Oud 17-03-2004, 19:26
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 16-03-2004 @ 16:17:
kapo naar juventus: juventus kampioen.
Hij ontkent het zelf, hij zegt bijna rond te zijn met Valencia.
Advertentie
Oud 18-03-2004, 09:40
Verwijderd
The Spurs willen Van Bommel en Van Persie

18/3/2004 9 :06

Voor Mark van Bommel lijkt het einde bij PSV nabij. Tottenham Hotspur heeft zich gemeld bij de Eindhovense club voor de 26-jarige aanvoerder. 'Het is een mooie club.'
Al twee zomers wacht Van Bommel op een Europese topclub die hem weghaalt uit Eindhoven. Maar met het instorten van de transfermarkt verdweeen geleidelijk aan ook de hoop van de geboren Limburger op een droomtransfer. Tottenham lijkt daarom een welkom alternatief, voor een nieuw avontuur na vijf jaar Eindhoven.

De belangstelling van Tottenham voor Van Bommel speelt al langere tijd. The Spurs hebben via voorzitter Daniel Levy al bij PSV geïnformeerd, zo meldt De Telegraaf, en de Londense club zou zich ook al hebben gemeld bij zaakwaarnemer Rob Jansen. De belang

Van Bommel staat open voor een overstap naar Tottenham. 'Ik heb op White Hart Lane gespeeld met het Nederlands elftal en PSV. Het is een mooie club, met een prachtig stadion en geen onaardige selectie.' Het contract van de international loopt nog door tot de zomer van 2005, maar voorzitter Harry van Raaij zou hebben aangegeven zich coulant te zullen opstellen.

Volgens De Telegraaf zouden The Spurs nog een Nederlandse speler op het oog hebben: Robin van Persie. Interim-manager David Pleat zou zeer gecharmeerd zijn van de talentvolle linkspoot. Van Persie staat bij Feyenoord nog tot medio 2005 op de loonlijst, maar heeft al aangegeven zijn contract niet te willen verlengen. Het lijkt waarschijnlijk dat hij komende zomer de Rotterdamse club verlaat.

www.vi.nl
Oud 18-03-2004, 10:42
Verwijderd
Hopelijk brengt van Persie nog wat geld op voor Feyenoord.
Oud 18-03-2004, 13:43
Letchkov
Letchkov is offline
Citaat:
Nixje schreef op 18-03-2004 @ 10:40:
The Spurs willen Van Bommel en Van Persie

18/3/2004 9 :06

Voor Mark van Bommel lijkt het einde bij PSV nabij. Tottenham Hotspur heeft zich gemeld bij de Eindhovense club voor de 26-jarige aanvoerder. 'Het is een mooie club.'
Al twee zomers wacht Van Bommel op een Europese topclub die hem weghaalt uit Eindhoven. Maar met het instorten van de transfermarkt verdweeen geleidelijk aan ook de hoop van de geboren Limburger op een droomtransfer. Tottenham lijkt daarom een welkom alternatief, voor een nieuw avontuur na vijf jaar Eindhoven.

De belangstelling van Tottenham voor Van Bommel speelt al langere tijd. The Spurs hebben via voorzitter Daniel Levy al bij PSV geïnformeerd, zo meldt De Telegraaf, en de Londense club zou zich ook al hebben gemeld bij zaakwaarnemer Rob Jansen. De belang

Van Bommel staat open voor een overstap naar Tottenham. 'Ik heb op White Hart Lane gespeeld met het Nederlands elftal en PSV. Het is een mooie club, met een prachtig stadion en geen onaardige selectie.' Het contract van de international loopt nog door tot de zomer van 2005, maar voorzitter Harry van Raaij zou hebben aangegeven zich coulant te zullen opstellen.

Volgens De Telegraaf zouden The Spurs nog een Nederlandse speler op het oog hebben: Robin van Persie. Interim-manager David Pleat zou zeer gecharmeerd zijn van de talentvolle linkspoot. Van Persie staat bij Feyenoord nog tot medio 2005 op de loonlijst, maar heeft al aangegeven zijn contract niet te willen verlengen. Het lijkt waarschijnlijk dat hij komende zomer de Rotterdamse club verlaat.

www.vi.nl
Van Bommel is al vaker in verband gebracht met diverse Engelse clubs, dus ik vraag me af hoe lang dit staartje wordt.
Oud 18-03-2004, 13:56
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Letchkov schreef op 18-03-2004 @ 14:43:
Van Bommel is al vaker in verband gebracht met diverse Engelse clubs, dus ik vraag me af hoe lang dit staartje wordt.
Qoute de volgende keer niet die hele lap tekst maar zet er ff " *knip* " oid. neer, dan blijft het wat overzichtelijker.
Oud 18-03-2004, 14:57
tinus11
tinus11 is offline
van bommel en de spurs... vorig jaar rond deze tijd gingen de zelfde geruchten. toen zij mark dat hij absoluut geen trek heeft in een engelse middenmoter.

van persie daarintegen wil zo snel mogelijk weg bij feyenoord, hij vind dat hij geen kans krijgt bij bert en daarom niet in oranje speelt.

bij de geruchten rond Kapo lijken erop dat valencia de slag gaat winnen.

psv schijnt een spits en een linksbuiten uit frankrijk te willen halen. hiddink zat zelfs in frankrijk op de tribune. om welke spelers zal dit nu gaan???
Oud 18-03-2004, 15:10
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 18-03-2004 @ 15:57:

psv schijnt een spits en een linksbuiten uit frankrijk te willen halen. hiddink zat zelfs in frankrijk op de tribune. om welke spelers zal dit nu gaan???
Zal dat misschien Pedro Kamata zijn van Auxere
Oud 18-03-2004, 20:46
zlatani9
zlatani9 is offline
Rtl teletekst

Ronald en Frank de Boer hadden aanbieding om in Quatar te gaan voetballen.. Ze vonden het zeker een optie.. BLING BLING BLING!! Maar ze wilden pas na het Ek beslissen (Dat willen ze niet in gevaar brengen)

Zo niet eerst.. Hij ging naar Galataseray.. Dan toch.. Zullen we het "Frank de Boer geldwolf?"-topic maar weer van stal halen?
Oud 19-03-2004, 09:30
Verwijderd
Nadat eerder Tottenham Hotspur al belangstelling toonde voor Mark van Bommel, meldt De Telegraaf vandaag dat ook Mateja Kezman kan rekenen op interesse uit de Premier League. PSV-voorzitter Harry van Raaij bevestigde gisteren dat er een Engelse club heeft geïnformeerd naar Kezman, waarbij het zou gaan om Birmingham City.

Birmingham raakt na dit seizoen hun spits Mikael Forsell kwijt, die momenteel wordt gehuurd van Chelsea. Naast Birmingham zou ook stadsgenoot Aston Villa de verrichtingen van de Serviër nauwlettend in de gaten houden.

Verder meldde voorzitter Van Raaij dat Tottenham ondertussen zich al gemeld heeft voor Mark van Bommel, maar dat er verder nog niets besproken is. "De club heeft bij ons geïnformeerd naar de eventuele mogelijkheden voor een transfer. Er is afgesproken dat zij contact zouden opnemen voor een eerste gesprek, maar dat is tot op heden nog niet gebeurd." PSV is volgens Van Raaij wel bereid te praten over een transfer van de aanvoerder.

Hm, lijkt me toch niet echt een Europese topclub. Maar iig wel beter dan PSV.
Oud 19-03-2004, 14:08
tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Nixje schreef op 19-03-2004 @ 10:30:

Hm, lijkt me toch niet echt een Europese topclub. Maar iig wel beter dan PSV.
lijkt me niet, heb jij de laatste jaren tottenham championsleage zien spelen, of in de kwartfinale van de eufacup zien staan.

zo ja, dan zie jij meer dan mij. tottenham is inderdaad wel rijker maar niet machtiger.
Oud 19-03-2004, 14:30
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 19-03-2004 @ 15:08:
lijkt me niet, heb jij de laatste jaren tottenham championsleage zien spelen, of in de kwartfinale van de eufacup zien staan.
Dus dat zegt wat?

De degredatie-kanidaten van Engeland zijn beter als de kampioen van Litouwen, maar toch speelt de kampioen vamn Litouwen altijd Uefa-Cup en een club als Leeds niet.
Het word dus heel veel bepaalt door het aantal Europees Voetbal-plaatsen. Als Tottenham in Nederland zou spelen zou het ongeveer even hoog staan als PSV, en zo zou het andersom ook ongeveer zijn.
Oud 19-03-2004, 15:11
tinus11
tinus11 is offline
dus van bommel gaat sportief niets vooruit...
Oud 19-03-2004, 15:19
Verwijderd
Tottenham Hotspur heeft een bod van vier miljoen euro uitgebracht op Robin van Persie, zo beweert Calcio Mercato. De vleugelaanvaller heeft nog een contract bij Feyenoord tot medio 2005, maar heeft al aangegeven niet van plan te zijn deze te verlengen. Als Feyenoord wil voorkomen dat hun talent volgend seizoen transfervrij De Kuip verlaat, zullen ze Van Persie in de zomer moeten gaan verkopen.

Gisteren kwam al in het nieuws dat ook Mark van Bommel hoog op de lijst van 'The Spurs' staat. De aanvoerder van PSV stond niet afwijzend tegenover een transfer en liet weten open te staan om gesprekken met de Londense club te voeren. Tottenham had zich al gemeld bij PSV en de zaakwaarnemer van Van Bommel.

www.voetbalzone.nl

---------------------------

Een jaar terug zou ik 4 miljoen te weinig vinden, maar nu vind ik het eigenlijk precies goed. Alhoewel ik Feyenoord fan ben, vind ik een bankzitter niet meer waard dan 4 miljoen. Dat is natuurlijk wel voornamelijk de schuld van Bert van Marwijk, want Van Persie is wel een groot talent.
Oud 19-03-2004, 15:20
Verwijderd
Edgar Davids kan zich alsnog gaan bewijzen in het San Siro. Vanaf 1996 beleefde de middenvelder twee zeer teleurstellende seizoenen bij AC Milan, maar volgens Gazzetta Dello Sport probeert de Milanese club Davids voor volgend seizoen vast te leggen.

De 31-jarige international speelt nu nog op huurbasis bij FC Barcelona en is aan het einde van dit seizoen transfervrij. Bij FC Barcelona is hij wekelijks uitblinker, en sinds zijn komst verloor de ploeg van Frank Rijkaard niet meer. Het staat zelfs derde en heeft nog uitzicht op de landstitel.

Na zijn mislukte avontuur bij AC Milan vertrok Davids in 1998 naar Juventus. Daar groeide 'De Pitbull' uit tot één van de beste verdedigende middenvelders van de wereld en pakte hij met 'De Oude Dame' tweemaal de Scudetto. Omdat Davids weigerde zijn aflopende contract te verlengen, werd hij dit seizoen verhuurd aan FC Barcelona.

Davids heeft al aangegeven het erg naar zijn zin te hebben bij de Catalaanse club en wil graag blijven. Echter heeft hij al wel door laten schemeren niet voor een laag salaris zich te willen voetballen: rond de 3 miljoen euro lijkt hem een goed salaris, waarmee hij de bestbetaalde speler van Barça zou worden. Of de Catalaanse club ingaat op de eisen van Davids valt nog te betwijfelen.

www.voetbalzone.nl
Oud 19-03-2004, 15:58
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 19-03-2004 @ 16:11:
dus van bommel gaat sportief niets vooruit...
Jawel, want hij speelt dan iedere week in een van de beste en meest spectaculaire competities van de wereld.
Oud 19-03-2004, 16:35
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Nixje schreef op 19-03-2004 @ 16:20:
Edgar Davids kan zich alsnog gaan bewijzen in het San Siro...
*knip*
Ik hoop dat hij bij Barcelona blijft. Daar heeft hij het naar zijn zin. Het team presteert weer erg goed, en dat komt mede door zijn komst.
Ik denk dat Rijkaard er heel veel voor over zal hebben om Edgar te behouden, maar of de voorzitter van Barca daar ook zo over denkt weet ik niet...
Als Davids bij Barca blijft en het team wordt nog op een aantal plekken versterkt zijn ze zeker kanshebber voor de titel in de spaanse competitie volgend seizoen.
Oud 19-03-2004, 16:54
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-03-2004 @ 17:35:
Ik hoop dat hij bij Barcelona blijft.
Oud 19-03-2004, 22:19
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 19-03-2004 @ 15:08:
zo ja, dan zie jij meer dan mij. tottenham is inderdaad wel rijker maar niet machtiger.
Goh.. dan gaan we binnekort bij P$V dus horen.. ARE YOU WATCHING, are you watching, ARE YOU WATCHING (Markie)Tottenham?!
Oud 20-03-2004, 10:18
Guissie
Guissie is offline
Stam is definitief naar AC Milan...
Oud 20-03-2004, 12:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- Feyenoord begint samenwerkingsverband met Westerlo.
- Van Raay "is al afscheid aan het nemen" van Kezman en Van Bommel.
Oud 20-03-2004, 13:34
Verwijderd
bergkamp heeft aangegeven nog een jaar bij Arsenal te willen blijven
Oud 20-03-2004, 14:18
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Guissie schreef op 20-03-2004 @ 11:18:
Stam is definitief naar AC Milan...
'Clubs akkoord: Stam gaat naar AC Milan'

20/3/2004 11:45

De transfer van Jaap Stam naar AC Milan is afgerond, zo meldt De Telegraaf. De rossoneri betalen een transfersom van elf miljoen euro voor de 31-jarige verdediger, die nog tot medio 2005 onder contract stond bij Lazio Roma.
Een maand geleden maakte Voetbal International bekend dat Stam al tot een akkoord was gekomen met Milan over een tweejarige verbintenis. De international verklaarde vervolgens dat Lazio en Milan haast moesten zetten achter het voltooien van zijn overstap. Hij had geen zin in maandenlange ondedrhandelingen.

Milan zal Stam pas presenteren na de komende ontmoeting met Deportivo La Coruña in de Champions League. Het duel in de kwartfinale staat dinsdag op het programma. Tot die tijd zwijgen ook Stam en zijn zaakwaarnemer Henk van Ginkel.

Milan was niet de enige ploeg die grote belangstelling had voor Stam. Maar de Nederlander weigerde naar Juventus te gaan terwijl Lazio geen trek had in onderhandelingen met Internazionale. Stam speelde sinds augustus 2001 bij de Romeinse club. Voorheen droeg hij de shirts van Manchester United, PSV, Willem II en Cambuur Leeuwarden

www.vi.nl
Oud 20-03-2004, 14:19
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-03-2004 @ 14:34:
bergkamp heeft aangegeven nog een jaar bij Arsenal te willen blijven
slechte zaak
Oud 20-03-2004, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Uitgeluld schreef op 20-03-2004 @ 15:19:
slechte zaak
hoezo?

ik vind dat ie nog steeds erg goed kan voetballen.
Oud 20-03-2004, 15:39
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-03-2004 @ 16:22:
hoezo?

Hij komt bij Arsenal alleen een beetje weinig aan spelen toe.
Oud 20-03-2004, 15:57
Verwijderd
Roda JC heeft spits Erik Meijer van Alemannia Aken gepolst voor een contract bij de Kerkraadse eredivisionist, aldus het Limburgs Dagblad. De eerste poging van technisch bestuurslid Nol Hendriks van Roda is echter op niets uitgelopen.

"We hebben enige tijd geleden met elkaar gesproken. Erik heeft toen aangegeven dat hij bij Alemannia blijft. Hij heeft het daar veel te goed naar zijn zin", zo zegt Hendriks. De 34-jarige Meijer heeft nog een contract tot aan het eind van dit seizoen. De oud-speler van MVV, Fortuna Sittard, PSV, Liverpool, Bayer Leverkusen en Hamburger SV kent een uiterst succesvol seizoen bij de in de 2. Bundesliga uitkomende Akenaren. Alemannia staat in de bekerfinale, is vrijwel verzekerd van UEFA Cup-voetbal en maakt nog kans op promotie naar de Bundesliga.

Kerkradenaren missen dit seizoen een breekijzer in de spits, zeker na het vertrek van Yannis Anastasiou naar Ajax. "Maar voor aanvang van dit seizoen zaten we zo dik in de spitsen dat het absoluut niet haalbaar was om Meijer te halen'', vertelt Hendriks. "Als dan nog geld over is, zie ik ook nog graag drie aanwinsten in de breedte. Probleem is dat Roda qua begroting steeds verder terugmoet en het wat dat betreft nu zelfs verliest van clubs als NEC", zegt Hendriks.

"Als je kijkt naar Heerenveen zie je dat die een begroting heeft die twee keer zo hoog is. Het is dan ook de vraag of je in de toekomst wel structureel voor Europees voetbal kunt blijven strijden. Misschien moet je wel kiezen voor een andere aanpak waarbij je vooral spektakel centraal stelt. Maar ik zou toch altijd blijven streven naar Europa. We zullen het moeten hebben van onze creativiteit. Ik hoop dat de uitbreiding van de Europese Unie snel doorgang vindt. Dat opent nieuwe markten", zo sloot hij af.

www.voetbalzone.nl
Oud 20-03-2004, 16:06
Verwijderd
www.vi.nl meldt:

Erik Meijer zegt nee tegen Roda JC

20/3/2004 16:43

Nol Hendriks dacht een goede versterking voor de aanval van Roda JC te hebben gevonden, maar doelwit Erik Meijer blijft liever in Duitsland voetballen.
'We hebben enige tijd geleden met elkaar gesproken', vertelt technisch directeur Hendriks in Dagblad De Limburger over de poging Meijer los te weken bij Alemannia Aachen. 'Erik heeft toen aangegeven dat hij bij Alemannia blijft. Hij heeft het daar veel te goed naar zijn zin.'

Meijer is bezig aan een sterk seizoen bij de club uit Aken. In de tweede Bundesliga speelt Alemannia mee om de bovenste plaatsen en in het toernooi om de DFB Pokal speelt Aachen de finale tegen Werder Bremen. Reden voor de 34-jarige Meijer om te denken aan een langer verblijf op Tivoli, waar zijn contract na dit seizoen afloopt.

Na de nee van de voormalig spits van MVV, Fortuna Sittard, PSV, Bayer Leverkusen, Liverpool en Hamburger SV moeten Hendriks en Roda verder speuren naar versterking voor de voorhoede, die flink is uitgedund omdat tijdens dit seizoen Tom Soetaers, Fredrik Berglund en Yannis Anastasiou zijn vertrokken.

Oud 20-03-2004, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Nixje schreef op 20-03-2004 @ 16:39:
de laatste wedstrijden staat ie volgens mij gewoon in de basis hoor...
Oud 20-03-2004, 16:18
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Nixje schreef op 20-03-2004 @ 16:39:
Dat valt best wel heel erg mee hoor... Dit seizoen is hij een van de dragende spelers van Arsenal en hij speelde dit seizoen al 20 competitiewedstrijden mee...
Oud 20-03-2004, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 20-03-2004 @ 17:18:
Dat valt best wel heel erg mee hoor... Dit seizoen is hij een van de dragende spelers van Arsenal en hij speelde dit seizoen al 20 competitiewedstrijden mee...
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-03-2004 @ 17:16:
de laatste wedstrijden staat ie volgens mij gewoon in de basis hoor...
Ik heb niets gezegd
Oud 20-03-2004, 16:29
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-03-2004 @ 16:22:
hoezo?

Maar hij word steeds minder. En dan kan je beter stoppen als je het makkelijk aankan. Hij moet geen 2e Seaman worden.
Oud 20-03-2004, 17:05
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-03-2004 @ 17:29:
Maar hij word steeds minder. En dan kan je beter stoppen als je het makkelijk aankan. Hij moet geen 2e Seaman worden.

seaman was 40 bergkamp word 35 scheelt toch 5 jaar he.
Oud 20-03-2004, 17:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Staat Bergkamp in de goal dan?
Oud 20-03-2004, 17:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Nixje schreef op 20-03-2004 @ 17:06:
www.vi.nl meldt:

Erik Meijer zegt nee tegen Roda JC
Oud 20-03-2004, 17:56
Panno
Panno is offline
Einde carrière Litmanen bij Ajax

Ronald Koeman heeft Jari Litmanen laten weten dat er volgend seizoen geen plaats meer voor hem is in de A-selectie van Ajax. Dit kunnen wij u melden dankzij zeer betrouwbare bronnen. Koeman heeft de afgelopen week aan de Fin laten weten dat hij, mede door zijn vele blessureleed, geen nieuw contract krijgt aangeboden. Als Litmanen besluit zijn carrière nu ook te beëindigen, dan treedt hij mogelijk in dienst bij Ajax.

www.ajaxnet.com
Oud 20-03-2004, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Panno schreef op 20-03-2004 @ 18:56:
Einde carrière Litmanen bij Ajax

*knip*

www.ajaxnet.com
Hm, dat lijkt me toch wel erg onwaarschijnlijk
Oud 20-03-2004, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Bergkamp heeft zojuist gescoord voor Arsenal

edit:

Arsenal won met 2-1 van Bolton Wanderers en behield de marge op de achtervolgers intact. Maar The Gunners moesten in de tweede helft toch angstig toekijken hoe Bolton enkele keren gevaarlijk dicht bij een gelijkmaker kwam. Dat was in het eerste half uur ondenkbaar. Arsenal heerste en speelde zich binnen 24 minuten vrij eenvoudig naar een 2-0 voorsprong. Eerst legde Dennis Bergkamp de bal klaar voor Robert Pires, waarna de Fransman vanaf twintig meter de bal langs Jusse Jaaskelainen in de verre hoek krulde. En acht minuten later volleerde Bergkamp knap een voorzet van Thierry Henry tegen de touwen. Maar na de voorsprong liet Arsenal zich terugdringen, hetgeen vlak voor rust een aansluitingstreffer van Ivan Campo opleverde, en na rust enkele benauwde momenten voor het doel van Jens Lehmann. Arsenal evenaarde een record door sinds de competitiestart 29 duels op rij ongeslagen te blijven. De Londenaren evenaarden de prestaties van Leeds United (73/74) en Liverpool (87/88).

www.vi.nl
Oud 20-03-2004, 19:12
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Nixje schreef op 20-03-2004 @ 19:20:
Hm, dat lijkt me toch wel erg onwaarschijnlijk
Hoezo niet? T is dé club in zn leven.. En denk ook niet dat hij echt veel zin heeft in om de 2 wedstrijden er weer 8 te moeten missen door een blessure.. Hij heeft enorme uitstraling bij de club en denk dat spelers wel naar hem luisteren..
Oud 21-03-2004, 13:17
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Ik meende dat hij zelf ook had aangegeven een functie bij Ajax te willen krijgen naast het veld na zijn voetbalcarrière..
Oud 21-03-2004, 15:28
Guissie
Guissie is offline
Zaakwaarnemer Davids bevestigd interesse Ac Milan

De zaakwaarnemer van Edgar Davids, Robert Geerlings, bevestigt de interesse van AC Milan om Davids opnieuw te contracteren.
"Het is waar dat Milan Davids op het oog heeft voor volgend seizoen. Ze hebben hun belangstelling al eerder bij ons bekend gemaakt. Davids heeft echter een voorkeur om volgend seizoen ook voor Barça te spelen", aldus Geerlings tegenover Marca.
Oud 21-03-2004, 18:25
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Guissie schreef op 21-03-2004 @ 16:28:
Zaakwaarnemer Davids bevestigd interesse Ac Milan

De zaakwaarnemer van Edgar Davids, Robert Geerlings, bevestigt de interesse van AC Milan om Davids opnieuw te contracteren.
"Het is waar dat Milan Davids op het oog heeft voor volgend seizoen. Ze hebben hun belangstelling al eerder bij ons bekend gemaakt. Davids heeft echter een voorkeur om volgend seizoen ook voor Barça te spelen", aldus Geerlings tegenover Marca.
Tjah.. t ging toen toch niet echt ideaal toen hij daar nog speelde? Maar aan de andere kant.. Ik geloof wel dat hij wel degene is geweest van het trio (Kluivert,Bogarde,Davids) die er daar nog het meest van gemaakt heeft.. toch?
Oud 21-03-2004, 18:43
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 21-03-2004 @ 19:25:
Tjah.. t ging toen toch niet echt ideaal toen hij daar nog speelde? Maar aan de andere kant.. Ik geloof wel dat hij wel degene is geweest van het trio (Kluivert,Bogarde,Davids) die er daar nog het meest van gemaakt heeft.. toch?
Het was met het hele trio bagger, maar Kluivert en Davids hebben dan nog redelijk wat gepresteerd volgens mij. Het was iig niet echt geslaagd.
Oud 21-03-2004, 21:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Donny de Groot heeft dit weekend bevestigd dat MVV interesse in hem heeft. Hmz, lijkt me een goede aankoop, hij is transfervrij, mag weg bij Utrecht en was een paar jaar geleden nog topscoorder van de eerste divisie.
Oud 21-03-2004, 21:35
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-03-2004 @ 22:29:
Donny de Groot heeft dit weekend bevestigd dat MVV interesse in hem heeft. Hmz, lijkt me een goede aankoop, hij is transfervrij, mag weg bij Utrecht en was een paar jaar geleden nog topscoorder van de eerste divisie.
Zou idd een goeie zijn voor MVV. Een typische 1e divisie spits.
Oud 21-03-2004, 23:15
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Hij speelt zowat z'n beste voetbal in 'n jaar of 3-4.
Oud 22-03-2004, 06:05
Arun
Arun is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-03-2004 @ 22:29:
later donny!

succes
Oud 22-03-2004, 07:04
Verwijderd
Mark van Bommel en Robin van Persie kunnen rekenen op grote interesse van Schalke '04, aldus analyticus Youri Mulder in het tv-programma Studio Voetbal van de NOS. Volgens de oud-aanvaller van de ploeg uit Gelsenkirchen, praten de Duitsers al met Van Bommel en heeft het bij Feyenoord naar Van Persie geïnformeerd.

Het kan haast niet anders dat PSV-aanvoerder Van Bommel aan het eind van het seizoen bij PSV vertrekt. De Limburger is al seizoenen lang dicht bij een overgang naar het buitenland, maar steeds had hij het geluk niet dat beide partijen het eens werden. Volgend seizoen lijkt daar echter verandering in te komen. Zoals bekend is er interesse vanuit de Premiership (Tottenham Hotspur) en dus ook vanuit de Bundesliga.

Van Persie was in de winterstop bijna getransfereerd naar Arsenal, maar de Londense ploeg koos uiteindelijk voor Jose Antonio Reyes. Een overgang naar Duitsland lijkt de Rotterdammer ook wel te zien zitten. Schalke heeft echter bij trainer Van Marwijk van Feyenoord geïnformeerd naar Van Persie. Of hij een goed woordje over Van Persie heeft gedaan is de vraag, aangezien de band met Van Persie niet goed is.

www.voetbalzone.nl

-----------------------

Ik vind van Persie niet echt een voetballer voor de Duitse competitie. Ik denk dat het beter is als hij naar THe Spurs gaat ofzo.
Oud 22-03-2004, 07:57
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Guissie schreef op 21-03-2004 @ 19:43:
Het was met het hele trio bagger, maar Kluivert en Davids hebben dan nog redelijk wat gepresteerd volgens mij. Het was iig niet echt geslaagd.
Kluiver heeft toen 8 keer gescoord in 2 seizoenen ofzo Lekker goed is dat
Oud 22-03-2004, 09:34
Verwijderd
Eddy Putter keert volgend jaar terug in het shirt van RKC Waalwijk. Putter heeft nog een contract tot medio 2006 bij de Waalwijkse formatie, maar werd dit seizoen verhuurd aan FC Volendam.

Aankomend trainer Erwin Koeman en technisch directeur Marcel Brands gaan er van uit dat Putter nu wel de capaciteit heeft om een basisplaats af te dwingen. Dit seizoen speelde hij tot nu toe vijftien wedstrijden voor FC Volendam, waarin hij tweemaal scoorde.

(c) Voetbalzone
Oud 22-03-2004, 11:08
Emilio
Emilio is offline
Iedereen haalt maar spelers en wat doet Groningen? Helemaal NIKS!!
Er gaan een aantal spelers weg en er komt gewoon niks voor terug, volgend jaar spelen wij weer echt degradatie voetbal..

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten