Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik keek vroeger ook vaak naar B.O.O.S al kan ik mij nog maar vaag herinneren hoe die programma in mekaar zat.
Naar mijn mening was hij ook 1 van de beste televisiepresentators en heb ook erg vaak om hem moeten lachen! erg jammer dat hij overleden is... Groetjes Ben(die graag programma's met de presentatie van Bart keek ![]()
|
het is echt een verlies, ik heb vroeger nog wel eens naar B.O.O.S. gekeken en heb toch wel een groot deel van zn andere progamma's gezien waar hij zichzelf ook van een hele serieuze kant gedroeg
BNN zendt vandaag (26-05-2002) geen programma's uit al eerbetoon aan Bart
|
Ja zonde he? Kvond het meestal wel een irritant ventje, maar dat was zijn rol gewoon, als je hem in interviews zag enzo, dan wastie echt een leuke gast..
Maja kga hem wel missen. Khoop iig dat BNN wel zo doorgaat, ze hebben wel kuwle programma's meestal (behalve top of the pops. maja. is dat wel van BNN?)
||
![]() |
Citaat:
![]() okeej Bart de Graaff is dan wel dood gegaan aan een ziekte, gevolg van ontsteking maar toch, veelste jong! Ook al is hij in zijn omstandigheden oud geworden. |
![]() |
|
Ik heb respect voor z'n doorzettingsvermogen en alles wat hij bereikt heeft, maar afgezien van B.O.O.S. vond ik z'n programma's weinig interessant.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind het ècht jammer. ik zag dat hij zei dat hij dacht 50 te worden.. die 15 jaar had ik em zeker nog wel gegund... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|