Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe meer feiten hoe beter. Een krant moet, naar mijn mening zo objectief mogelijk zijn en mag best een kleine voorkeur hebben, zolang dat maar niet zo erg wordt dat het bijna lijkt of je een mening opgelegd wordt. Tijdschriften (noem ee VN of HP/de Tijd) kunnen bijvoorbeeld veel makkelijker een politieke kleur aannemen! Zij hoeven naar mijn mening ook veel minder objectief bezig te zijn...
||
Citaat:
![]() ik zit ook niet bij een studentenvereniging, maar onze studievereniging is heel actief.. maar heb biton en unitas (welk een wereld van verschil) overwogen; unitas is niet al te ballerig, leuke sfeer ook wel, volgens mij. en wel traditioneel. biton is algemeen, geen ontgroening, vrij alternatief.. en denk er nu nog steeds over om lid te worden van aegee, internationale (gezelligheids)vereniging, voordeel; je kunt veel en goedkoop naar het buitenland ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en alle verenigingen proberen zich zo goed mogelijk voor te doen natuurlijk, een echt goed beeld krijg je niet echt, denk ik. maar je moet je wel tijdens de UIT inschrijven, omdat er alleen in september ontgroeningen zijn (uitzonderingen daargelaten; biton, internationale verenigingen en nog een paar geloof ik hebben ook een intro in februari) verder vind ik dat gezeur over het corps erg oppervlakkig en irritant, maar ja, wie ben ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen journalisten hoeven niet altijd bezig te zijn met artikelen, ze kunnen ook wel eens een eigen mening hebben en die geven zonder alle journalistieke regels voor een artikel na te komen. Ik ben student journalistiek maar betekent dat meteen dat ik geen enkele mening meer mag geven in een discussie met vrienden, klasgenoten, of op een forum zoals dit? Dat lijkt me een vreemde situatie...
|
![]() |
Pff.. wat een discussies! Mijn vriendje zit bij het USC. Hij heeft een zware ontgroening gehad (in mijn ogen dan) En ook na de ontgroening is het nog niet voorbij met het zure gedeelte (´een ontgroening na de ontgroening´)Maar als ik de verhalen over zijn club hoor, wat hij allemaal met die jongens onderneemt enz. dan is die ontgroening dat dubbel en dwars waard geweest.
Ik ben zelf lid bij Laurentius in Rotterdam, erg leuk! (zustervereniging van Veritas) Wij hebben ook een ontgroening gehad (dat heet KMT = kennismakingstijd maar is hetzelfde) Ik kan natuurlijk niet vergelijken maar ik denk dat het bij mij want minder mentaal gericht was en dus meer fysiek. Je moet gewoon bij de vereniging gaan waar JIJ je thuis voelt. Dat merk je gauw genoeg en als je het echt graag wilt, dan neem je die ontgroening er bij. Bedenk goed: er bestaan veel ergere dingen en iedereen zit in hetzelfde schuitje/ heeft in hetzelfde schuitje gezeten.
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studeren in Utrecht do's en don'ts Smurre | 5 | 25-08-2010 18:56 | |
Studeren |
studentenverenigingen in Amsterdam en Utrecht nellekevh | 7 | 30-05-2009 11:29 | |
Eindexamens 2006 |
Eindexamen gedaan en studeren in Utrecht? icie | 2 | 16-06-2006 15:51 | |
Algemene schoolzaken |
Op kamers in een andere stad dan waar je studeert Anton aus Tirol | 70 | 14-01-2006 13:18 | |
Algemene schoolzaken |
Studentenverenigingen in Groningen Gaea | 62 | 06-04-2005 21:08 | |
Algemene schoolzaken |
studentenverenigingen Charlottetje | 52 | 20-05-2004 21:08 |