![]() |
|
Wat dacht je van gewoon doen? Je bent meerderjarig hoor. Misschien zijn ze het er niet mee eens, maar dat is dan jammer. Dit klinkt als een machtsstrijd, en het wordt tijd dat ze doorkrijgen dat ze op sexueel gebied echt niets meer in te brengen hebben. Als jullie sex willen hebben, wat is daar HUN probleem mee? Als jullie het verder beschaafd houden, dus zo dat ze er niet tegen hun zin in een kamer vol visite mee geconfronteerd worden door een bonkend bed en een gillende vriendin een verdieping hoger.
Dankbaarheid en pieteit naar hen toe is kolder. Je bent je ouders NOOIT iets verschuldigd, en al helemaal geen dakbaarheid. Zij wilden kinderen, toch? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja dat is wel zo, hij is meerderjarig, maar hij woont wel nog bij zijn ouders thuis, en zal dus wel zich min of meer moeten aanpassen aan de geldende regels van zijn ouders. ( hoewel ik mij afvraag of moederlief nooit sex heeft gehad in dat huis, want dit ziet er uit als een sexverbod ). Om je daaraan te onttrekken zou je beter uit huis gaan wonen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoals Youp het zo mooi zei "Het hóórt het de eerste keer in een tochtige steeg met je reet op een zinke vuilnisbak. Flikker toch op man! Je móet thuis komen met die deksel aan je anus zodat iedereen zegt 'He! wippie gemaakt?!' " Stel je niet zo aan, neuk gewoon met min 2 buiten, pussy.
|
Ik denk dat je ouders moeten gaan accepteren dat je volwassen bent en aan sex doet met je vriendin. Dat je dat dus ook graag in een vertrouwde omgeving wilt doen, liever dan ergens buiten in de bush. Ik zou het daar gewoon eens even met ze over hebben.
Ze kunnen je niet altijd blijven behandelen als een kind van 14, je bent 18, dus volwassen.
|
Hij vraagt toch juist of we hem willen helpen met alternatieven?
Als zijn ouders dat nu gewoon niet willen hebben, dan ga je dat dan toch ook niet zomaar ff doen. Ik mag ook niet bij mijn vriend blijven slapen, dat doe ik dan toch ook niet. Ik ga daar dan toch niet zomaar met mijn tasje staan, en zeggen dat we meerderjarig zijn en dat ze zich maar aan ons moeten aanpassen?? De enige optie is buiten, of in het omkleedhokje van het zwembad (is lastig maar wil wel ![]() Euhm..k ga dr nog ff heel hard over nadenken! (heb btw dit probleem zelf niet echt, want we mogen van mijn ouders wel samen om 1 kamer zijn, dus doen we het wel. En we doen het ook wel wanneer er niemand bij hem thuis is, of wel.... we mogen wel gewoon samen op zijn kamer maar ze hebben liever niet dat ik daar slaap
|
Uhm, mijn ouders hebben het ook liever niet (uit religieuze overtuigingen) maar het is hun leven niet..
Misschien wel hun huis, maar toch echt mijn kamer, mijn vriend, mijn leven. En anders gebeurd het wel ergens anders.. Dus als ze tegen de seks zelf zijn zijn het zwakke argumenten en moet je het daar toch maar eens met ze over hebben ![]() |
![]() |
|
met ze er over praten lijkt me een goed idee.
Zorg dat ze te weten komt waarom ze niet wil dat jullie samen in je kamer zijn. Wil ze niet dat jullie sex hebben probeer er dan achter te komen waarom niet. dat het dan lijkt alsof jullei getrouwd zijn lijkt me niet de echte reden(of ze moet(en) erg gelovig zijn). Leg uit dat jullie graag sex willen hebben(en al gehad hebben) en dit graag in een vertrouwde (en veilige) omgeving zouden willen doen. Met een beetje geluk begrijpt ze je. wil je dit niet of mag het nogsteeds niet ben je aangewezen op andere locaties. Ik heb hier persoonlijk geen ervaring mee (behalve dan op de wc bij haar thuis en in mijn tent op vakantie). Je gaf aan dat je wel eens met een tentje naar een wijland ging maar dat dat niet meer kan. zijn er geen plaatsen waar mensen regelmatig vissen? als je daar een tentje opzet (en eventueel een hengel naar buiten steekt) zal nietmand er wat van zeggen. |
![]() |
|
ik zou maar eens goed met je ouders gaan praten, je bent 18 en geen kind meer. Het is normaal dat je op die leeftijd met je vriendin samen slaapt.
Is het soms een geloof? Het kan natuurlijk dat je ouders gelovig zijn en dat het tegen de regels is als je voor het trouwen met je vriendin slaapt ofzo. (Ja , ik weet het ook niet hoor). Maar als je ouders gewoon zomaar met die regel komen, vind ik het eigenlijk maar raar. Ze zijn zelf toch ook jong geweest? Ze zouden toch moeten weten dat je op die leeftijd aan seks doet? Ze pushen je op deze manier om het dan maar buiten te doen. Dat mijn ouders mij en m'n vriend in het begin (lees de eerste 2 maanden) niet samen lieten slapen is logisch, want ik was nog maar 15. Op een gegeven moment hadden ze wel door dat er meer gebeurde dan alleen kussen en dus mochten we toen wel samen slapen, ze wilde ons niet naar buiten sturen... Dus als er geen waardige reden voor die regel is, zou ik maar eens ernstig met je ouders gaan praten.
||
Citaat:
Zoek gewoon een andere ruimte. Buiten, openbaar gebouw, bij vrienden (met/zonder overleg ![]() Als er een wil is, is er een weg
|
![]() |
Ik heb dit probleem ook gehad, ik was 17 en kreeg iets met m`n vriend, we mochten nog niet slapen maar toen ik 18 werd kreeg ik als extra cadeau dat hij mocht logeren, en jawel op 1 kamer want ze hadden wel door dat we meer deden dan kussen
![]() Ik zou het er gewoon over hebben, anders met je papa anders schuif hem een break-out in de hand "Ik ben 14 jaar en doe aan sex en heb al 4x geneukt" ![]() Neej, zoek andere plekjes op, die leuk en spannend zijn, anders ga zogenaamd uit en ga een polder in ofzo, bossen enz enz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Haha, ik heb mijn pap wel eens de break-out laten lezen toen ik het wel eens kocht. Hij schrok zich wild, die naakte man en vrouw en al die vragen ![]() Nee, ik kan er gelukkig over praten zonder problemen. Nu wil mijn broertje van 15 ook logeren met z`nn vriendinnetje (ook 15) maar dat mag hij nog niet ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarheid, methode en geloof Verwijderd | 19 | 31-03-2012 11:16 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[Filosofie] Waarheid : essay! FerluciX | 2 | 03-12-2009 15:42 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |