|
|
|
|
|
grandmommy schreef op 16-04-2004 @ 23:06 :
op de agterbank, op de agterbank! ik wil ook een googem, maar die kun je niet kopen , ze worden alleen uitgedeeld op basisscholen... Ik heb er een (sterker nog, ik heb er 2 )Paps werkt bij de politie, als je 't lief vraagt wil hij er vast wel 1 voor je meenemen
|
|
grandmommy schreef op 20-04-2004 @ 17:57 :
Papa van Biep, ik ben helemaal gek op googem, en mijn hartewens is mijn eigen exemplaar... zou u zo vriendelijk willen zijn er een voor mij mee te willen nemen? space cowboy
|
|
|
|
Verwijderd
k word misselijk...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zooooo leuk!! |
|
|
|
Glorybox schreef op 20-04-2004 @ 23:00 :
Amanda Lepore "one of New York's most influential transvestite, drag, and transgendered performers" <3 En een van de muzes van David LaChapelle. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] ![]() omg...
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
Grace Slick van Jefferson Airplane:
|
Tarantino & Thurman
Laatst gewijzigd op 21-04-2004 om 15:16. |
|
|
|
|
groetjes léon
|
|
|
|
|
|
|
waarschijnlijk het vrindje van die dat postte
|
|
|
|
Lepra de Clown schreef op 26-04-2004 @ 14:10 :
whahahah dat is Inge hahaha daar heb ik 2 jaar terug ofzo nog mee op school gezeten. Is zij nu ook al hip? zal ze wel leuk vinden om te horen volgende keer dat ik haar zie whahahahaen vroeger zag ze er trouwens veel beter uit jeroen blijlevens heeft op mijn basisschool gezeten nu voel ik me echt een heerscher
|
|
Verwijderd
grandmommy schreef op 26-04-2004 @ 17:44 :
jeroen blijlevens heeft op mijn basisschool gezeten nu voel ik me echt een heerscher
|
|
|
|
Verwijderd
whahahah dat is Inge hahaha daar heb ik 2 jaar terug ofzo nog mee op school gezeten. Is zij nu ook al hip? zal ze wel leuk vinden om te horen volgende keer dat ik haar zie whahahahaen vroeger zag ze er trouwens veel beter uit |
|
|
|
sjors is een sufkut, met dr wollen truien
|
|
|
|
Verwijderd
Lepra de Clown schreef op 26-04-2004 @ 18:38 :
ach ik zapte laatst eens op tv langs dat programma en zag opeens Inge in beeld en ben ff blijven kijken maar in t echt is ze veel toffer dan in die suffe serie. Ik heb haar natuurlijk al geplaagd met t feit dat ze in een soap speelt maar ja wat doe je er aan. |
|
|
|
Verwijderd
Noé schreef op 26-04-2004 @ 18:42 :
Soap of niet, ze heeft het goed voor elkaar als ze een acteercarriere in Nederland wil. Kijk maar naar bijvoorbeeld Katja Schuurmans, Angela Schijf, Michiel Huisman (ja ook hij speelde in gtst als Rover het hulpje van Ludo), Daan schuurmans, Cas Jansen etc, die zijn allemaal in een soap begonnen. |
|
|
|
Verwijderd
Lepra de Clown schreef op 26-04-2004 @ 18:51 :
extreem weinig van de acteurs die je net noemt kunnen in mijn ogen ook maar een beetje acteren en als ze t kunnen over het algemeen al barslecht maar ja daar gaat t verder niet over als Inge blij is dat ze in gtst speelt dan vind ik t hartstikke cool van haar alleen vind ik t een te aardig meisje om voortaan als soapie door t leven te moeten, dat vind ik te min voor dr. |
|
|
|
zou de maatschappij ook lepra kunnen krijgen?
ontopic: zit er even niet in
|
|
Verwijderd
Noé schreef op 26-04-2004 @ 19:00 :
Maar jij zet je ook af tegen alles in de maatschappij Lepie. |
|
|
|
Verwijderd
grandmommy schreef op 26-04-2004 @ 19:03 :
zou de maatschappij ook lepra kunnen krijgen? ontopic: zit er even niet in |
|
|
|
Verwijderd
Lepra de Clown schreef op 26-04-2004 @ 19:03 :
nee hoor niet tegen het gedoogbeleid |
|
|
|
Verwijderd
Noé schreef op 26-04-2004 @ 19:10 :
Ik vind je een toffe peer hoor Leep, maar je legt je "true-heid" er iets te dik bovenop. gaat echt helemaal nergens over wat ik net heb opgeschreven
|
|
|
|
Verwijderd
whahahah dat is Inge hahaha daar heb ik 2 jaar terug ofzo nog mee op school gezeten. Is zij nu ook al hip? zal ze wel leuk vinden om te horen volgende keer dat ik haar zie whahahahaen vroeger zag ze er trouwens veel beter uit |
|
|
|
Verwijderd
Obsessie. |
|
|
|
Verwijderd
Mortischa schreef op 26-04-2004 @ 20:29 :
heeft zij niet iets met die van the sheer? |
|
|
|
Go-Go PsychoBeeb uit Kill Bill <333
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
Tom Welling
|
|
|
|
Verwijderd
Michael Madsen, oa Bud in Kill Bill 2.
Yeaaah hij woont in een trailer!
|
|
|
|
Oh hij was geiler in Resevoir Dogs
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
Noé schreef op 27-04-2004 @ 14:54 :
Maar juist die lange sliertharen en zijn cowboyhoed maken hem zooo horny!
|
|
Verwijderd
Geike Aernouts, Hooverphonic |
|
|
|
Glorybox schreef op 20-04-2004 @ 23:00 :
Amanda Lepore "one of New York's most influential transvestite, drag, and transgendered performers" <3 En een van de muzes van David LaChapelle. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] |
|
|
|
skunkie schreef op 17-04-2004 @ 01:07 :
als er iemand is die ik hip vind is dat zeker wel: [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Shirley Manson <33 |
|
|
Zo
|
|
Zo na een hoop opschudding hoop ik dat ik nu wel juiste fotos van celebs hie rplaats
hehe groetjes léon
|
|
|
|
I LOVE LENNY
|
|
|
|
|