dat je m wat minder vaak wilt zien !!! punt 3 : leg m uit aan wat je je irriteerd zodat hij er rekening mee kan houden !!! punt 4 : verbeter je relatie , zoek een ander sfeer op (zoek bijv een andere sfeer op waarvan jullie beide nog moeten proeven ) punt 5 : verander eventueel als t nodig is je sexleven !!! en t lijkt mij dat als je 9 maanden met die gene hebt dat je een open relatie heb dus ook overal over kan praten (ik zit op de 6 en halve maand en ik heb ook een open relatie !!! nix is beter) dus praat er dan ook met m over !!! enne blijkbaar wil je t niet uit maken want je signature zegt nog duidelijk dat je van m houd !!! en houden van is iets bijzonders dat kom je niet iedere dag tegen !!! ik zie dit gewoon als " de grote dip " in een relatie die ieder stel wel eens heeft !!! succes ermee en hou ons op de hoogte !!! p.s : wil niet iedereen op mn naam letten , ook mannen hebben gevoelens en denken niet alleen aan sex !!!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Help me please softmindven | 2 | 26-12-2009 00:24 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Dringend!!!!help me please voor een spreekbeurt in het frans pinar | 1 | 09-11-2002 18:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
bultje onder oksel.. help me please:S!! meisjemeis | 9 | 11-07-2002 20:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nog eens iets over DE PIL, MAAR HELP ME PLEASE!!! Heel dringend!! LittleFlower | 2 | 23-06-2002 18:54 | |
Liefde & Relatie |
help me please NILSJUH | 7 | 01-04-2002 17:38 |