Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze is niet dood; ze is enkel ziek; ze wordt weer beter; ze komt weer terug. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn excuses, ekki en wie zich nog meer beledigd voelt. ![]() In een ander topic (hier op BZ) werd gezegd dat ekki weinig aanwezig is omdat ze ziek is. En, zoals Enlightenment al zegt, heeft ze al veel fora. Nu hebben we een nieuwe S&M-FB, dus ik vroeg me gewoon af of er drie nodig zijn. Maar goed, 1) ik ga daar niet over, 2) ik kom nooit op H en nooit op S&M, 3) ik ken ekki niet en weet niet wat zij heeft, en 4) ik hoepel dus op uit dit topic. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je moet ook enige support leveren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() FA: informatica houdt iets anders in, dan je denkt. Trilo: laten we niet weer de discussie gaan houden wat de taken van een FB zijn. |
![]() |
|
Ik had zelf ook het idee dat hij er meer kwam dan hij postte. Dat zegt verders niets over de aandacht die hij als forumbaas kan schenken aan het forum. Er zijn voorbeelden geweest van forumbazen die enkel modereerden, en niet zoveel inhoudelijk toevoegden. Strict genomen kun je de taken van forumbazen en leden ook scheiden. Een combinatie is echter wel gewenst, ook inhoudelijk invulling geven aan een forum is gewenst, al gaat het maar om de uitstraling die je geeft dat jij er de FB bent.
||
Citaat:
![]() En ik bashte niet, integendeel. Ik verbaasde mij over de oneerlijkheid waarmee het FB-selecteren gepaard gaat. Helaas, helaas. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat ik meende te zeggen is dit: Wat een ongelooflijke ophef over het aanstellen van een forumbaas. Het verbaasd me dat het hele forum nu niet in teken staat van Manuzhai. Waarom moet dit per se op Beleidszaken worden afgehandeld? Doe dat toch via pm of via S&M zelf. DIt zorgt alleen maar voor offtopic reacties en nutteloos gezeur over de aanstelling waar nu toch niks aan gedaan kan worden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een forumbaas aanstellen of veranderen is naar mijn idee toch echt een beleidsbedoeling.. En verder kost het meer tijd om iedere S&M user een PM te sturen.. En verder kunnen er dan niet openbaar vragen worden gesteld.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet alle S&M'ers vinden het ook boeiend, en je spreekt jezelf een beetje tegen want je zegt dat het hele forum nu in het teken staat van Manuzhai terwijl het nieuws juist hier wordt gepost zodat het op de inhoudelijke fora schoon blijft. Klopt weinig van je kritiek dus. Bovendien is dit meer dan een aankondiging, maar wellicht hebben mensen nog vragen. En mocht je daar problemen mee hebben kun je BZ de komende tijd maar beter weren, want er komen nog meer topics over beleidswijzigingen / beleidsdiscussies van S&M. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij is het alleen geworden.. Is dus gewoon eerlijk gebeurt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wat een gedoe, zeg. Volgens mij doet Manuzhai het best goed. En trouwens, ik vind ook dat je pas mag gaan mopperen als ie zijn werk niet goed doet - en voorzover ik kan overzien doet ie nog aardig zijn best, dus...
En natuurlijk zijn 'sollicitatie'procedures altijd oneerlijk. Maar dat gebeurt neem ik aan niet bewust - die oneerlijkheid dan. |
![]() |
||
Citaat:
het is gewoon een corrupte zooi maar ja wat doe je eraan en die manhudinges doet het best wel goed
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Manuzhai heeft net zoals ieder ander een solicitatie e-mail gestuurd ![]() Wat is daar dan corrupt aan? Ik begrijp goed dat hij FB is geworden, ik kan vrij goed inschatten wie er gesoliciteerd hebben.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |