![]() |
|
Om die arme jongen te laten ophouden met zijn kaakkrampveroorzakende arbeid, omdat het zo zielig is omdat hij zoooo graag wil dat je door hem komt, en je komt maar niet over het drempeltje heen, al doet hij het nog zo lekker, misschien?
Ja, ik heb het vroeger ook wel gedaan. Nu zeg ik er de eerste keer maar meteen bij dat het mij de eerste keer gewoon niet lukt. Tweede keer beter, dan lukt het wel. Zenuwen. En er zijn heel erg veel mensen met dat probleem. (Ik baal ook nog als ik zak voor mijn eigen pijpcursus hoor. Maar ja, tegen zenuwen kan niemand op. En ach: als hij niet komt hoef ik me ook niet druk te maken om het feit dat het mij ook niet lukt. ![]() |
![]() |
|
Doe ik niet aan. In principe ben ik niet eens echt moeilijk ofzow, maar ieder mens heeft z'n periodes waarin het gewoon niet lukt. Is helemaal geen ramp, als ie het gewoon niet goed doet, zorg ik tijdens wel dat ie het beter doet, en lukt het niet dan lukt het niet, simpel als dat. Ga ik echt niet moord en brand lopen schreeuwen dat ik kom.
|
Heb ik bij mijn ex wel gedaan.
Om er vanaf te zijn ![]() Nu zou ik dat niet meer doen gelukkig. Is niet nodig en ik zou zoiets nu gewoon tegen hem zeggen, áls hij ook zo gefixeerd zou zijn op het 'laten klaarkomen' en er ondertussen weinig van bakte, maar dat is niet zo ![]()
||
Citaat:
Als je niet klaarkomt, dan kom je niet klaar. Ga ik verder niet moeilijk over doen. Het betekent toch niet dat ik er niets aan vond? Seks gaat bij mij om de intimiteit en het plezier dat je samen beleeft. Daarbij hoef ik niet klaar te komen, dus ga ik ook niet faken. Levert alleen maar problemen op. (Vriendje denkt dat ie het goed doet, want je komt klaar. Blijft daarna dezelfde dingen herhalen waar je juist níet klaar van kwam. En dan? Moet je hem vertellen dat je hebt gefaked? Zal ie leuk vinden ![]() Toch handig dat mannen niet kunnen faken ![]() Ja, ze kunnen het vast wel. Maar na afloop kun je het toch wel merken als je hard naar de wc moet rennen omdat er wat uit stroomt... ![]()
|
tuurlijk fake ik weleens, gewoon omdat ik niet klaar WIL komen. Ik ben namelijk net een man, na een orgasme draai ik me om en val ik in slaap. Omdat ik soms nog wat aan mijn dag wil hebben( bij ochtendseks) en mijn vriend me per se wil bevredigen, wil ik niet met hem in discussie gaan waarom ik het niet wil, want dat bederft meteen het moment. daarom maar een kreuntje hier en daar, en evoila....
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nee ik fake niet, das net als liegen en laat laat ik liever ook. Bovendien wéét hij dat ik niet kan komen, dus zou hij ineens erg verbaasd zijn
![]() Ik geniet gewoon hardop ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als mijn vriendin zou faken, kan ze lachen want dan pak ik haar terug. Ik vind dat echt alsof je een beetje de boel ligt voor te liegen en ik kan daar niet tegen in een relatie. Als ik mijn werk niet goed doe, dan hoor ik dat wel, dan stel ik de keuze om wat anders te doen (meestal doet orale bevrediging het dan wel) of om het gewoon af te blazen. Heb ikzelf geen problemen mee en dat komt ook inderdaad weleens voor als het moeizaam gaat en het allemaal te gevoelig bij haar begint te worden.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |