Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vertel het altijd aan iedereen die maar naar me wil luisteren
en als ze het dorvertellen maakt me niets uit, het is toch juist de bedoeling dat ´hij´ ook weet dat ik hem leuk vind, zodat ie er werk van kan maken ik pak het altijd zo aan en het loopt altijd precies zoals ik dat wil fijn is dat
|
Ik vertel het aan iedereen die het maar horen wil! Iedereen ziet me stralen, ik ben dan helemaal gelukkig en blij. Maar soms denk ik wel eens dat het beter is dat niet iedereen het weet. Stel dat het toch niets wordt? Dan blijft iedereen maar vragen stellen van: Goh hoe gaat het nou tussen jou en je vriendje? En daar heb je dan echt GEEN zin in. Dus ik denk dat ik bij mijn volgende verliefdheid (hoop dat ie snel komt
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
echt zo van: en hij *naam dus* heeft, en toen ik met hem aan het praten was, ik zei dus tegen hem, nou weet je, hij vind dat en dat ![]() Ik hoef mn moeder eigenlijk alleen te vertellen dat het officieel wat is, maar dat hoeft ook vaak niet. Mijn ex bv kwam naar mijn woonplaats, want hij woont veel verder weg, en daar had ik ze uitgebreid op voorbereid en ik had gezegd dat ze niet raar moesten doen, ik had mn ex voorbereid op het rare gedrag van mn moeder en haar vriend (ze hebben zich goed ingehouden ![]() Hij echter, had helemaal niets verteld. Bleef gewoon slapen. En zijn ouders wisten het veel later pas. Evenals zijn vrienden, maar dat kwam door de wat complexere situatie (hij was op dat moment de beste vriend van mijn meest recente ex om zo maar te zeggen en die laatste wist nog van niets en als hij het dan aan anderen zou vertellen zou hij er ook zo achter komen).. Maar iedereen werd gek van me en nu het uit is heb ik het ook nog regelmatig over hem ![]() Elke dag wel ![]() |
![]() |
|
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.
Dit geldt alleen niet voor mij ![]() Wel twee gezegdes in een reactie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Het ligt er een beetje aan of de situatie zich ervoor leent.
Soms zijn andere mensen handig om informatie in te winnen over de persoon in kwestie, doordat zij m beter kennen bijvoorbeeld. Niet dat ik dan ga vertellen dat ik zo verliefd ben, maar die mensen zullen toch ook wel hun vermoedens hebben? Als ik er niks mee op schiet om het te vertellen hou ik meestal gewoon m'n mond ![]()
|
Schijnbaar praat ik ook heel druk en voornamelijk over hém als ik net verliefd ben... Dan kom ik zingend de huiskamer binnengestormd etc.
Mijn ouders en mijn zusje weten (wisten?) dan meestal ook wel dat ik 'weer eens' verliefd was. Maar goed, dat verliefd zijn, dat was ook maar relatief eigenlijk... Ik bedoel, ik weet nu dat dat geen echte echte verliefdheid was ![]() Toen ik net stapelverliefd was op (nu) mijn vriend, dachten ze dat thuis wel te weten; een vriendin van mij kon het ook zo van mijn gezicht aflezen, maar anderen hadden er juist helemaal niks van gemerkt. |
![]() |
|
Hoe graag ik het ook wil, ik kan het niet voor me houden, omdat mensen het simpelweg aan mij zien als ik (net) verliefd ben. Maar ik 'regel' het verder wel allemaal zelf, geen vriendinnen die verkering vragen ofzo dus
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
in eerste instantie zo goed mogelijk proberen te verbergen, dan toch aan iemand vertellen. vervolgens iedereen behalve hém op de hoogte stellen. vervolgens gaat iedereen dubbelzinnig lopen doen. tsja, dan vertel je het maar. en pas op het moment dat je wat hebt, vertel je het je ouders.
althans, dat was ik. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meestal weet wel iedereen het
![]() ![]() Daarbij, er moet een verklaring zijn voor 100 km te willen rijden en ook nog eens om half 11 naast je bed staan als je er pas om 4u inlag ![]() Wat regelen betreft, ik ben een groot meisje en al kost het soms moeite, ik kan het zelf ook wel oplossen ![]() |
![]() |
|
Toch wel opvallend dat hier alleen meisjes reageren
![]() Als ik verliefd ben hou ik het meestal een beetje geheim voor me ouders, maar me beste vriendin weet het dan wel. Als ik weet dat het wederzijds is, dan komen me ouders het ook wel te weten, omdat ik dan zo overdreven blij doen enzo ![]() ![]() Maar eigenlijk is me vriend veel erger. Zijn 2 beste vrienden weten zowat echt alles over mij, en wat we samen hebben gedaan. Vind ik wel leuk dat ie zo open is tegen zn vrienden, maar soms denk ik ook wel van "moest je dat nou persee tegen ze zeggen..?" |
![]() |
|
Ik ben eigenlijk net een zo'n giebelende meid als ik verliefd ben (tenminste, zo was het op de middelbare school).
![]() Ik ga ook eerst heel geheimzinnig doen en van die voor de hand liggende hints geven aan mijn beste vriend/vriendin en doe dan net alsof ik het geheim wil houden terwijl het onvermeidelijk blijkt te worden dat ik mijn mond voorbij zal gaan praten. Daarna krijgt de 'inner circle' wat hints te horen zodat ze het bij elkaar kunnen puzzelen, maar meer niet. En dat overdreven gezucht van mij dan.. ![]() Ik ga mensen niet of nauwelijks 'op boodschap' sturen. Al heb ik dat wel een keer gedaan en dat liep gigantisch slecht af, maar dat lag aan de ontvanger ipv de boodschapper. ![]() |
![]() |
|
Niemand weet t, totdat t echt wat is, en dan vertel ik t nog niet gelijk na dag 1, alleen aan twee hele goede vrienden ofzo.. (vriendinnen vertrouw ik niet met die informatie
![]() En mn ouders merken t vanzelf, en anders vertel ik t ze na een aantal weken/maanden. (Kon met mn huidige vriend niet: die woont ver weg en bleef dus slapen)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Twee gedichten Livestyle | 10 | 27-10-2011 17:56 | |
Liefde & Relatie |
Crisis met jongere vriendje, drugs en ander meisje Fainne | 151 | 17-09-2006 14:39 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nederlands boekverslag ard16slot | 2 | 22-05-2003 18:51 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |