Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Nu rij ik alweer 3 jaar rond zonder ooit een boete te hebben gehad. Kan toch niet kloppen. |
![]() |
|
ja probeer je licht maar eens te houden als je uit gaat of in adam of rdam woont. Als ie er dan snachts af wordt getikt en je moet nog 10 kilometer lopen heb je een probleem, dus ga je tóch fietsen.
Politie: ooooh dat zegt iedereen ja. ik: ![]() jullie: dan koop je toch elektrisch? ik: ja maar niet diezelfde nacht natuurlijk eh?
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dat de regering wel eens het probleem bij de oorzaak aan kan pakken namelijk bij het ontwerp van de fiets. Zo'n achterlicht op baterijen die automatisch aangaat is al een hele verbetering moet ik zeggen. MAarja zit je nog met je voorlicht natuurlijk. |
![]() |
|
ik heb zelf paa maande terug boete gehad ervoor,
koste maarliefst 24 eurie ! khad 2 lichten niet, en als je er 1 niet heb krijg je 12 eurow boete maarja.. tiz eigenlijk ook kleine moeite om ff lampie erop te zetten wat wel erg stom was dat ik verder moest lopen.... alsof ikd at deed ![]() ![]()
||
Citaat:
Dan loop je de straat uit, en om de hoek spring je gewoon weer op je fiets en fiets je naar huis....?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
TRA met z'n ctrl+c & ctrl+v topic hasseltboy | 500 | 11-06-2005 08:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het altijd bijdragen van je ID simsalabim | 51 | 11-11-2003 21:48 |