![]() |
|
Verwijderd
|
Vaak gewoon 's ochtends. Soms nog een keer op de dag, maar dat is bij uitzondering. Soms heb ik gewoon geen zin in douchen en doe t gewoon niet.
Mijn haar was ik nooit vaker dan 1 keer per week. Want als je eenmaal elke dag je haar wast, merk ik dat je t ook steeds sneller weer moet wassen. |
![]() |
|
is het ook niet zo dat je een beter immuunsysteem krijgt als je niet al te vaak doucht? kbedoel je lichaam raakt er niet aan gewend dat je nooit (vriendelijke?) 'bacteriën' op je lichaam hebt en als er dan is een keer niet de mogelijkheid is om je 2 keer te wassen kun je dan niet ziek worden van een 'normale bacterie'?
mmm beetje vaag verhaal, maar goed... ikzelf douche een keer of 3 per week en elke keer na het sporten! vind ik genoeg zo, is verer alleen maar waterverspilling en ik voel me der niet echt 'frisser' door als ik meer douche...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik douch elke avond... 's Ochtends kan ik niet, want dan zou ik al om half zes ofzow op moeten staan en dat vind ik niet zo'n goed plan... Je hebt wel gelijk: lang niet iedereen doucht elke dag! Laatst hoorde ik iemand zeggen dat-ie dacht dat je sneller ziek wordt als je elke dag doucht, dus daarom gaat ie maar één keertje in de drie dagen. Dat vind ik dus ECHT NIET fris overkomen heah... En dat-ie daar ook gewoon openlijk over praat...
||
Citaat:
|
Het klopt wel dat 2x douchen per dag ongezond is.
Een tijdje geleden hep ik een infectie gehad. Ik ben er toen mee naar de dokter geweest en hij vroeg mij toen of ik vaak douchte. Toen zei ik dus dat ik me 2x per dag douche. Volgens hem was dat de reden van de infectie. Dit komt doordat wanneer je je 2x per dag doucht, je beschermingslaagje op je huid ervanaf doucht ofzow? ![]() Ik weet het.....een vaag verhaal....(vond ik oowk) maar het blijft zow te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik douche sowieso elke ochtend. Voordat ik uitga douche ik ook, en verder als ik me gewoon vies voel. Laten we zeggen dat ik zo'n 11 keer per week douche.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 14:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Douchen Verwijderd | 161 | 23-08-2012 15:02 | |
Eten & Drinken |
Wat kan ik wel en niet eten? dark princess | 37 | 05-09-2005 18:20 | |