Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vonnut gaaf
![]() Ik moest alleen een beetje snel weg (zou met mn ouders gaan eten), ik had beter kunnen blijven.. het avondeten was mislukt en ik ben met ruzie vertrokken om vervolgens ergens anders te pitten.. ![]() Nare man was n gave gast, hades was minder hades dan ik dacht, ******** viel me mee, bazz = heel lief ![]() Maarja ik vonnut dus wel koel.. ook jammer dak weer eens met mn bolle kop op de foto sta.. ![]() Voor herhaling vatbaar!!! Oh en god.. wat hebben we 'masked mage' gemist.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() O ja, conjo 1e klas, waar staat jou nick voor? *is dom, dus niet kwalijk neem actie. (hoewel: neem het mij ook maar kwalijk, conjo!)*
|
Verwijderd
|
Tjeck het uit
![]() Vervolg op de Cojo-Saga >>>>>>>> Conjothorus: (konjotorrus) ookwel: konjothorus, konyothorus, conythorus, konjotorus, conjotorus, conyotorus, konyotorus betekent: conjothorus (conjo betekend klootzak en torus is een wiskundig figuur in de vorm van een opgeblazen fietsband) SMILE |
![]() |
||
Citaat:
[SAS] = Special Assasins Squad (heeft nu andere naam ![]() Q = gebaseerd op bot van quakenet IRC, omdat ik altijd in channel zat en nooit gamede, bgonne ze me zo te noeme ![]() allemaal nog uit de oude doos ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Nu gewoon in conjoronjonederlands, conjo!
||
![]() |
Citaat:
(*lezen is moeilijk voor sommigen*)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Games |
Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger! Diablos | 274 | 20-09-2003 03:34 | |
Games |
waarheid over de x-box ? ps2 is krachtiger. GpMaStEr | 7 | 13-07-2002 01:54 | |
Psychologie |
Belangrijk: duidelijkheid over de meeting! Verwijderd | 46 | 07-07-2002 23:10 | |
Seksualiteit |
Duidelijkheid over de MEETING!!! Verwijderd | 31 | 08-04-2002 14:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Aankomende Meeting Verwijderd | 79 | 23-02-2002 22:12 |