![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Geslacht: vrouw
wat is je Leeftijd: 18 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 14 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 15 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 15 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 17 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Ik ben blij dat de eerste keer ( ik was 15) dat ik het wou doen mislukt is. Was er toch niet klaar voor.
|
wat is je Leeftijd: 17 wanneer heb je voor het eerst gezoend? op m´n 14de of 13de wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 14de wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 14de wanneer heb je het voor het eerst gedaan? nog nooit vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Ik vind dat ik er te vroeg mee ben begonnen omdat ik er nu spijt van heb, wilde het toch ook niet echt maar was te verlegen om nee te zeggen.
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 19 jaar Wanneer heb je voor het eerst gezoend? 13 jaar Wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 16 jaar Wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 17 jaar Wanneer heb je het voor het eerst gedaan? nog niet Vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Het is wel goed zo. ![]() |
![]() |
|
wat is je Leeftijd: 19 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 15 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 17 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 17 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 17 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Ik vind het prima zo. ![]()
|
wat is je Leeftijd: 18 wanneer heb je voor het eerst gezoend? toen ik 14 was wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? toen ik 14 was wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? toen ik 16 was, iemand heeft het bij mij gedaan toen ik 15 was wanneer heb je het voor het eerst gedaan? toen ik 16 was vind je dat je ergens te vroeg mee begonnen? nee, allemaal prima, nergens spijt van
|
Geslacht: man
wat is je Leeftijd: 18 wanneer heb je voor het eerst gezoend? Op mijn 15e wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? Ook op mijn 15e wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? Op mijn 18e wanneer heb je het voor het eerst gedaan? Ook op mijn 18e vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Nee hoor ik vind het prima zo |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat is je Leeftijd: 18 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 16 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 16 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 16 (tenzij je m'n eigen meetelt uiteraard ![]() wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 16 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Niet te vroeg ergens mee begonnen, neemt niet weg dat ik spijt heb met WIE |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat is je Leeftijd: 19 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 15 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 15 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 15 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 18 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Nergens spijt van. ![]() |
![]() |
|
wat is je Leeftijd: 18 wanneer heb je voor het eerst gezoend? : ongeveer op mijn 12e wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? : op mijn 13e wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? : op mijn 13e wanneer heb je het voor het eerst gedaan? : op mijn 13e vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? :was wel beetje vroeg maar heb er niet spijt van
|
Verwijderd
|
Geslacht: Vrouw
wat is je Leeftijd: 22 wanneer heb je voor het eerst gezoend? toen ik 12 was wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? op mijn 15e ofzo wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? toen ik 16 of 17 was wanneer heb je het voor het eerst gedaan? op mijn 17e, maar toen wilde ik het nog niet. vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? ik wilde nog geen seks, maar mijn toenmalige vriend wel.. |
![]() |
|
![]() |
Leeftijd: 19 Wanneer heb je voor het eerst gezoend? Ik was 16 jaar, bijna 17. Wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder zijn truitje/shirt gevoeld/gestreeld? Toen ik 18 was. Wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? Toen ik 18 was. Wanneer heb je het voor het eerst gedaan? Ik was 19. Vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Nee, ik wilde het zelf, heb er absoluut geen spijt van. Ik was nieuwsgierig hoe zoenen was, en wilde dat uitproberen. Bij de rest werd ik niet gedwongen, eerder afgeremd, door mijn vriend. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geslacht:vrouw
wat is je Leeftijd: 19 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 17 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 17 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 18 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 18 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Achteraf gezien had ik sommige dingen beter niet met de desbetreffende persoon kunnen doen. Maar ik was er wel klaar voor dus het is goed zo. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
wat is je Leeftijd: 15 wanneer heb je voor het eerst gezoend? op mijn 12e of 13e wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 15e wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 15e wanneer heb je het voor het eerst gedaan? niet van toepassing ![]() vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Nee vind het helemaal goed zo ![]()
|
Verwijderd
|
Geslacht :vrouw
wat is je Leeftijd: 18 wanneer heb je voor het eerst gezoend? toen ik 16 was wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? bedoel je dat ik een jongen onder z'n shirt streelde of dat hij mij onder m'n shirt streelde of dat ik een meisje onder haar shirt streelde? In de eerste 2 gevallen: toen ik 16 was, in het laatste geval: nooit wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? toen ik 16 was wanneer heb je het voor het eerst gedaan? toen ik 16 was vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? nee hoor, vond niets te vroeg. ja, ik had een druk jaar toen ik 16 was |
![]() |
||
Citaat:
|
wat is je Leeftijd: 19 - wanneer heb je voor het eerst gezoend? 15 - wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 15- wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 16 - wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 17 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Ik heb alles gedaan toen ik er klaar voor was, dus ja: het was goed zo.
|
Geslacht : man
wat is je Leeftijd: 17 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 16e wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 16e wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 16e wanneer heb je het voor het eerst gedaan? nog niet vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? is goed zo
|
Leeftijd: 17 Wanneer heb je voor het eerst gezoend? 16 jaar Wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 16 jaar Wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 17 jaar Wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 17 jaar Vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Nergens te vroeg mee begonnen, alles is op z'n tijd gebeurd. Was er wel vrij 'laat' bij met zoenen vergeleken anderen, maar daar kan ik niet mee zitten ![]()
|
wat is je Leeftijd: 17 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 17 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 17 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 17 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 17 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? prima zo ![]() En dat allemaal binnen twee maanden tijd, zozo, druk ![]()
|
wat is je Leeftijd: 17 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 13 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 13 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 13 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 13/ 14 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Misschien beetje aan de vroege kant, maar heb dr geen spijt van.
|
wat is je Leeftijd: 16 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 11 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 14 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 15 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 15 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? neej, vind het wel okeej. als ik zo de leeftijd zie is het wel erg jong, maar ja...
Laatst gewijzigd op 18-03-2004 om 16:04. |
![]() |
|
![]() |
wat is je Leeftijd: 18 wanneer heb je voor het eerst gezoend? met mn 10 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? ook 10 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? ook 10 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 17 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Misschien dat ik 'het' toen nog niet had moeten doen, maar ik heb er geen spijt van, dus, nee... |
![]() |
|
Wat is je Leeftijd: 16 Wanneer heb je voor het eerst gezoend? 12 Wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 13 Wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 13 Wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 15 Vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Goed zo |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geslacht: man /vrouw
wat is je Leeftijd: 18 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 15 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 15 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 15 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 15 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? nee, het was goed zo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat is je Leeftijd: 15 Wanneer heb je voor het eerst gezoend? 13 Wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 13 Wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld?15 Wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 2 weken geleden, ongeveer ![]() Vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Ik was wel redelijk vroeg met alles, denk ik, maar niet té vroeg.. Dus ik vind het wel goed zo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
wat is je Leeftijd: 16 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 10 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 13 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 15 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 15 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? prima. |
![]() |
|
![]() |
wat is je Leeftijd: 14 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 14 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? ook 14 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? ook 14 Kwanneer heb je het voor het eerst gedaan? 14 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? k vond dat k eigenlijk te vroeg was met seks
|
Verwijderd
|
wat is je Leeftijd: 21 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 16 (laat he??? ![]() wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 16 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 16 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 16 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Nee ik denk dat ik met 16 (wel alles vlug achtereen), met sommige dingen op tijd was en sommige te laat maar ik heb geen spijt! |
![]() |
|
![]() |
Eindwerk over sexuele ontwikkeling van het kind met zulke vragen?
Verder mag je wel eens letten op typfouten. Maargoed ik ga toch eens deelnemen ![]() -vrouw -ik ben 21 -eerste klungelige kus: 14 -aan borstkas gezeten: 17 -geslachtsdeel gestreeld: 17 -eerste keer in bed: pas 20 ![]() -niets te vroeg of te laat, je moet je gevoel volgen he, ookal komt dat pas laat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
als van deze vragen nog niet van toepassing is bij jou dan zet je het er gewoon bij
Geslacht: man /vrouw Man wat is je Leeftijd: 21 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 2 juni 1994 ![]() wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? toen ik een jaar of 13 was, gok ik. wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 13 dan ook. Maar of ik wist waar ik mee bezig was? wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 15 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Het was goed zo. Ik heb er geen spijt van. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 17 jaar Wanneer heb je voor het eerst gezoend? Ehehe. 4 jaar. ![]() Wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 14 jaar. Wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 16 jaar. Wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 16 jaar. Vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Is allemaal wel tof. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
- Geslacht: vrouw
- wat is je Leeftijd: 18 - wanneer heb je voor het eerst gezoend? 11 - wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 16 - wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 16 - wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 16 - vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Nee, ik vind het prima zo. |
![]() |
|
ik ben 16 Man
en ik heb het allemaal voor het eerst gedaan toen ik 14 was. achteraf had het wel wat later mogen zijn, zo was het niet echt speciaal. Maar ik heb er zeker geen spijtr van, ik durf nu ook meer bij andere meisjes
|
wat is je Leeftijd: 19 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 12 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? ![]() wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 16 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 16 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? te vroeg |
![]() |
|
wat is je Leeftijd: 18 wanneer heb je voor het eerst gezoend? Toen was ik 14. wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? Kan ik me niet herinneren... ik denk 15. wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 15. wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 18. vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Het is wel goed zo.
|
wat is je Leeftijd:18 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 15 jaar wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 16 jaar wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 16 jaar wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 16 jaar 1juni 2002 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? liever eerder |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Enquette (invullen) daan012 | 5 | 01-11-2008 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Enquete Meinita | 38 | 24-03-2006 14:33 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over studeren AB-Guus | 9 | 02-02-2006 15:51 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 |