Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Cube schreef:
Hele stoere praat, zo lopen dr ook 2 mannetjes rond uit de 2e bij ons: "Kom we gaan wierie roken dan, kom dan, gaan we helemaal PARA worden" Noem hetgewoon blowen zo heet het toch [/ Leuk dat je stoer vind ![]() maar de vraag was een verschuil naam voor blowe (wiet) en die heb ik gegeven ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
idem hiere, een pet is ne joint of nen toeter ma we gaan geen boek leze,gewoon smore welle gaan geen boek kafte ma bolle rolle of krulle en wiet=ges(komt van gras)
||
![]() |
Citaat:
|
ik heb zin om knetterstoned te worden = kom we gaan vanavond de alcoholist uithangen
ik ga extreem zat worden = ik ga extreem zat worden ik heb zin om wazig te worden = kom we gaan zuipen en blowen conclusie: ik blow alleen maar als ik erbij drink
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en voor de lol mag ie wel even blijven staan. Wij hadden t op internaat over kleurpotloden en stiften (sigaretten en joints) want daar mocht ook niet gerookt worden. DUs dan wast van Mag ik uw stiften fkes lenen, en dan wist de ander hoe laat t was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nou, omdat als je stoned bent en met mensen en je dan gaat draaien, je dan altijd wel 'n paar keer vergeet te draaien. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|