Oud 27-05-2002, 21:05
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Waar?
Niet waaR??
Oud 27-05-2002, 21:06
MORTICIA
MORTICIA is offline
volgens mij hoort dit hiero nie !!!!!...
Oud 27-05-2002, 21:07
miro
miro is offline
nee idd, hoort meer op l&r hoewel ik betwijfel of ie daar open blijft, zeg anders ns wat meer bij je topic, waar baseer je t op?enz. Nou ja hij gaat dus naar l&r.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 21:07
Onlyme
Onlyme is offline
idd morticia..

ehm waar of niet waar??
hypocriet...
Oud 27-05-2002, 21:09
italianboy
italianboy is offline
een player ontstaat door een overschot aan mooie vrouwen, don't blame us

Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 21:10
Kleintjeyakult
Ik heb niks tegen players.. maar wel die liegen...
En dat probleem heb ik dus niet
Moet ik hem wel/niet geloven..
Oud 27-05-2002, 21:11
Kleintjeyakult
En ik wist niet dat dat niemer inkantine mog... ben hier al very lang niemer geweest...
Oud 27-05-2002, 21:19
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Denyse schreef:
Ik heb niks tegen players.. maar wel die liegen...
En dat probleem heb ik dus niet
Moet ik hem wel/niet geloven..
een player liegt altijd
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 21:23
Kleintjeyakult
Citaat:
italianboy schreef:

een player liegt altijd
Ik dank u, Al ben ik er neit blij mee!!
Oud 27-05-2002, 21:26
GeNeVa
GeNeVa is offline
Wat versta je onder een "player" ?!

Er zijn extreme vormen... and natuurlijk de amateurtjes!

Ik weet niet over welke gevallen jij het hebt.... maar ja het blijven jongens... met gevoel....
Meisjes kunnen trouwens ook aardig player-zijn... alleen noemt men dat eerder anders....
Oud 27-05-2002, 21:37
Kleintjeyakult
Citaat:
GeNeVa schreef:
Wat versta je onder een "player" ?!

Er zijn extreme vormen... and natuurlijk de amateurtjes!

Ik weet niet over welke gevallen jij het hebt.... maar ja het blijven jongens... met gevoel....
Meisjes kunnen trouwens ook aardig player-zijn... alleen noemt men dat eerder anders....
Tis volges mij een echte, zegt zelf van niet...
Oud 27-05-2002, 21:43
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
Denyse schreef:

Tis volges mij een echte, zegt zelf van niet...
haha

Naja.. wat ik er dus onder versta =>

Meisje oppikken, gebruiken voor de sex ofzo, en dan weer dumpen.... and hop naar de volgende.
Oud 27-05-2002, 21:51
Kleintjeyakult
Citaat:
GeNeVa schreef:

haha

Naja.. wat ik er dus onder versta =>

Meisje oppikken, gebruiken voor de sex ofzo, en dan weer dumpen.... and hop naar de volgende.
Ja..
Oud 28-05-2002, 10:09
Verwijderd
Definitie van player: iemand die door middel van lichamelijke of geestelijke aantrekkingskracht een zodanige invloed op meisjes heeft dat hij ze zonder problemen kan gebruiken.

Een player hoeft dus niet noodzakelijkerwijs te liegen. Ik ken een jongen die door iedereen player wordt genoemd, hij heeft dan ook ontzettend veel meisjes 'gehad', maar toch liegt hij nooit. Zijn reputatie is bekend, hij liegt meisjes ook nooit voor, het is gewoon een lekker ding en hij is populair. Daarom lukt het hem zo goed.

Ik kan ook wel naar een discotheek gaan en onder het mom van een 'geintje' of een 'experiment' proberen meisjes het bed in te praten, maar dat lukt natuurlijk niet dan. Het gaat puur om 'iets' ongrijpbaars waardoor meisjes voor zo iemand vallen, en dat is vaak een leuk uiterlijk gecombineerd met een vlotte babbel (en natuurlijk de nodige dosis arrogantie).
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 10:55
ratjas
ratjas is offline
is het ook mogelijk om vaak een meisje te hebben zonder player genoemd te worden?!?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 11:09
Kleintjeyakult
Citaat:
nare man schreef:
Definitie van player: iemand die door middel van lichamelijke of geestelijke aantrekkingskracht een zodanige invloed op meisjes heeft dat hij ze zonder problemen kan gebruiken.

Een player hoeft dus niet noodzakelijkerwijs te liegen. Ik ken een jongen die door iedereen player wordt genoemd, hij heeft dan ook ontzettend veel meisjes 'gehad', maar toch liegt hij nooit. Zijn reputatie is bekend, hij liegt meisjes ook nooit voor, het is gewoon een lekker ding en hij is populair. Daarom lukt het hem zo goed.

That´s him..
Oud 28-05-2002, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Denyse schreef:
Waar?
Niet waaR??
ligt aan de persoon toch
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 14:23
~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
ik denk het wel.
helemaal als ze tegen ''iedereen'' lopen op te scheppen hoeveel wijven ze hebben gehad gister ofzo.
in principe zijn ze heel onzeker en ook zeker gevoelig.
anders doen ze toch niet zo stoer van: ik heb d`r gedumpt blabla en als hun gedumpt worden 9wat meestal niet gebeurd want zij maken het meestal snel uit als ze wat merken) is het van: aaaaaaaaaaah dom wijf ik vond d`r toch al niks!!
ze doen zich stoer voor maar ik kan niet geloven dat ze zich zelf echt zo geweldig vinden als ze doen overkomen...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 14:53
Verwijderd
Citaat:
ratjas schreef:
is het ook mogelijk om vaak een meisje te hebben zonder player genoemd te worden?!?
Nee
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 15:00
~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
Citaat:
ratjas schreef:
wel als je niet opschept en als je ze allemaal met respect behandeld en dat jeniet alles aan de grote klok hangt wat je allemaal met ze uitvreet.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 17:48
MORTICIA
MORTICIA is offline
Ik denk dat het van de persoon afhangt ...
er zijn denk ik jongens die een player imago hebben om zich te beschermen omdat ze onzeker zijn ...
en je hebt mensen die gewoon zo zijn .. dat is gewoon hun persoonlijkheid...
Oud 28-05-2002, 21:35
Kleintjeyakult
Citaat:
MORTICIA schreef:
Ik denk dat het van de persoon afhangt ...
er zijn denk ik jongens die een player imago hebben om zich te beschermen omdat ze onzeker zijn ...
Ik denk zelf dat het dez eis..
Oud 29-05-2002, 10:24
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
je kunt niet iedereen over 1 kam scheren...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 10:27
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef:
je kunt niet iedereen over 1 kam scheren...
[politiek-correct-ignore-modus on]

Natuurlijk kan dat wel. Het is in sommige gevallen alleen niet heel aardig, maar in dit soort gevallen kan het wel, om de doodeenvoudige reden dat vrijwel alle 'players' hetzelfde zijn. Anders zou er niet zo'n duidelijke definitie van te maken zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 10:52
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

[politiek-correct-ignore-modus on]

Natuurlijk kan dat wel. Het is in sommige gevallen alleen niet heel aardig, maar in dit soort gevallen kan het wel, om de doodeenvoudige reden dat vrijwel alle 'players' hetzelfde zijn. Anders zou er niet zo'n duidelijke definitie van te maken zijn.

De laatste tijd kan ik echt hartelijk lachen om heel veel van jouw replies.. Lekker bijdehand
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2002, 19:04
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
nare man schreef:

Ik kan ook wel naar een discotheek gaan en onder het mom van een 'geintje' of een 'experiment' proberen meisjes het bed in te praten, maar dat lukt natuurlijk niet dan. Het gaat puur om 'iets' ongrijpbaars waardoor meisjes voor zo iemand vallen, en dat is vaak een leuk uiterlijk gecombineerd met een vlotte babbel (en natuurlijk de nodige dosis arrogantie).

Mooie definitie trouwens, maar ik denk niet alleen dat het z`n geestelijke of lichamelijke aantrekkingskracht is waardoor het zo is dat hij door kan gaan. Ik vermoed meer dat het is (kan alleen vermoeden ben namelijk geen player, nee echt niet dames) dat hij door steeds meer meiden te krijgen zichzelf iedere keer geestelijk verstrerkt en daardoor door blijft gaan.

Maar goed, mijn onzinnige geblaat is nu afgelopen, ik wens jullie allemaal een vrolijke donderdag toe.
Oud 31-05-2002, 18:37
Verwijderd
*rolt van d'r stoel af van het lachen.*
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 15:30
romytjuh
romytjuh is offline
ooit een player gezien met zooooooooown klein hartje..DREAM ON! NO WAY een player met gevoel.. *moet vreselijk lachen bij de gedachte dat zoiets mogelijk is *
Oud 03-06-2002, 20:01
Kleintjeyakult
Citaat:
romytjuh schreef:
ooit een player gezien met zooooooooown klein hartje..DREAM ON! NO WAY een player met gevoel.. *moet vreselijk lachen bij de gedachte dat zoiets mogelijk is *
Ja jij hebt natuurlijk zoveel ervaring..13 jaar oud al zeg!
Oud 03-06-2002, 20:22
lady_x
lady_x is offline
Ik ken een jongen die ook 'player' wordt genoemd omdat hij al veel meiden in bed heeft gekregen en ze in 1,2,3 rond zijn vinger kan draaien (player = speler: sex = spel). Het is dus vaak voor de lol en vergeten na een nacht. Maar onlangs werd hij echt verliefd op een meisje. Als ik het nu met hem heb over dat meisje dan komen zijn emoties naar boven en is hij er erg onzeker om. Ookal het feit dat hij nooit zou liegen, en nooit tegen iemands wil een meisje in bed krijgt, is toch al een teken dat een player ook gevoelens heeft, net als iedereen. Meisjes die met 'players' eens lol willen maken weten best van tevoren dat het maar een spel is.
Zo is het in zijn geval, er zijn er natuurlijk anderen die wel zouden liegen, hangt dus wel degelijk af van de persoon..

Laatst gewijzigd op 03-06-2002 om 20:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten