Oud 28-05-2002, 20:03
.:: Poohbeartje
.:: Poohbeartje is offline
Graag had ik volgende vraag gesteld:

Ik zou graag anale betrekking hebben met men vriendin. Beide zijn we wat bang, dat het pijn gaat doen, ja of neen.
Men vraag was dus, dooet dit goed, ja of neen?

En hoe gaan ik en men vriendin het beste te werk?

Dank bij Voorbaat
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:09
Wasaap
Wasaap is offline
ten eerste extera sterke condooms en ten 2e GLIJMIDDEL

en voor zivhtig naar binnen. Als het goed ik is je lul ook niet veel dikker dan een vlinke drol
Oud 28-05-2002, 20:13
.:: Poohbeartje
.:: Poohbeartje is offline
Waar haal je die condooms?

Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:13
Psychickje
Psychickje is offline
vraag is, doet dit dan ook wel goed voor het meisje? lijkt mij eigenlijk van niet, maar misschien ben ik mis...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:23
Flipje het Kipje
Flipje het Kipje is offline
Hai, ik kan je misschien wat tips geven aangezien mijn vriendje en ik aan anale seks doen. (ik ben 19 voor het geval je t wil weten )
Euhmz, wij doen het zonder condoom. Als je het met condoom wil doen kan je die volgens mij gewoon bij de drogist kopen. Ook de steverige.
Maargoed, bij MIJ doet het geen pijn. Het is waarschijnlijk beter voor je vriendin om haar anus (God, wat klinkt het zo banaal...) een beetje soepeler te maken door eerst met je vinger erin te gaan. Zachtjes natuurlijk. Daarna kan je proberen om echt anaal te gaan. Wij gebruiken geen glijmiddel, maar hij likt 'daar' en ik pijp hem dus het is best glibberig daar. En ja, dan zachtjes hem erin duwen. EN vragen of het pijn doet! Want in het begin kan het best een beetje onaangenaam zijn.. maar dat viel bij mij wel mee.
Oud 28-05-2002, 20:33
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
Flipje het Kipje schreef:
Hai, ik kan je misschien wat tips geven aangezien mijn vriendje en ik aan anale seks doen. (ik ben 19 voor het geval je t wil weten )
Euhmz, wij doen het zonder condoom. Als je het met condoom wil doen kan je die volgens mij gewoon bij de drogist kopen. Ook de steverige.
Maargoed, bij MIJ doet het geen pijn. Het is waarschijnlijk beter voor je vriendin om haar anus (God, wat klinkt het zo banaal...) een beetje soepeler te maken door eerst met je vinger erin te gaan. Zachtjes natuurlijk. Daarna kan je proberen om echt anaal te gaan. Wij gebruiken geen glijmiddel, maar hij likt 'daar' en ik pijp hem dus het is best glibberig daar. En ja, dan zachtjes hem erin duwen. EN vragen of het pijn doet! Want in het begin kan het best een beetje onaangenaam zijn.. maar dat viel bij mij wel mee.

in het begin was het een beetje onaangenaam zeg je...en daarna? hoe voelt dat dan?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:41
Flipje het Kipje
Citaat:
Psychickje schreef:

in het begin was het een beetje onaangenaam zeg je...en daarna? hoe voelt dat dan?
Voelt lekker hoor. Korte stootjes bevallen wel Ik kan t niet echt uitleggen, maar ja tis een lekker gevoel. En daarna heb ik geen last van mn kont, ik kan nog normaal zitten.
Probeer t zou'k zeggen.
Oud 28-05-2002, 20:42
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
Voelt lekker hoor. Korte stootjes bevallen wel Ik kan t niet echt uitleggen, maar ja tis een lekker gevoel. En daarna heb ik geen last van mn kont, ik kan nog normaal zitten.
Probeer t zou'k zeggen.
er wordt over nagedacht
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:54
Snaggerske
Snaggerske is offline
Gadverdamme
Oud 28-05-2002, 20:56
Flipje het Kipje
Citaat:
Snaggerske schreef:
Gadverdamme
Je mist wat
Oud 29-05-2002, 01:09
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
.:: Poohbeartje schreef:
Graag had ik volgende vraag gesteld:

Ik zou graag anale betrekking hebben met men vriendin. Beide zijn we wat bang, dat het pijn gaat doen, ja of neen.
Men vraag was dus, dooet dit goed, ja of neen?

En hoe gaan ik en men vriendin het beste te werk?

Dank bij Voorbaat

kep geen idee, mar ben der ook benieuwd naar, me vriendin heb da wel is gedaan en vond het (nederhand) geen suc-6....

uitleg heb ik wel gevonden op:
www.sexcursus.nl
Oud 29-05-2002, 09:14
youriw
youriw is offline
Citaat:
ik kan me helemaal in dit verhaal vinden ... voorzichtig en genoeg vocht

ook wij gebruiken geen condoom maar heel veel speeksel doet ook wonderen! als je bijvoorbeeld haar eerst van achter neemt, is je lul al nat en kan je haar kontje vingeren en bespugen ... vervolgens eventueel haar kontje nog wat extra likken, als je dat niet erg vind en dan kan je voorzichtig met het echte werk beginnen. maar, wees geduldig!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 09:25
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:

kep geen idee, mar ben der ook benieuwd naar, me vriendin heb da wel is gedaan en vond het (nederhand) geen suc-6....

uitleg heb ik wel gevonden op:
www.sexcursus.nl

whahhah tja t kan lekker zijn maar neit voor elke dag hoor!!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 09:33
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Ieuhw!
Oud 29-05-2002, 09:50
Dark Angel
Dark Angel is offline
Nou ik stel voor dat je het iig niet zonder glijmiddel probeert... En heel zachtjes aan, gewoon stilhouden totdat zij aangeeft dat je verder kan gaan... de eerste reactie van die kringspier is namelijk om flink hard samen te trekken, en dat kan best rot aanvoelen. Dus gewoon stilhouden en d'r afleiden totdat de spier ontspant.

't is wat mij betreft de moeite waard, maar niet iedereen voelt er zo over. Vies is het iig niet, en al die kortzichtige mensen die 'ieuw' roepen die moeten werken aan de creativiteit in hun sexleven.
Oud 29-05-2002, 12:44
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Vies is het iig niet, en al die kortzichtige mensen die 'ieuw' roepen die moeten werken aan de creativiteit in hun sexleven.
amen!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:

't is wat mij betreft de moeite waard, maar niet iedereen voelt er zo over. Vies is het iig niet, en al die kortzichtige mensen die 'ieuw' roepen die moeten werken aan de creativiteit in hun sexleven.
Mijn eerste reactie is owk eigenlijk een beetje iieuuw, maar ik sta er steeds meer voor open nu ik dit allemaal lees enzo. Ik hoef echt niet aan de creatieviteit te werken, we zijn nogal euh.. creatief met standjes zeg maar.. en al dat soort dingen, proberen altijd weer nieuwe dingen.. dus wie weet dit ook ooit wel is.. Ik kwam dr laatst achter dak ut wel lekker vind als hij dr een beetje aan zit (niet vinger dr in maar gewoon beetje daar rond aaien enzow) dus wie weet bevalt dat me ook wel goed.. Maar ga dan toch wel met glijmiddel proberen eerst denk ik.. Maar ja, wie weet dat het ooit gebeurd, moet hij dr ook nog ff open voor raken..

En ja, ms stomme vraag enzow, als ie daar dan likt en vingert en ingaat.. zit dr dan nooit iets ofzow?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 15:58
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
En ja, ms stomme vraag enzow, als ie daar dan likt en vingert en ingaat.. zit dr dan nooit iets ofzow?
nop, dit is geen stomme vraag en nop, d'r zit niks aan. je lichaam reinigt zich vanzelf wel, wees daar maar niet bang voor. en ik kan het je zeker aanraden, maar doe niets tegen je zin in!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 16:28
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

nop, dit is geen stomme vraag en nop, d'r zit niks aan. je lichaam reinigt zich vanzelf wel, wees daar maar niet bang voor. en ik kan het je zeker aanraden, maar doe niets tegen je zin in!
Je moet alleen oppassen voor tarrels... *yuk*

Kijk, ik vond het nooit smerig, tot ik die opmerking ergens las hier op het forum. Maar ik heb teveel yaoi (gay) verhalen gelezen om het nog smerig te vinden

Of ik het zelf zou proberen... hm, misschien heel ooit, maar ik heb er nou in ieder geval totaal geen behoefte aan.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 17:34
youriw
youriw is offline
en de belevenis is voor meisjes toch heel anders dan voor jongens, als we het over hetero sex hebben natuurlijk, dus ik kan geen meisje overhalen het te doen ...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

Je moet alleen oppassen voor tarrels... *yuk*

Kijk, ik vond het nooit smerig, tot ik die opmerking ergens las hier op het forum. Maar ik heb teveel yaoi (gay) verhalen gelezen om het nog smerig te vinden

Of ik het zelf zou proberen... hm, misschien heel ooit, maar ik heb er nou in ieder geval totaal geen behoefte aan.
Wat zijn tarrels dan?

Maar het is jullie nog nooit gebeurd, dat dr daarna stront aan je lul zat ofzow, om het zo maar even te zeggen.. of dat je ineens iets raars proefde (als je daar likt)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:23
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Wat zijn tarrels dan?

Maar het is jullie nog nooit gebeurd, dat dr daarna stront aan je lul zat ofzow, om het zo maar even te zeggen.. of dat je ineens iets raars proefde (als je daar likt)
nee, echt niet! natuurlijk moet je niet net naar de wc zijn geweest, maar het lichaam reinigt zichzelf voor een groot deel ... en niemand verbied je even te wassen, maar dat haalt de spontanitiet er wel van af.

ik heb het al vaker gedaan, ook zonder wassen ofzo, nooit last van gehad.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 19:36
Misspopcorn
Misspopcorn is offline
Citaat:
Je mist wat
d8 het nie!!!!!!!!!!
Oud 29-05-2002, 20:19
-Octavius-
-Octavius- is offline
lief poohbeartje, gebruik pindakaas als glijmiddel daar wordt tie ten eerste groot en sterk van, en schaatser dus hij glijd naar binnen.. ,
Oud 30-05-2002, 09:06
youriw
youriw is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:
lief poohbeartje, gebruik pindakaas als glijmiddel daar wordt tie ten eerste groot en sterk van, en schaatser dus hij glijd naar binnen.. ,
... zucht ... jammer, heel jammer
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten