Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan je neus lang is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kunt ook de zoekfunctie gebruiken." bron |
![]() |
|
![]() |
Dit is écht gaaf om te lezen..
![]() Maar de mijne..het is nog niks.. maar het wordt zeker wat: Ik zat 4 jaar geleden op een forum.. hij ook.. toen ben ik daar 2 jaar weggeweest..kwam daar ongeveer een half jaar geleden weer.. stuurde hij me een PM en gingen we msnen..kwas net vrijgezel, hij had een vriendin. Dat ging uit, en ik was weer verliefd op iemand anders. Dat met die ander werd niks, en hij kreeg weer een vriendin..Dat ging uit, en ik werd weer op iemand anders verliefd.. ![]() ![]()
|
Ik wilde snel aan wat msn contacten/vrienden komen dus heb ik me ingeschreven op wat contactsites (omdat interesses en hobbies zo sneller boven tafel komen). Anyway, er stond een bericht van iemand die geen zin had om alleen thuis te zitten en leuke dingen wilde gaan doen. Van mailen kwam er MSN'en en had ik al gauw een goede vriendin erbij. D
Na een tijdje vroeg zij totaal onverwachts of ik zin had in een blind date met haar (ik had nog geen fotos van haar binnen). Omdat uiterlijk niet uit hoeft te maken naar mijn mening zolang het binnenste maar ![]() Dat ik haar heb leren kennen is erg toeval geweest, omdat mijn vriendin haarzelf als wijze van grap had ingeschreven en van plan was haarzelf elk moment uit te schrijven omdat de figuren die reageerden maar nix bleken te zijn. |
![]() |
|
Ik ging naar een feest waar de jongen waar ik toen verliefd p was naartoe ging. Hij ging naar hetzelfde feest waar het meisje waar hij verliefd op was naar toe ging. Maar we gingen met elkaar weg.
Andere relaties begonnen opschool, omdat we bij elkaar in de klas zaten, of omdat onze moeders vriendinnen waren, of via gezamenlijke vrienden, of via internet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wilde graag op de middelbare school de Engelse stroom gaan doen, waarbij je op havo/vwo niveau de eerste drie jaar de helft van de lessen in het Engels krijgt. Hij ook. Om dat te mogen doen moesten we een toelatingsexamen maken, zo net iets na de helft van groep acht. Het was april 1997, ik was net twaalf, hij was bijna twaalf, en we zaten in nette rijtjes met een stuk of vijftig andere kinderen het toelatingsexamen te maken. Hij was één van de eersten klaar, ik ook. Toen moesten we wachten op de rest. Ik kan het me niet meer herinneren, maar volgens hem hebben we elkaar toen aangekeken. Niet dat op dat moment de vonk oversprong, nee, die wachtte daar nog vijfenhalf jaar mee
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |