Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik word er zelf confjoest van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb gewoon lang blond steil haar. Heb het ooit in een wilde bui bruin geverfd, was best leuk, maar kheb geen zin om om de zoveel week met een compleet ander kapsel rond te lopen. Roest dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dit is van vorig jaar, maaruhm, ik ben gisteren geknipt... het is nu magenta met een beetje rood, half geschoren met figuurtjes, half een soort pony idee, maar dan super kort en aan de achterkant een driehoek weggeschoren en overeind staand heel vreemd! maar ja... weer iets nieuws ![]()
||
Citaat:
![]() Foto's!
|
mijn haar is alweer een jaartje of twee bruin. boring dus. maar tegenwoordig heb ik wel krullen, dus ik loop er als een halve gare hobbit-poedel-Emo bij. heel apart. ik wil eigenlijk mijn kop kaal scheren, of misschien de zijkanten, dat je dan in het midden zo'n hanenkam hebt. maarja, ik ben natuurlijk wel een meisje... of misschien daarom juist.
![]() ![]() WAT de fukk! ik zag net een Ufo voorbij vliegen! ![]()
|
Ik heb heel lang haar en dan ook nog krullen, veel kan ik er niet mee eigenlijk
![]() ![]() Ik vond die schuine pony wel leuk, maar dat zie je nu overal en t raakt ook al weer uit heb ik gehoord ![]() ![]()
|
nou ik moest plotseling school opdracht doen met foto's van mezelf dus ik ben ffies snel naar de kapper gegaan en die heeft het zojuist verneukt ! jaaah dat is een goede kapper :@ not..
maaar ach onder het mom van warrig is in, valt het nog best mee!! ![]() verder volg ik niet echt de mode ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind jou haar wel tof meestal ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|