Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zo net nog in de bios gezien...
Toch wel raar als je een film eerst op video ziet en dan in de bios. 'k weet nog nie of ik dit nou wel de aller aller beste vin. Staat in ieder geval in mijn top 10. Vooral dat stukkie van de aars of het kruis in het vliegtuig vond ik geweldig. Nou ja vooral. Is maar super klein detail en de machtigmooie soundtrack van de pixies aan het eind als alles ontpoft. ![]() Voor de rest helemaal perfecte film... You're fucking rigth
|
Fight Club is een zeer intelligente thriller. Geen verassing want regisseur David Fincher heeft altijd intelligente thrillers weten te maken (The Game, Se7en). Panic Room was niet zo geniaal als The Game en Se7en maar nog steeds een must-see. The Fight Club is een topper in zijn genre.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hmm en Fight Club is inderdaad een van de betere films die ik ken. ' DE beste' klinkt zo absoluut, maar ik mag toch wel zeggen dat het mijn persoonlijke favoriet is. ![]() I want your abortion ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar.... liever zo: Fight Club is een zeer intelligente thriller. Geen verassing want regisseur David Fincher heeft altijd intelligente thrillers weten te maken (The Game, Se7en). Panic Room was niet zo geniaal als The Game en Se7en maar nog steeds een must-see. The Fight Club is een topper in zijn genre..... dan zo: bambykill schreef: Vooral dat stukkie van de aars of het kruis in het vliegtuig vond ik geweldig. Nou ja vooral. Is maar super klein detail en de machtigmooie soundtrack van de pixies aan het eind als alles ontpoft. Voor de rest helemaal perfecte film... You're fucking rigth
Laatst gewijzigd op 23-08-2002 om 00:34. |
![]() |
|
Ik ben laatst in slaap gevallen toen ik hem weer zag.
Dat had meer te maken met mijzelf en de hoeveelheid alcohol in mijn lichaam dan de kwaliteit van de film. Heeft iemand hier trouwens ook het boek gelezen? (is het een boekverfilming? ja, duh) Dat is ook echt zeer goed. Niet beter dan de film ofzo, eerder even goed. Er zitten memorabele momenten in die gewoonweg niet in de film pasten. Je mag het trouwens voor je lijst lezen, het is niet zo dik, relatief grote letters en een grote regelafstand. Ohja, en korte regels.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Lock Stock and Two Smoking Barrels past wel weer in 1 rijtje met Snatch, maar nogmaals, dat heeft niks met Fight Club te maken. Maargoed, ik ben wel Fight Club-fan. Heb de film al vrij vaak gezien en vind hem nog steeds vaccinerend (dat is fascinerend voor mensen die van woordgrapjes houden). De eerste keer dat je hem ziet is het de verrassing op het einde, de tweede keer is het leuk omdat je er met heel andere ogen naar kijkt, de derde en de vierde keer blijft het interessant omdat er zo ontzettend veel zinnige dingen in gezegd worden ('things you own, and up owning you'), de vijfde en zesde keer is het gaaf omdat je allerlei andere grapjes begint te zien (op het einde: 'I guess this is where we started.' 'Have you got any last things to say?' 'I still can't think of anything.' 'Haha, flashback-humor') en daarna is het leuk omdat je langzamerhand alle teksten mee kan praten. Jaaa, FightClub is vermakelijk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
de ontknoping von ik erg verrassend, eerst snapte ik het eventjes niet meer. Maar na een kwartiertje ofzo begonnen m'n hersens te werken en snapte ik het weer. Goeie film vin ik.
![]()
|
Verwijderd
|
Toen ie uitkwam dacht ik dat het een rukfilm zou zijn, maar na het bekijken heb ik mn mening rigoreus bijgesteld, wat een enorm vette film.
Een van de mooiste dingen vond ik toen Norton zichzelf in mekaar sloeg in het kantoor van z'n baas, en dat ie zei "het deed me denken aan m'n eerste gevecht" Met Pitt dus, en dan kom je er later achter dat ie in werkelijkheid gewoon met zichzelf heeft gevochten. Geniaal. Was het jullie trouwens ook opgevallen dat Norton aan het eind naar buiten loopt en ie langs een bios loopt waar Seven years in Tibet draait |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||