![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op de site van het voedingscentrum wordt koffie trouwens ook gewoon genoemd als water-aanvuller linkje |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaag mocht ik fruit eten dus daar maakte ik ook gebruik van. En dan zal ik zeggen dat het echt niet bij een appel en een peer blijft (als er staat 'zoveel fruit als je wilt dan doe ik dat ook'). (als je me niet gelooft: 2 appels, 2 peren, 3 bananen en een sinaasappel ![]() Ik denk dat ik morgen wel meer dan 3 tomaten eet, anders krijg ik honger, heb ik ook geen zin in. ![]() Misschien dat ik misselijk ben geworden van de eieren en koffie op een nuchtere maag. Ik ben niet echt dol op gekookte eieren en koffie zonder enige toevoeging vind ik ook niet lekker. Zondag had ik misschien teveel gegeten en kon m'n lichaam de hoeveelheden hagelslag met pindakaas niet aan. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben inmiddels maar weer gestopt met lijnen. Ik had niet het idee dat er ook maar wat afging, en dat bleek dus ook niet het geval te zijn. Daarnaast had ik 10 verjaardagen en kreeg ik overal taart te eten.
Nu vind ik niet dat ik abnormaal eet. Ik eet gewoon genoeg en vrij gezond ook. Ik begon al te denken dat er misschien wat anders aan de hand was. Ik slik namelijk 2 medicijnen waardoor ik aankomen kan; de pil en antidepressiva. Sinds ik de laatste slik, ben ik ook aangekomen en merk ik dat ik veel meer honger heb. Dus wie weet, als ik stop met antidepressiva, dat ik weer afval. Verder vind ik mezelf ook weer niet zo dik, want mijn gewicht is op zich goed. Ik weeg iets van 68 en ben 1.68 en het misstaat me op zich niet. Alleen pas ik gewoon niet zo goed in de broeken van tegenwoordig, en dat is het enige dat me echt deprimeert. Waar koop je tegenwoordig een beetje leuke broeken die niet gebaseerd zijn op meisjes van 14 zonder enige heupontwikkeling? Iemand? |
![]() |
||
Citaat:
Hetzelfde geldt voor thee, waar overigens theine inzit, wat verwant is aan cafeine.
|
Blugh ik haat het... ik ben veel meer gaan sporten en hetzelfde blijven eten maar ik merk er niks van. Alleen mijn buikspieren; als ik ze heeeeeel erg aanspan, zie ik er wat van. Afvallen of wat dan ook gebeurt helaas niet. Nu hoef ik op zich niet af te vallen (69 kg bij 1.82) maar ik wil zo graag strak worden en ik heb het gevoel dat dat alleen maar lukt als ik een klein beetje afval.
Wat ik me trouwens afvraag... als jullie meer gaan sporten, krijgen jullie dan ook meer honger? Want ik sport vrij veel en heb eigenlijk weinig tot geen meer honger dan voordat ik fanatiek aan het sporten was (heb altijd wel vrij veel gesport maar van 2 keer per week ben ik naar 3 a 4 keer per week gegaan)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kdoe het om fatsoenlijk uit te zien als ik mn bikini aan heb.. kga over 3 weekjes op vacance.. maar ik heb nog steeds niet gesnoept ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb nu 2 weken en 2 dagen al niet meer gesnoept en ben nu ongeveer 4 kilo kwijt. het gaat dus wel lekker ![]() ik wen mezelf tegenwoordig aan om veel water te drinken, lekker en gezond ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ja ik drink ook heel veel water nu.. vandaag bijna 2 liter op al ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
neej ik snoep dus eigenlijk niet.. |
![]() |
|
Ik heb vandaag mijn eerste 'doel' bereikt en nu dus een 'nieuw doel' gesteld voor mezelf.. *hiep hoi*
Ik drink veel thee (zonder suiker uiteraard), dat vult meer dan gewoon koud water uit de kraan heb ik het idee, ik heb nu ook veel minder last van 'honger-gevoel' zeg maar.. *feest* (Je moet wel veel naar de wc, maarja, dat is logisch als je veel drinkt!) Over het algemeen ben ik tevreden over hoe het gaat *yess* en hopelijk werpt het binnenkort ook zn vruchten af zullen we maar zeggen ![]() Morgen doe ik mee aan een volleybal toernooi van school, heb ik 's avonds ook nog eens training (hoezo planning??) en heeft mn schoonbroertje me ook nog eens om weten te lullen om mee te doen aan een ander volleybaltoernooi (maar dat duurt nog een tijdje..). Ik wilde gisteren trouwens beginnen met hardlopen.. Maar ik had een stuk gerend en toen kwam ik tot de conclusie dat ik het te warm vond om te rennen en toen ben ik maar een uur gaan wandelen, dat was ook 'lekker'. (dan niet wandelen-wandelen, maar wel een beetje up-tempo-wandelen..) Vanavond wil mn vriend wat gaan drinken in t dorp dus ik vind dat we dan maar lopend naar het dorp moeten gaan (20 min heen en ook weer 20 terug).. Ik las hier trouwens ook iets over koffie en thee, maar ik heb het niet helemaal gevolgd.. is het nou goed of niet goed?? (Ik heb het dan met name over thee, want koffie drink ik niet..) Door de thee heb ik namelijk geen last van een 'hongerig' gevoel, en ik heb niet het idee dat ik meer plas dan dat ik drink... Kan iemand het me uitleggen misschien?? ![]() Anders moet ik maar overstappen op warm water ofzo...? ![]()
Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 14:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar af en toe wat lekkers mag best. Ik heb gister nog wat (yoghurt)ijs (en een klein stukje Vienetta (oid)) ipv taart genomen op m'n oma's verjaardag, leek me toch beter. Verder niks genomen van alles wat er was en me aangeboden werd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb trouwens de laatste paar dagen steeds meer moeite om aan de 40 punten te komen, ik grijp elke dag naar de ongezonde dingen om er toch een beetje in de buurt te komen maar ik heb verder totaal geen honger, ik snap t niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-die 40 punten moet je zeker halen. maar dat ook niet moeilijk als je gewoon 3 maaltijden neemt met wat fruit enzo tussendoor. 40 punten is zowiezo te weinig, kan je beter 50 van maken. ik zit gemiddeld op 1250 calorien en val goed af. |
![]() |
||
Citaat:
en bij mij gaat het lijnen ook bon ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
40 punten is idd vrij makkelijk te halen als je gewoon 3 maaltijden en eventueel nog wat tussendoor eet. En je moet die 40 idd zeker halen, dat is al weinig. Ik zit gemiddeld, denk ik, ook rond de 1250 kcal (en weinig vetten), maar ik val echt geen grammetje af...was het maar waar. |
![]() |
||
Citaat:
maar als je verder gewoon goed oplet, is het niet echt rampzalig als je een keer bij de mac eet, je kunt het ind ook overdrijven.. het moet wel 'leuk' blijven ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() (Nou eet ik zelf zelden bij de mac, maar goed. ![]() En nu ga ik lopend naar de supermarkt (20 minuten lopen oid en ook weer 20 terug) om fruit en rijstewafels te halen. ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Mss moet je meer bewegen en dat je dan afvalt? ik snap het anders ook niet echt, ze zeggen dat je redelijk onder je gewone aantal calorien, das volgens mij rond de 2500, moet zitten om af te vallen. je zou denken dat dat wel lukt als je 1250 eet. Citaat:
En ja je kan net zo goed een klein portie nemen ipv heel veel. Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hey
ik ben nu ongeveer een maand en half bezig maar nu lukt het helemaal niet meer, niets gaat eraf en voel me dikker worden met de dag. ik durf niet meerp de balans te gaan staan uit schrik dat ik aangekomen ben. ik weet niet goed hoeveel kcal ik binnen krijg, de meeste dingen dat ik eet staan niet op zo een dieet teller... daarom hieronder mijn beschrijving... ontbijt: 1 yoghurt vitalinea 0% vet ![]() 1 appelsien 1kleine donker bruine boterham met light confituur voormiddag: 1appel middag 2kleine bruine boterhammen met light kaas 1 yoghurt vitalinea namiddag: kleine pruim avond maal halve aardappel (gekookt) 2scheplepels erwten met worteltjes vanavond miss nog iets omdat ik deze avond ga turnen en dit wel zwaar is... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@anniemoppie: je reageert wel een beetje overdreven, er zijn mensen die elke week friet eten terwijl ze aan het afvallen zijn, ik eet misschien een keer per maand bij de mac, hoef je niet meteen zo te reageren ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Gewone aantal kcal is gemiddeld 2200, als ik me niet vergis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jezelf alles ontzeggen ook. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik kan inderdaad proberen om tussendoor nog wat meer boterhammen te eten, maar ik heb de laatste tijd wel de gewoonte om niet te eten als ik ook geen honger heb (behalve met de 3 vaste maaltijden)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En wie zegt dat je jezelf dingen ontzegt door niet naar de mac te gaan. okeen mss is het overdreven van mij om het zeg maar helemaal af te keuren. Maar je kan het denk ik beter uit je eetpatroon laten als je aan het lijnen bent. Een bruine boterham is beter! Citaat:
maar aan hoeveel punten kom je eigenlijk? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zoals je zelf zegt met mate, dat ben helemaal met je eens. En ja je moet nog ergens van kunnen genieten, een mens leeft maar 1x! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
-groente en fruit kan je volgens mij onbeperkt eten omdat je toch op een keer wel vol zit. Maar te veel is nooit goed. Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 32! Verwijderd | 491 | 06-02-2005 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 |