Oud 16-03-2004, 17:59
telluriet
telluriet is offline
Nou?

Ikzelf nooit echt actief uit een winkel ofzo, iets onder je jas meenemen en dat soort taferelen, meer handige dingen meenemen van school (een muis, A4-papier, stiften, pennen etc.) en postzegels van m'n werk.

Jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2004, 18:01
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Van die mapjes op school.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:02
jinx
jinx is offline
Nee, eigenlijk nooit voor zover ik weet, alleen van die handige dingetjes bij techniek op school.
Oud 16-03-2004, 18:03
FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
ja. maar niets ernstig. niets was meer waard dan 5 franc
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:05
Thomas
Thomas is offline
Snoep en een Jo-Jo.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:07
Verwijderd
Vast ooit wel eens iets van school, maar ik weet niet meer wat.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:09
Sitia
Sitia is offline
K heb wel een keertje snoepjes staan eten in de Jamin.. voor t betalen dan
Verder ben k eigenlijk wel braaf geweest
Verwijderd
iik kan me herrineren dat ik toen ik in de eerste zat ooit eens een pakje kauwgom heb gestolen...belachelijk eigenlijk,als je er over nadenkt

verder steel ik teveel dingen op school,nakijkboeken,pennen,schriften,etuis,leesboeken (gewoon vergeten op mijn pasje te laten zetten,scheelt me sowieso boetes)diskettes,paperclips,vanalles eigenlijk.maar uit principe steel ik alleen van school as ik het nodig heb en als het niet van mijn medeleerlingen is.(de boeken breng ik aan het einde v/h jaar weer terug)
Met citaat reageren
Alexanchez
Alexanchez is offline
Veel meer dan snoep (toen ik klein was) en repetities zal het niet zijn...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:11
Verwijderd
Ja, ik heb een jaar of 5 geleden een boekje over jojo's gestolen bij een speelgoedhandel. Ik dacht dat het gratis was, maar zag achteraf ergens in de binnenkant van het kaftje staan dat het F7,50 kostte. Een vergissing dus; bewust iets jatten, daar was ik veel te schijterig voor. Ik durfde het boekje zelfs niet terug te brengen of alsnog te betalen, hoewel die verkoper een vrij aardige man is.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:12
Verwijderd
Helemoal niks.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:14
merels
merels is offline
niets, nada, niente (..?)
Oud 16-03-2004, 18:14
professor2
professor2 is offline
te veel maar het is neits vergeleken met mijn broertje
alles is relatief
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:15
aniki
aniki is offline
Ik doe alleen grote klussen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:16
mmmm
mmmm is offline
Alleen een paar stiften en potloden enzo van school, maar die liggen er gewoon voor de leerlingen dus eigenlijk is dat niet stelen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:22
Verwijderd
Vanmiddag per ongeluk een prei. Normaal plak ik 1 stickertje voor alle preien die ik meeneem, maar nu bedacht ik me pas later dat ik er 2 nodig had ipv 1 dus toen had ik 2 preien met allebei een stickertje en dat had het kassameisje niet gezien. Thuis zag ik pas dat er maar 1x prei op de bon stond. Dit was dus een diefstal ter waarde van 28 cent.
Verder nooit iets gestolen voor zover ik weet (maar dingen zoals dit gebeuren misschien wel vaker)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:23
Lionheart
Klein prut van school ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:24
Shadowgirl
Shadowgirl is offline
Ik heb een keer per ongeluk iets gejat... Ik had t in mijn handen en liep dus verder die winkel door. Toen wou ik weggaan, en toen vergat ik dat ik dus nog wat in mijn hand had. Maar ik ben niet gesnapt, dus...
Oud 16-03-2004, 18:28
Silver rain
Silver rain is offline
Toen ik klein was wat snoep, maar verder niet eigenlijk. Ok wat kleine dingen van school maar aangezien die er toch voor de leerlingen zijn is het niet echt stelen
Oud 16-03-2004, 18:39
Orion16
Orion16 is offline
Een harddisk van 12gb, die ongebruikt in de kast lag.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:43
the spongeman
the spongeman is offline
neej nog nooit
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:46
meh?
meh? is offline
armbandjes...
Oud 16-03-2004, 18:51
Zaina
Zaina is offline
Ja topics van andere forums.
Oud 16-03-2004, 18:54
Verwijderd
Uuhm, niet zover ik weet, eigenlijk. Mjah, op school wel es verschillende leesboeken meegenomen, omdat de rij van het uitlenen mij dan te lang was, maar die zet ik *meestal* braaf weer terug.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:55
Verwijderd
nee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2004, 19:06
lana
lana is offline
een plastic muntje uit zo'n nepkassa van een vriendinnetje toen ik klein was.

ik ben weken verschrikkelijk misselijk en gestresst geweest van schuldgevoel en heb 'em uiteindelijk ook weer terug in d'r kassaatje gesmokkeld.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:07
ssjpan
ssjpan is offline
glitters
Oud 16-03-2004, 19:08
jet
jet is offline
hhm ja... 1 keer oorbellen bij de h&M, 4 jaar geleden. en ik heb er nu nog wel is spijt van

ik heb veel te veel schuldgevoel om een crimineel te zijn
Oud 16-03-2004, 19:13
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
ooit zo'n zielig snoepdingetje geval met een waarde van 2,50 ofzo. maar ik had er spijt van, en heb het terugbetaald. en bij kruidvat, als ik ' heel toevallig' langs die snoepbakken loop, pak ik even een zuurtje ofzo.
Oud 16-03-2004, 19:17
light smiley
light smiley is offline
toen ik klein d8 groep 4 ofzo toen heb ik een keer van die kaartjes gepakt uit de jufs la maar goed dat waren er maar 3..... verder niets hahahah
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:26
Briseïs
Briseïs is offline
ik heb ooit in de boekhandel een grappig dingetje uit de agenda die ik niet ging kopen gehaald en daarna in de agenda die ik wel ging kopen gestopt.

dat was zo ongeveer hetgene wat het dichtst bij stelen in de buurt kwam
Oud 16-03-2004, 19:28
Verwijderd
Ik ging al vroeg de verkeerde kant op; op m'n tweede, samen met een vriendinnetje van een half jaar ouder, een bak ijs bij de supermarkt gestolen. Mja, we wisten waar het lag en we liepen fijn langs de kassa ermee, we wisten die dat we moesten betalen Dus toen zaten we thuis bij mijn ouders lekker ijs te eten.. Mijn moeder belde de moeder van mijn vriendinnetje en die begreep er ook niets van... Whehe, uiteindelijk heeft mijn moeder het maar betaald en kregen we het als toetje

Later ook nog een keer een reep chocolade, toen we door hadden dat het eigenlijk niet mocht Die reep gooiden we bij haar ouders door de brievenbus en even later vond haar moeder die.. Ze dacht dat ze die gekregen had van de buurvrouw oid

Later nooit meer iets gestolen uit een winkel. Wel van school;
basisschool; een stuiterbal, een gum, veel vullingen voor vulpen, twee balpennen en een paar potloden.

middelbare school: véél proefwerkblaadjes, als de leraar niet keek pakte ik een heel pak en stopte dat in m'n tas 't Waren fijne formaten (A4 en A5) en mooi papier

Maar toen ik op een gegeven moment iemand hoorde zeggen dat stelen met een gummetje begon en daarna alleen maar erger zou worden, ben ik gestopt. Nu steel ik niets meer, nergens

Ennehm, natuurlijk, als ze me te weinig aanslaan bij de kassa, dan zeg ik niets

(Ik ben gemeen, ik weet het.)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:30
Fortisi
Fortisi is offline
Ow ik heb echt van alles gestolen moest zelfs nog naar bureau Halt...maargoed ik heb er wel van geleerd, en ik ben er zeker niet trots op...

Van school jat ik trouwens nog wel, potloden, gummen, papier etc.
Van mijn vorige school heb een ik groot stuk klei gejat uit het "magazijn".
Oud 16-03-2004, 19:31
Verwijderd
Citaat:
lana schreef op 16-03-2004 @ 20:06:
een plastic muntje uit zo'n nepkassa van een vriendinnetje toen ik klein was.

ik ben weken verschrikkelijk misselijk en gestresst geweest van schuldgevoel en heb 'em uiteindelijk ook weer terug in d'r kassaatje gesmokkeld.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:34
Verwijderd
neeh
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:34
Verwijderd
dingen van m'n werk
een citroen, pennen en notitieboekjes...
verders; jah ik zeg altijd bij zo'n snoepafdeling> ik moet eerst weten hoe het proeft, maar ik vind het dan wel erg van mezelf.
Maar geen ernstige dingen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:47
silketje
silketje is offline
Vroeger stal ik wel redelijk wat nu niet echt meer tenzij ik vind dat iets belachelijk duur is voor wat t is . Dat was ook de voornaamste reden waarom ik vroeger dingen gestolen heb . Dingen zoals nagelak , speldjes , gewoon prulledingkjes , een zak van H&M , ... mja ik ben er niet echt fier op maar ja het is nu gebeurd en gedane zake neem geen keer...
Oud 16-03-2004, 19:51
Verwijderd
Een Aprilia en een BMW. Verder nog een paar autoradio's en een aantal computers.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:53
Guissie
Guissie is offline
Ik doe alleen het echte werk
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:56
Verwijderd
SSSSHT.. ben bezig 50 eurocentmuntjes door te sluizen naar mijn Swiss Account..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:59
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
hmzz...k heb een hele smiechterige manier om iets te stelen:

bij de boer...dan weeg ik altijd fruit/groente whatever af en dan hou ik het zakje een beetje vast zodat het minder kost...

ook bij de boer:
als er een "rode sticker" op de vla..kipkerrie whatever zit...omdat die bijna over datum is...dat hoef ik natuurlijk niet...dus dan haal ik die sticker er altijd af en dan plak ik m op een pak vla of zoiets wat nog wel een goede datum heeft

och wat ben ik sneaky zeg...! en verder...ja wel eens snoep enzo...oja en ik steel altijd uit restaurants..: oeh..leuk speciaal liptonice glas...goh wat een leuke waxinelichtjes-houder enz.enz... maar daar blijft het wel ongeveer zo bij
Oud 16-03-2004, 20:00
Dolores
Dolores is offline
Uhh de 'standaard'dingen zoals pennen etc van school en snoep uit de snoepwinkel.. Verder 2 of 3 jaar geleden ook nog een keer één oorbel.. khad net nieuwe oorbellen gekocht (geen dure ofzo, gewoon bij de h&m vandaan) maar was dr al meteen 1 dag later één kwijt.. en ik wou persé die oorbellen dragen dus toen ben ik weer naar de h&m gegaan en heb toen snel 1 oorbel gepakt en die in mn zak gedaan.. t gekke is dat ik het ook helemaal niet eng vond ofzo, nu zou ik echt in men broek scheiten van angst..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:02
fractuur
fractuur is offline
Ik heb bij lekaar al aan tonnen euro's bij elkaar gejat aan dropjes bij Jamin of Etos. Maar verder niets groots, of iets van waarde. zelfs niet op school.
Oud 16-03-2004, 20:02
Stefanie
Stefanie is offline
In de supermarkt ja, genoeg... En op school had een vriend van me een hele dure pen voor me meegenomen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:07
Dannemann
Dannemann is offline
Citaat:
jet666 schreef op 16-03-2004 @ 20:08:
ik heb veel te veel schuldgevoel om een crimineel te zijn
Ik ook
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:09
hasseltboy
hasseltboy is offline
Snickers, die ik overigens niet eens lust, en ontelbare dingen van school
Oud 16-03-2004, 20:09
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 16-03-2004 @ 20:59:

ook bij de boer:
als er een "rode sticker" op de vla..kipkerrie whatever zit...omdat die bijna over datum is...dat hoef ik natuurlijk niet...dus dan haal ik die sticker er altijd af en dan plak ik m op een pak vla of zoiets wat nog wel een goede datum heeft
Haha zoiets hadden vrienden van mij ook gedaan een spel van 20 euro 17 euro goedkoper gekregen door een aanbieding sticker erop te plakken
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:11
Co
Co is offline
Wel eens wat kleinigeden in mijn broekzak laten glijden

Verder neem is uit elke kroeg wel eens een glas mee, staat wel leuk op mijn kamer. Heb nu: fluitje, a'dammertje en halve liter van Dommelsch, 3 borrelglaasjes, een Brand-glas en een 25 cl van Grolsch
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:23
hasseltboy
hasseltboy is offline
Je mag niet stelen....
Oud 16-03-2004, 20:25
Verwijderd
Toen ik een jaar of 8 was ging ik elke zomer naar de "bouwspeelplaats", waar je eigen hut kan bouwen. Een meisje had op een bankje haar portemonnee achtergelaten, en daar zat een hoop geld in. Ik heb er 1 gulden uitgenomen : daar voelde ik me zo ontzettend schuldig over! In die portemonnee zat minstens 15 gulden ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten