![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Probeer t zou'k zeggen.
||
Citaat:
kep geen idee, mar ben der ook benieuwd naar, me vriendin heb da wel is gedaan en vond het (nederhand) geen suc-6.... uitleg heb ik wel gevonden op: www.sexcursus.nl
||
Citaat:
ook wij gebruiken geen condoom maar heel veel speeksel doet ook wonderen! als je bijvoorbeeld haar eerst van achter neemt, is je lul al nat en kan je haar kontje vingeren en bespugen ... vervolgens eventueel haar kontje nog wat extra likken, als je dat niet erg vind en dan kan je voorzichtig met het echte werk beginnen. maar, wees geduldig! |
![]() |
||
Citaat:
whahhah tja t kan lekker zijn maar neit voor elke dag hoor!! |
![]() |
|
Nou ik stel voor dat je het iig niet zonder glijmiddel probeert... En heel zachtjes aan, gewoon stilhouden totdat zij aangeeft dat je verder kan gaan... de eerste reactie van die kringspier is namelijk om flink hard samen te trekken, en dat kan best rot aanvoelen. Dus gewoon stilhouden en d'r afleiden totdat de spier ontspant.
't is wat mij betreft de moeite waard, maar niet iedereen voelt er zo over. Vies is het iig niet, en al die kortzichtige mensen die 'ieuw' roepen die moeten werken aan de creativiteit in hun sexleven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, ms stomme vraag enzow, als ie daar dan likt en vingert en ingaat.. zit dr dan nooit iets ofzow? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk, ik vond het nooit smerig, tot ik die opmerking ergens las hier op het forum. Maar ik heb teveel yaoi (gay) verhalen gelezen om het nog smerig te vinden ![]() ![]() Of ik het zelf zou proberen... hm, misschien heel ooit, maar ik heb er nou in ieder geval totaal geen behoefte aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is jullie nog nooit gebeurd, dat dr daarna stront aan je lul zat ofzow, om het zo maar even te zeggen.. of dat je ineens iets raars proefde (als je daar likt) |
![]() |
||
Citaat:
ik heb het al vaker gedaan, ook zonder wassen ofzo, nooit last van gehad. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |