Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar gezien het karakter van dit subforum had het ook haast niet anders gekund, het lijkt wel alsof je je gewoon moet schamen als je een gelukkig, blij en tevreden persoon bent en níet dag in dag uit bezig bent met je eigen onzekerheid en ellende. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En om het gemiep te noemen. Is daar het psychologie forum ook niet voor. Om uw gevoelens te kunnen uiten. Ik loop echt niet rond in mijn leven jammerend tegen mijn vrienden van "oe oe oe hoe ben ik lelijk". Ik loop ook niet met mijn gezicht op de grond uit pure schaamte... Maar ik voel me wel vaak zo, en ik word ook vaak zo genoemd. En hoewel ik ze dan recht in de ogen aankijk (en vaak boos uitdagend terugkijk) doet het verdomd veel zeer. Of denk je dat het tof is in een spiegel te moeten kijken en in mijn geval een goed lichaam te zien waar ik keihard voor gewerkt heb, samen met een door een huidaandoening erg mislukt hoofd. Je weet wellicht neit wat het is Nare Man om uzelf echt lelijk te vinden. Of wat het is als mensen u nastaren denken van 'wat is er met die gast gebeurd'. We all want something beautiful, Man I wish I was beautiful Edit: Hoewel ik WEL met je eens ben dat deze forumpost een beetje vraagt naar klaagzangen van mensen. Maar soms kan het eens van u afschrijven ook deugd doen. Want "in de echte wereld" is het vaak veel verstandiger om ondanks alles tenminste te laten lijken dat je veel zelfvertrouwen hebt. Iemand die zich echt gedraagt alsof hij de grootste lelijkaard is, die is pas verloren voor deze samenleving. Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 03:13. |
![]() |
||
Citaat:
Door het schoonheidideaal wil iedereen naar hetzelfde beeld toewerken, wat de eigenheden wegwerkt en dus zit er minder karakter in. Ik heb dan ook niet gezegd dat 'mooie' mensen geen uitstraling hebben, die hebben ze natuurlijk wel. Een man die net een face-lift had, lijkt mij minder sympathiek dan iemand met kraaienpootjes tot aan zijn oren, hoewel hij er 'mooier' (lees: meer aan het ideaalbeeld voldoet) uitziet. Misschien een heel simplistisch voorbeeld, maar het is om mijn standpunt grof te kunnen schetsen. |
![]() |
||
Citaat:
Wat overdreven generalisering... |
![]() |
|
Wat phensicske al aangaf: opmerkingen over het forum zelf
kunnen in de evaluatietopic , die staat er niet voor niets. En nu weer ontopic.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Lelijk :( Lizzza | 29 | 23-04-2009 20:33 | |
Algemene schoolzaken |
enquête plastische chirurgie wiebertje | 59 | 09-03-2005 16:14 | |