Oud 12-03-2002, 15:04
secretgirl
secretgirl is offline
na 9 maanden begin ik mijn relatie een beetje zat te worden. ik hou nog heel erg veel van hem maar erger me meer aan hem dan dat ik blij met hem ben. erover praten met hem gaat niet, dat werkt helemaal niet. ik zit te nu dus echt al een week te twijfelen of ik het uit zal maken. ik vind het moeilijk want ik hou van hem en het is toch 9 maanden. maar er zijn gewoon te veel ergernissen en het is allemaal zo saai geworden. alles gaat gewoon iedere dag hetzelfde tussen ons.
wat vinden jullie nou?
Oud 12-03-2002, 15:09
Verwijderd
hem minder zien? ik kan me wel voorstellen dat als je mekaar echt elke dag ziet dat het een beetje sleur begint te worden. ik zie mn vriendje nou een half jaar lang alleen sweekends en het gaat nog steeds heel erg goed, komt denk ik ook omdat we mekaar gewoon nie elke dag zien...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 15:11
secretgirl
secretgirl is offline
Citaat:
danique2 schreef:
hem minder zien? ik kan me wel voorstellen dat als je mekaar echt elke dag ziet dat het een beetje sleur begint te worden. ik zie mn vriendje nou een half jaar lang alleen sweekends en het gaat nog steeds heel erg goed, komt denk ik ook omdat we mekaar gewoon nie elke dag zien...

we zitten bij elkaar op school. ontlopen zou het allemaal dus nog erger maken...
Oud 12-03-2002, 15:26
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
tsja als je twijfelt is het gewoon niet leuk meer en zeker niet voor hem als ie dat weet. Ik zou als ik jou was toch maar proberen er wat met hem over te praten..waar erger je je aan kleine dingetjes of aan hem gewoon.. als je je nu al ergert en echt ergert lijkt het me geen goed idee om verkering te houden...ik bedoe als je je blijft ergeren dan

en zoals danique zei msg toch minder zien...elke dag is erg vaak en dan komen irritaties sneller. ik zie mijn vriend ook alleen maar in het weekend.. (1,5 jaar nu)

wo w8 jullie zitten bij elkaar op school.. ewm tsja mischien op school iets meer jullie eigen weg gaan ofsow.. ik zou er iig wel met hem over praten
Oud 12-03-2002, 15:31
jul!@
jul!@ is offline
ik zou het uitmaken ik ken het probleem en ik zou vrienden blijven heb je liefdesverdriet maak het dan aan want dan kan je gewoon niet zonder hem
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 20:11
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Citaat:
jul!@ schreef:
ik zou het uitmaken ik ken het probleem en ik zou vrienden blijven heb je liefdesverdriet maak het dan aan want dan kan je gewoon niet zonder hem
Owja.. lekker makkelijk.

Misschien moeten jullie eens iets leuks gaan doen met zn tweeen, iets wat je nog nooit gedaan hebt. Of iets wat je alleen deed in het begin van je relatie. En praat erover met hem, en misschien kunnen jullie afspraken maken.

Geef niet zomaar op, je kunt het altijd nog uitmaken.

kus
Oud 13-03-2002, 00:00
Dr.Befkoning
Dr.Befkoning is offline
Citaat:
xxx_anouk_xxx schreef:
Owja.. lekker makkelijk.

Misschien moeten jullie eens iets leuks gaan doen met zn tweeen, iets wat je nog nooit gedaan hebt. Of iets wat je alleen deed in het begin van je relatie. En praat erover met hem, en misschien kunnen jullie afspraken maken.

Geef niet zomaar op, je kunt het altijd nog uitmaken.

kus

kijk das nou een mening waarmee ik t gewoon HELEMAAAAAAAAL EENS BEN !!! denk na je kan zoveel doen , waarom zou je stoppen ??? omdat je je ff aan m irriteerd ??? dat heb ieder stel wel eens ,daar moet je gewoon door heen zien te komen !!!
punt 1 : praat er met m over
punt 2 : leg m dan in t gesprek uit dat je m wat minder vaak wilt zien !!!
punt 3 : leg m uit aan wat je je irriteerd zodat hij er rekening mee kan houden !!!
punt 4 : verbeter je relatie , zoek een ander sfeer op (zoek bijv een andere sfeer op waarvan jullie beide nog moeten proeven )
punt 5 : verander eventueel als t nodig is je sexleven !!!

en t lijkt mij dat als je 9 maanden met die gene hebt dat je een open relatie heb dus ook overal over kan praten (ik zit op de 6 en halve maand en ik heb ook een open relatie !!! nix is beter) dus praat er dan ook met m over !!! enne blijkbaar wil je t niet uit maken want je signature zegt nog duidelijk dat je van m houd !!! en houden van is iets bijzonders dat kom je niet iedere dag tegen !!!

ik zie dit gewoon als " de grote dip " in een relatie die ieder stel wel eens heeft !!! succes ermee en hou ons op de hoogte !!!

p.s : wil niet iedereen op mn naam letten , ook mannen hebben gevoelens en denken niet alleen aan sex !!!

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten