|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als nog verklaar ik je voor gek dat je dus 3 keer dezelfde demo koopt terwijl je em ook op cd hebt maar ja jij verklaart mij voor gek dat ik al mn geld zowat aan bier en wiet uitgeef dus dan staan we mooi weer quite |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
shirt (beetje klein)en van de cd nog geen foto beschikbaar
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn aanwinsten AnneClark - Best off Sisters of Mercy - Some Cows Wander By Mistake |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
eindhoven, effenaar: the briefs + one man army + real mckenzien + turbo ac's en arnhem, stortebeker the briefs + shaggable sluts |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
& terror shirt |
||
|
|
||
|
Citaat:
the briefs is erg vet, zeer de moeite waard om het eens te gaan luisteren.. www.thebriefs.com dacht ik en anders ff googelen... |
||
|
|
||
|
Citaat:
Gaaf shirt! Van sadolust.com? Heeft haatstrijd een cd uit?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
en ja haatstrijd heeft wel een nieuwe plaat alleen 7'' genaamd : Satansplaag
|
|
||
|
Citaat:
net gekocht : Screaming Afterbirth - Drunk on Feces
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Flora & Fauna |
Verveling paard Orpa | 23 | 04-09-2006 13:40 | |
| Muziek |
Waar luisteren jullie naar...? Reserv | 23 | 20-04-2005 11:20 | |
| Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc. Verwijderd | 500 | 24-09-2004 17:01 | |
| Lifestyle |
Analyseer je medeforummer! Verwijderd | 334 | 18-04-2004 23:48 | |
| Muziek |
Nieuwe aanwinsten op het gebied van de schone kunst der muziek Ragnar | 4 | 14-03-2004 13:51 | |
| Muziek |
shandon-benefiet harrie84 | 78 | 05-02-2003 11:51 | |