Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Definitie van player: iemand die door middel van lichamelijke of geestelijke aantrekkingskracht een zodanige invloed op meisjes heeft dat hij ze zonder problemen kan gebruiken.
Een player hoeft dus niet noodzakelijkerwijs te liegen. Ik ken een jongen die door iedereen player wordt genoemd, hij heeft dan ook ontzettend veel meisjes 'gehad', maar toch liegt hij nooit. Zijn reputatie is bekend, hij liegt meisjes ook nooit voor, het is gewoon een lekker ding en hij is populair. Daarom lukt het hem zo goed. Ik kan ook wel naar een discotheek gaan en onder het mom van een 'geintje' of een 'experiment' proberen meisjes het bed in te praten, maar dat lukt natuurlijk niet dan. Het gaat puur om 'iets' ongrijpbaars waardoor meisjes voor zo iemand vallen, en dat is vaak een leuk uiterlijk gecombineerd met een vlotte babbel (en natuurlijk de nodige dosis arrogantie). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik denk het wel.
helemaal als ze tegen ''iedereen'' lopen op te scheppen hoeveel wijven ze hebben gehad gister ofzo. in principe zijn ze heel onzeker en ook zeker gevoelig. anders doen ze toch niet zo stoer van: ik heb d`r gedumpt blabla en als hun gedumpt worden 9wat meestal niet gebeurd want zij maken het meestal snel uit als ze wat merken) is het van: aaaaaaaaaaah dom wijf ik vond d`r toch al niks!! ze doen zich stoer voor maar ik kan niet geloven dat ze zich zelf echt zo geweldig vinden als ze doen overkomen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk kan dat wel. Het is in sommige gevallen alleen niet heel aardig, maar in dit soort gevallen kan het wel, om de doodeenvoudige reden dat vrijwel alle 'players' hetzelfde zijn. Anders zou er niet zo'n duidelijke definitie van te maken zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De laatste tijd kan ik echt hartelijk lachen om heel veel van jouw replies.. Lekker bijdehand ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mooie definitie trouwens, maar ik denk niet alleen dat het z`n geestelijke of lichamelijke aantrekkingskracht is waardoor het zo is dat hij door kan gaan. Ik vermoed meer dat het is (kan alleen vermoeden ben namelijk geen player, nee echt niet dames) dat hij door steeds meer meiden te krijgen zichzelf iedere keer geestelijk verstrerkt en daardoor door blijft gaan. Maar goed, mijn onzinnige geblaat is nu afgelopen, ik wens jullie allemaal een vrolijke donderdag toe.
|
Ik ken een jongen die ook 'player' wordt genoemd omdat hij al veel meiden in bed heeft gekregen en ze in 1,2,3 rond zijn vinger kan draaien (player = speler: sex = spel). Het is dus vaak voor de lol en vergeten na een nacht. Maar onlangs werd hij echt verliefd op een meisje. Als ik het nu met hem heb over dat meisje dan komen zijn emoties naar boven en is hij er erg onzeker om. Ookal het feit dat hij nooit zou liegen, en nooit tegen iemands wil een meisje in bed krijgt, is toch al een teken dat een player ook gevoelens heeft, net als iedereen. Meisjes die met 'players' eens lol willen maken weten best van tevoren dat het maar een spel is.
Zo is het in zijn geval, er zijn er natuurlijk anderen die wel zouden liegen, hangt dus wel degelijk af van de persoon..
Laatst gewijzigd op 03-06-2002 om 20:29. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zou je een relatie beginnen met... Shitonya | 360 | 06-10-2005 21:42 |