![]() |
||
Citaat:
En of het perpanent is weet je natuurlijk niet, maar ik bedoel er mee dat het niet iets is wat zomaar opkomt, maar iets dat echt op je oog zit. Of heb ik je post verkeerd opgevat?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga er binnenkort mee naar de oogarts. -edit- http://www.google.nl/search?hl=nl&ie...ken&lr=lang_nl
Laatst gewijzigd op 15-04-2004 om 10:41. |
![]() |
||
Citaat:
Ze bewegen idd mee met je ogen als je je ogen beweegt, en als je je ogen dan ff stilhoudt dan zakken ze langzaam weg over je oog totdat je je oog weer beweegt want dan bewegen ze weer mee. Ze kunnen heeeeel irritant zijn als je er veel hebt of als je er 1 of meerdere hebt die continu in je gezichtsveld zitten, maar ze zijn totaal onschuldig en je kunt er ook niks aan doen (dat is risicovol zoals ik hierboven al zei). Wat wel kan helpen is een zonnebril dragen, soms vallen ze dan minder op. Ze kunnen weer weggaan, het kunnen er ook meer worden. Veek mensen hebben of krijgen er ooit in hun leven last van...vooral als je ouder wordt krijg je er meer last van omdat je glasvocht dan gaat krimpen. Ze kunnen er ook verschillend uitzien: als een zwart vlekje of sliertje, als een soort van samengeklonterde doorzichtige belletjes, als spikkels, als sliertjes etc. Je ziet ze vooral bij een heldere, zonnige dag en tegen een witte achtergrond. Kijk anders eens naar een andere topic hier op gezondheid over 'ik zie rare dingen' of zoiets van peterpeter. Daar heb ik ook een verwijzing ingezet naar een ander forum (hulpgids) waar hier ook een topic over loopt, wel herkenbaar denk ik voor mensen die last hebben van mouches volantes. Groetjes, tulpje |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt er alleen meer last van volgens mij als je een lage bloeddruk hebt of bloedarmoede of een slechte bloedsomloop. Laat, als je er echt superveel last van hebt (echt heel vaak en heel lang zwarte vlekken zien en je net goed voelen), anders eens kijken of je bloeddruk niet te laag is of dat je geen bloedarmoede hebt. En bedenk verder: als je het s'ochtends hebt bij het uit je bed komen heb je nog niet gegeten waardoor je wat zwakker kunt zijn en er dus ook meer last van kunt hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gewoon ff te weinig zuurstof in je netvlies of andere 'organen' 'bovenin' als je ligt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ALS ze langzaam aan afgebroken worden, verdwijnen ze en heb je er geen last meer van (hoe lang dat dan zou duren weet ik niet). Als alles wat in je glasvocht zit NIET afgebroken wordt dan zul je het dingetje je leven lang houden. Wel kan het zijn dat hij op den duur lijkt te verdwijnen, omdat hij dan op een andere plek in je glasvocht is gaan zweven waar je hem niet zo ziet (maar hij zou dan ook weer terug kunnen zweven na verloop van tijd lijkt mij). Die dingen zweven namelijk in je glasvocht en zitten niet altijd op dezelfde plek, dus soms heb je er meer last van dan anders. Ook zal hij in de winter waarschijnlijk minder opvallen dan in de zomer (met al dat felle licht en heldere luchten). Ook met een zonnebril heb je er vaak minder last van (ik tenminste). En als je er niet teveel op let zul je hem misschien ook minder zien. Het kan zijn dat er meer mouches volantes bijkomen -als er meer eiwitten (or whatever het zijn) in je glasvocht gaan drijven-. Als je ouder wordt schijn je er meer last van te krijgen omdat je glasvocht dan gaat krimpen en dan breken eiwitten meer af etc. t wil helemaal niet zeggen dat t erger wordt maar t zou wel kunnen. Tja....tis lastig ik weet er alles van: ik heb er ontzettend veel en wordt helemaal gek van die dingen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb dat als ik heel moe ben. dan zie ik in een bepaald gebied met met rechteroog niets, wat ik ook doe, of waar ik ook naar kijk. tsja, weet het verder ook niet. en over wat TS zegt: dat heb ik ook, als ik te snel opsta, ofzo. volgens mij heeft iedereen dat wel eens. gewoon rustig doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Migraine, bloedsuikerspiegelgehalte die te laag is of een tekort aan b12? Rianne95 | 10 | 21-05-2009 19:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vlekken voor ogen bij opstaan. Stig | 24 | 07-08-2005 22:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Even duizelig en weer over Sitroentje | 25 | 18-05-2005 20:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb ik toch ??? Blabal | 14 | 06-11-2002 15:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
allerlei verschillende klachten xlesjuhx | 9 | 18-10-2002 12:03 |