|
|
Bekijk resultaten poll: Kijk of keek je live naar de uitvaart, en heb je de vlag halfstok? | |||
Live (ge)zien, vlag halfstok |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 8.33% |
Live (ge)zien, vlag niet halfstok |
24 | 22.22% |
Niet (ge)zien, vlag halfstok |
4 | 3.70% |
Niet (ge)zien, vlag niet halfstok |
71 | 65.74% |
Aantal stemmers: 108. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of je het nou fijn vind of niet. Trouwens, Jan Marijnissen en Femke Halsema zijn er ook bij. |
![]() |
||
Citaat:
"Van alle rijksgebouwen hangt de Nederlandse vlag halfstok, zonder wimpel, vanaf de dag van overlijden tot en met de dag van bijzetting. Alleen op zondag wordt niet gevlagd. Instellingen, bedrijven en particulieren die dit willen, kunnen op gelijke wijze handelen."" Wanneer je mag vlaggen is trouwens bij wet geregeld, de nederlandse vlag mag alleen overdag buitenhangen, 's avonds moet 'ie dus weggehaald worden, tenzij de vlag verlicht is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Niet gezien, vlag niet halfstok. Het interesseert me niet, en ik had nog een studie-opdracht te maken. Dit naast het feit dat het hele koningshuis mij gestolen kan worden.
Waarom hebben ze niet gedaan wat Hans Lebbis zei in zijn oudejaarsconference 2002: als de hele koninklijke familie is afgedaald in die grafkelder, grote steen ervoor rollen, en we zijn er vanaf!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|