![]() |
|
Geslacht: vrouw
wat is je Leeftijd: 15 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 12 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 14 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 14/net 15 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? Still virgin ![]() ![]() vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Het was was goed zo, heb very lieve vriend sinds bijna 3 maanden, en voelt gewoon goed, hijs de enigste met wie ik verder ben gegaan... en nee totaal geen spijt... maaruhmm dat zoenen was meer als geintje van een gosur van 12... owke als ik er nu aan terug denk was het keigrappig, maja toch wel zonde vind ik, had liever de 1e x met jongen gezoend die ik echt leuk vond ![]() ![]() ![]()
|
wat is je Leeftijd: 17 wanneer heb je voor het eerst gezoend? was 13 jaar wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? was 15 ofzo wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? ook 15 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 16 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Hmm neej, dat niet, maar heb wel spijt van een paar dingen die ik heb uitgehaald in bezopen buien toen ik 15 was.. Najah, spijt, ik voelde me achteraf gewoon smerig.
|
wat is je Leeftijd: 18 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 15 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 15 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 15 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 17 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? het was goed zo ![]()
|
Leeftijd: 18 jaar Wanneer heb je voor het eerst gezoend? 13 jaar Wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 16 jaar Wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 18 jaar Wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 18 jaar Vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Perfect ![]() ![]()
|
Wanneer heb je voor het eerst gezoend? Op m'n 13e.
Wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? Op m'n 15e. Wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? Op m'n 15e. Wanneer heb je het voor het eerst gedaan? Op m'n 16e. Vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Het is goed zo. |
![]() |
|
![]() |
wat is je Leeftijd: 19 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 14 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 14 bij een jongen toch niet zo bijzonder. wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 15 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 18 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? had wel eerder sex mogen hebben verder ben ik tevreden
|
![]() |
wat is je Leeftijd: 18 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 13 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 16 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 16 wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 16 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? nee, was helemaal goed zo! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind het altijd heel gaaf als mensen echt heel lang maagd blijven voor hun ware liefde. helaas ben ik daar nu een beetje laat mee, maar mijn vriend is voor mij op dit moment (al een jaar lang) mijn ware liefde, maar ik vraag me toch af of ik er achteraf als het uit is spijt van zou hebben.....
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]prinsje schreef op 17-03-2004 @ 21:20:
[B]ik maak een eidnwerkstuk over de seksuele ontwikkeling van het kind en ik hoop dta hier serieus wa wor dingevuld want het is voor in mijn wekrstuk...alvats bedankt als van deze vragen nog niet van toepassing is bij jou dan zet je het er gewoon bij Geslacht: vrouw wat is je Leeftijd: 16 wanneer heb je voor het eerst gezoend? toen ik 12 was ofzo wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? uhm...toen ik net 15 was geworden wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? toen ik ne 15 wa geworden wanneer heb je het voor het eerst gedaan? nog niet vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? hmm neej..ik ben nu 16..en heb vriend..en ik voel dat hetbijna gaat gebeuren..16 is toch mooie leeftijd..
|
Geslacht:
man wat is je Leeftijd: 24 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 11e wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 16e wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 16e wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 16e vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Was te vroeg in de zin dat ik geen idee had wat me overkwam, maar ik heb d'r geen spijt van. |
![]() |
|
Leeftijd: 19 jaar Wanneer heb je voor het eerst gezoend? 8 jaar Wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 12 jaar. Wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 12 jaar. Wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 14 jaar. Vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Obviously. Veel te vroeg natuurlijk. Tja. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Geslacht? Vrouw
Wat is je leeftijd? 18 jaar. Wanneer heb je voor het eerst gezoend? 14 jaar. wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 16 jaar. Wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 17 jaar. Wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 18 jaar. Vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Nergens te vroeg mee, vind het wel een mooie 'timing' zo ![]()
|
Geslacht: man
wat is je Leeftijd: 17 1. wanneer heb je voor het eerst gezoend? 14 2. wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? nog nooit 3. wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? die van iemand anders? ![]() 4. wanneer heb je het voor het eerst gedaan? niet 5. vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? of ergens te laat mee begonnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
[QUOTE]prinsje schreef op 17-03-2004 @ 21:20 :
[B]ik maak een eidnwerkstuk over de seksuele ontwikkeling van het kind en ik hoop dta hier serieus wa wor dingevuld want het is voor in mijn wekrstuk...alvats bedankt als van deze vragen nog niet van toepassing is bij jou dan zet je het er gewoon bij Geslacht: vrouw wat is je Leeftijd: 16 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 13 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? vijftien wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld?15 wanneer heb je het voor het eerst gedaan?15 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Neej ik denk dat ik het te vroeg heb gedaan, ik had er liever nog even mee gewacht als ik er nu zo over na denk.
|
[QUOTE]prinsje schreef op 17-03-2004 @ 21:20 :
[B]ik maak een eidnwerkstuk over de seksuele ontwikkeling van het kind en ik hoop dta hier serieus wa wor dingevuld want het is voor in mijn wekrstuk...alvats bedankt als van deze vragen nog niet van toepassing is bij jou dan zet je het er gewoon bij Geslacht: man /vrouw: Man wat is je Leeftijd: 20 wanneer heb je voor het eerst gezoend?: 8 jaar wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld?: 16 jaar wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld?: 18 jaar wanneer heb je het voor het eerst gedaan?: 18 jaar vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo?: Prima gelopen zo ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Geslacht: man /vrouw
wat is je Leeftijd: wanneer heb je voor het eerst gezoend? 12e/13e (weet niet of dat op mn 12e echt zoenen was.. ![]() wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 13e wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 13e wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 15e vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? neu.
||
Citaat:
vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? ik vind het wel goed zo, heb nergens spijt van.. |
![]() |
|
![]() |
wat is je Leeftijd: 17 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 13 wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 14 wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld?15 wanneer heb je het voor het eerst gedaan?16 vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? nee is prima
|
(gaat maar even over bewust en vrijwillig)
Geslacht: vrouw wat is je Leeftijd: 16 wanneer heb je voor het eerst gezoend? 13e wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? 14e wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? 14e wanneer heb je het voor het eerst gedaan? 14e vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? Ik heb geen spijt. Ik vind wel dat ik vroeg was. tIs goed zo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou... tis dak me verveel
![]() Geslacht: vrouw wat is je Leeftijd: 17 wanneer heb je voor het eerst gezoend? uuuuuuuuuhm *denkt* getongzoend toen ik een jaar of 13/14 was. wanneer heb je voor het eerst bij iemand onder der truitje/shirt gevoeld/gestreeld? uuuuuuhm da was geen trui ofzo maar broek dan ![]() wanneer heb je voor het eerst iemands geslachtsdeel gestreeld? ook rond die tijd, 15/16 jaar. wanneer heb je het voor het eerst gedaan? ook al rond die tijd ![]() vind je dat je ergens te vroeg mee bent begonnen of zeg je het was goed zo? ik heb nergens spijt van, van de dingen die ik zelf wou iig. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Enquette (invullen) daan012 | 5 | 01-11-2008 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Enquete Meinita | 38 | 24-03-2006 14:33 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over studeren AB-Guus | 9 | 02-02-2006 15:51 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 |