Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2004, 14:55
Lionheart
Mooie kwali
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2004, 16:12
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Young Grow Old schreef op 03-04-2004 @ 15:03 :
ontzettend mooi
hoeveel saaier kan het nog worden? lijkt 2002 wel weer
grr@mercedes -->zo kan Kimi toch nooit fatsoenlijk meedoen om de prijzen
hopen dat montoya de ferrari's nog kan lastig vallen..Ralf is niet goed genoeg en de rest heeft een hele goede dag nodig, omdat die auto's gewoon een stuk minder zijn. BAR wel weer mooi trouwens.
ik vind het inderdaad apart bij mclaren. Coulthard presteert matig, maar finisht ieder weekend, en kimi heeft ieder weekend wel wat aan technische problemen met de wagen.
Oud 03-04-2004, 16:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nix gezien van de kwali, en morgen neem ik de race op van De Ronde Van Vlaanderen komt ook erop.
Kimi blijft sukkelen zie ik, Ferrari ook op een nieuw circuit oppermachtig, BAR blijft het supergoed doen en Alonso valt ook tegen.
Oud 03-04-2004, 17:49
Ketjing
Ketjing is offline
Renault al weer een terugval na een goed seizoen vorig jaar??
BAR lijkt de plek van Renault in te gaan nemen en misschien wel McLaren voorbij te streven.
Jenson Button heeft trouwens aangegeven dat hij graag in 2005 ook bij BAR rijdt. Williams wil hem trouwens ook hebben
Oud 03-04-2004, 18:45
TimoBasso
TimoBasso is offline
voorspelling : Kut race.. basta!

*of Adolf moet uitvallen..
Oud 03-04-2004, 18:51
mrhanky
mrhanky is offline
ik ben met name ook benieuwd hoe iedereen in racetrim gaat presteren. +/- 1,5 uur achter elkaar concentreren lijkt me toch ook lastig op een nieuwe baan waar je nog steeds op aan et proberen bent.
Oud 04-04-2004, 00:08
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
number9 schreef op 24-03-2004 @ 23:49 :
Schumi zal wel weer winnen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 14:58
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Enig lichtpuntje op dit moment van dit seizoen is Button...

Voor de rest lijkt het weer een ongelofelijk saai seizoen te worden. En nu is eigelijk al duidelijk dat Schumi voor de zoveelste keer wereldkampioen wordt.
De F1 is geen moer meer aan. Het gebeurd zelden meer dat er echt gevechten zijn om de eerste plek.
Oud 04-04-2004, 15:08
Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Ja, Button is erg goed bezig dit seizoen. Misschien dat hij volgend seizoen wat aan de heerschappij van Ferrari kan doen als ie bij bij Williams of McLaren rijdt
Oud 04-04-2004, 16:30
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Tommie/Aligogo schreef op 04-04-2004 @ 16:08 :
Ja, Button is erg goed bezig dit seizoen. Misschien dat hij volgend seizoen wat aan de heerschappij van Ferrari kan doen als ie bij bij Williams of McLaren rijdt
Bij Mclaren rijden lijkt me nou niet bepaald fijn
Oud 04-04-2004, 17:09
Ketjing
Ketjing is offline
De ferrari's zijn helaas te goed. Ik kijk nu alleen nog maar om te zien hoe Button presteert en wie er naast M. Schumacher op het podium komen.
Oud 04-04-2004, 17:55
zeep007
zeep007 is offline
Echt leuk man, schumi weeer 1e
kan er geen regel worden opgesteld dat als je vaker dan 6x wereldkampioen word, je verplicht bent om met pensioen te gaan ofzo...

maar jah, mclaren is kut en ik vind het erg kut voor kimi de hele tijd, en kut voor mij ... ik wil kimi zien winnen

en zoals al eerder is gezegd, is buuton nu nog het meest leuk eom naar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:20
PV
PV is offline
was wel redelijk leuk om naar te kijken, Schumacher was toch maar zelden in beeld hoop inhaalacties enzo
maarja, Raikkonen kampioen zit er nu niet echt meer in
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 21:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Was het een leuke race? Want ik heb het opgenomen omdat ik de Ronde van Vlaanderen wilde zien, wil het dus nog ff vanavond kijken maar is het wel het kijken waard ofwel gebeurde er veel?? Want ja als Schumi alweer gewonnen heeft...
Potverdurrie, mot wel de start missen, had de videorecorder te laat ingeduwd maja volgens mij komt vanavond ook nog samenvatting dan kan ik dan de start nog zien
Oud 05-04-2004, 20:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Leuke wedstrijd wat inhalen en soortgelijke dingen is dit circuit een aanwinst op de F1 kalender. Schumi weer gewonnen, tja... het lijkt zo'n beetje voorspelbaar maar achter hem in Rubinho zagen we veel leuke gevechten! Jammer genoeg (maar wel de verdienste van de teams / monteurs) weer weinig uitvallers, maar toch weer Kimi erbij. Mooie opgeblazen motor wel trouwens! Button weer derde, Sato reed ook fantastisch, Williams heeft een mindere race, Alonso kwam heel goed terug uit de achterhoede, dus het was ondanks een voorspelbare winnaar toch een leuke race.
Oud 05-04-2004, 20:57
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-04-2004 @ 21:43 :
Leuke wedstrijd wat inhalen en soortgelijke dingen is dit circuit een aanwinst op de F1 kalender. Schumi weer gewonnen, tja... het lijkt zo'n beetje voorspelbaar maar achter hem in Rubinho zagen we veel leuke gevechten! Jammer genoeg (maar wel de verdienste van de teams / monteurs) weer weinig uitvallers, maar toch weer Kimi erbij. Mooie opgeblazen motor wel trouwens! Button weer derde, Sato reed ook fantastisch, Williams heeft een mindere race, Alonso kwam heel goed terug uit de achterhoede, dus het was ondanks een voorspelbare winnaar toch een leuke race.
eej man, gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 22:09
Verwijderd
gvd kimi was er weer uit mc laren zuigt.. hoe doen ze t? hoop dat de nieuwe auto in spanje wel functioneert
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 22:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 05-04-2004 @ 21:57 :
eej man, gefeliciteerd!
Bedankt nog.
Oud 06-04-2004, 22:18
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Kimi naar Ferrari in 2007...?

Citaat:
Kimi in 2007 naar Ferrari?

Dit weekend was het voor de Fin Kimi Raikkonen al de derde keer dat zijn motor ermee ophield. Hierdoor viel hij weer in de beginfase van de wedstrijd uit met weer nul punten. Michael Schumacher kon zijn voorsprong met nog eens 10 punten vergroten.

De Fin deed zijn bijnaam The Iceman ook dit keer weer geen eer aan. Hij liep boos terug naar de Motorhome en sloeg met de deur. Daarna liet hij zijn team weten dat hij voor de rest van de dag niet meer bereikbaar was voor een interview.

Langzamerhand ontstonden er geruchten dat Kimi aan het uitkijken was naar een ander team. En vooral Ferrari zou in 2007 een optie zijn voor hem, omdat waarschijnlijk dan Michael Schumacher ermee stopt. Ook Luca di Montezemolo, de grote baas van Ferrari, gaf onlangs toe dat hij na Michael Schumacher Kimi Räikkönen de beste coureur vindt.

Voorlopig zit Kimi nog vast aan zijn contract met McLaren-Mercedes. Het contract loopt in 2007 af. Ondanks zijn contract kan Kimi toch best aan het rondkijken zijn omdat het nu enorm slecht gaat met zijn team.
BRON
Oud 06-04-2004, 22:25
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-04-2004 @ 23:18 :
Kimi naar Ferrari in 2007...?

BRON
Ach, niet zo gek dat zo'n gerucht weer omhoog komt in slechte tijden he. Maar Kimi heeft inderdaad de rijderskwaliteiten om na
Schumacher de volgende Ferrari-kampioen te kunnen worden.
Oud 07-04-2004, 14:50
mrhanky
mrhanky is offline
Oud 07-04-2004, 19:34
v-max
v-max is offline
Citaat:
Coulthard presteert matig, maar finisht ieder weekend, en kimi heeft ieder weekend wel wat aan technische problemen met de wagen.
Ik heb gehoord dat coulthard's motor lager begrenst is (dus minder toeren als raikonen) waardoor hij langzamer is, maar wel betrouwbaarder
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:10
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
v-max schreef op 07-04-2004 @ 20:34 :
Ik heb gehoord dat coulthard's motor lager begrenst is (dus minder toeren als raikonen) waardoor hij langzamer is, maar wel betrouwbaarder
waar heb je dat gehoord dan?
Oud 08-04-2004, 19:39
v-max
v-max is offline
Mn oom was naar de gp van maleisië geweest met een vriend van 'm. Die vriend kent een monteur, en daar hebben ze mee gesproken.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 21:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 07-04-2004 @ 15:50 :
[afbeelding]
Oud 08-04-2004, 21:53
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
v-max schreef op 08-04-2004 @ 20:39 :
Mn oom was naar de gp van maleisië geweest met een vriend van 'm. Die vriend kent een monteur, en daar hebben ze mee gesproken.
Klinkt als een zeer betrouwbare bron...

Maar goed ik geloof niet in dat verhaal. Waarom zouden ze drie keer achter elkaar Kimi op weg sturen met een motor waarvan bijna zeker is dat hij het begeeft... Daarnaast was Kimi in de eerste drie races zeker niet een stuk sneller dan Coulthard, iets wat je wel zou verwachten van een betere coureur met een snellere wagen (wat in jouw theorie zou zijn).
Het kan best zijn dat de motoren zijn begrensd, maar dan is dit zeker bij beide wagens gebeurd.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten