Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb in het verleden wel problemen gehad met de houding van mijn ex. Hij was totaal anders opgevoed en soms zaten we echt langs elkaar heen te praten of snapten we niet waar de ander zich druk omkon maken. Toch hebben we het 4 jaar volgehouden. Je moet open kunnen staan voor de ander zijn mening en luisteren en niet bij voorbaat denken dat je gelijk hebt. Nu is dat natuurlijk nog niet zo drastisch als een geloof of cultuur, maar ik denk dat dat in alle gevallen wel geldt. Botsingen krijg je sowieso. |
![]() |
||
Citaat:
Klopt inderdaad dat Senegal westers is georienteerd. Heel veel Senegalezen zitten dan ook in Frankrijk en Zwitserland. Maar dat betekent nog niet dat daar in Senegal geen armoede en hongersnood is.. ik ben er geweest en het was niet dat ik er vrolijk van werd ofzoiets. De cultuurverschillen vind ik persoonlijk teveel tussen mijn nicht en hem. Ze hebben ook best vaak botsingen en erg verschillende meningen. Ook omdat me nicht gewoon veel meer heeft meegemaakt, en hij is amper geschoold (zeg je dat zo?). Maar ik ben blij voor ze dat het tot nu toe goed gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarrr, uhm, het lijkt mij toch wel lastig. Als je geloof, je cultuur, of wat dan ook zo van elkaar verschilt. Ik denk dat dat heel erg zou botsen enzo. Maar goed, ik weet niet, geen ervaring mee. Gewoon overal voor open staan.. Ik denk wel dat 2 verschillende rassen (naar woord ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Liefde overwint veel, maar niet alles. Sommige dingen zijn onoverkomelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als ik bedoel dat liefde alles overwint, dus dat een relatie altijd mogelijk moet zijn. Ik lul maar wat. Maar jullie snappen me wel. Met dat liefde alles zou overwinnen, behalve bij een moordenaar ofzo, maar er zijn zo weinig echte moordenaars hier in het westen. (al moet ik als bijna veganist vleeseters indirecte moordenaars vinden) .......... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tip: denk even na voordat je een uitspraak doet ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat ik wel hier over na heb gedacht, aangezien het mijn leven domineert. BESCHULDIG MIJ NIET VAN D0MHEID |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, ontopic dan maar: Het is al gezegd: relaties tussen verschillende culturen moeten mogelijk zijn. Als beide partijen er genoeg tijd en aandacht aan willen besteden, en zich aan willen passen aan de ander, zeker. Ik denk juist dat een relatie met iemand met een andere cultuur heel interessant en leerzaam kan zijn, het is inderdaad zonde als je alleen de Nederlandse cultuur kent ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het gaat niet zozeer om pijn doen, maar om het werkwoord GEBRUIKEN. herhaling: Als je échte liefde voor dieren voelt, gebruik je ze niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |