Oud 13-03-2004, 19:22
Mandies
Mandies is offline
Ik heb soms da me hart ineens overslaat.. Is op zich normaal natuurlijk, maar soms gebeurt da wel een paar keer achter elkaar en heb ik zon gevoel da me hart steeds over gaat slaan maar da gebeurt dan helemaal nie,, Is dit normaal of nie,,

(Misschien een beetje dom topic, maar ik maak me nogal snel ergens druk om dus vandaar)
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 19:31
Verwijderd
Ik heb dat ook wel eens, heel raar voelt dat..
Ik weet ook eigenlijk niet of het heel ernstig is ofzo

*lekker nutteloze reply*
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 19:38
Snow White
Snow White is offline
Geen domme topic
Als je er zelf erg zorgen over maakt; kun je het bste even naar de huisarts gaan. Die kan je eventueel doorsturen naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje. Als je er namelijk veel last van hebt, kan het zijn dat je een hartritmestoornis hebt.

Goed dus om wel even langs te gaan

En raak nu niet meteen in paniek, voor hetzelfde geldt groeit je hart gewoon of maak je je een beetje druk of heb je stress. Maar als je er echt van wakker ligt; bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad.

xx
Snowy
Oud 13-03-2004, 22:04
Verwijderd
Ja als je ermee zit, en het is lastig en maakt je bang, dan kan je toch wel even langs de huisarts, die kan waarschijnlijk al horen als het niet helemaal goed is, en je dan eventueel doorverwijzen.

Ik geloof trouwens dat veel (jonge) mensen last hebben van hartritmestoornissen (nuttige info he ).
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 20:22
moon
moon is offline
Voor zoiets ben ik ook weleens naar de huisarts geweest. De huisarts stuurt je dan door. Ik moest een cardiogram (of hoe dat dan ook heet) laten maken. . Er worden een paar van die zuignapdingen op je geplakt en dan kunnen ze kijken of er wat mis is. Is niks ergs aan verder. Zou ik even laten doen, als je je zorgen maakt.
Oud 16-03-2004, 14:46
Canine 13
Canine 13 is offline
Heb ik ook wel eens.
Vooral toen ik in het ziekenhuis van de narcose wakker begon te worden.
Ik had het ook een tijdje.
Volgens de artsen was het niks ernstigs.
Het gebeurde wel vaker.
Misschien komt het door de medicijnen die je gebruikt.

En het gaat trouwens vanzelf over.
Ik heb er nu ook geen last meer van.

Groetjes K9
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 14:53
Daevrem
Daevrem is offline
Ik heb het ook. Net zoals mijn vader. Als ik een inspanning heb geleverd en weer uitrust slaat mijn hart soms over. Bij mijn vader hebben ze eens een cardioonderzoek gedaan, precies hetzelfde. In rust en tijdens inspanning is er niets aan de hand en het overslaan zelf levert ook geen klachten op. Ook niet bij mijn vader. Hij moest over 10 jaar maar weer komen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:14
sirrah
sirrah is offline
Heey, dat heb ik ook precies hetzelfde! Als ik bijv. langzaam ga lopen na net gesprint te hebben, slaat mijn hart ook een tijdje steeds een slag over. Ik ben er voor naar de huisarts geweest, en die zei ook dat het wel vaker voorkomt en je je er eigenlijk geen zorgen over hoeft te maken. Maar als het bij jou ander is, of je heb er vaak last van zou ik zeker even naar de huisarts gaan, die krijgen dit soort klachten veel vaker te horen en kijken serieus of er iets aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:17
Nagarjuna
Nagarjuna is offline
Ik heb daar ook last van gehad. Ik sliep te weinig en had te veel stress. Niet erg.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:28
Verwijderd
Heb ik ook... soms heel lang niet en dan ineens weer heel vaak. De laatste tijd heb ik het weer vaker..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 22:06
Verwijderd
Ach, dat gebeurt wel eens, niets bijzonders
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 22:12
Mandies
Mandies is offline
Citaat:
Nagarjuna schreef op 16-03-2004 @ 19:17:
Ik heb daar ook last van gehad. Ik sliep te weinig en had te veel stress. Niet erg.
Ja ik slaap ook te weinig en ben ook nogal gestresst.. Misschien komt het daar wel van dan..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 23:41
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Oeh, dat heb ik ook wel eens en toevallig was dat afgelopen donderdag echt zo erg dat ik echt pijn op mijn borst had enzo.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 18:12
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik heb wel eens dat me hart opeens heeeeel hart gaat...maar dat is ook heel erg soms.
het is geen vervelend gevoel maar wel een beetje vreemd

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten