Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
![]() Doeggg groetjes =xx= mij |
![]() |
|
Wel een keer een blauwtje gelopen jah, maar daar lach ik nu om. Ik was met een vriend op vakantie en zijn ouders ook erbij enzo... Naast ons kwam een hele leuke meid en ik vond haar meteen al helemaal te gek. Toen ik haar probeerde te versieren in de campingdisco, we stonden de hele avond te dansen. Op een gegeven moment wilde in haar zoenen, maar toen zei ze, nu nog niet. Later op die avond zag ik haar met een ander zoenen.
Best kut op dat moment, maar nu lach ik erom. ![]() Mark ![]()
|
ja maar dat was meer om me trug te pakken van wat ik m eerder had geflikt, hij gaf me die avond wel t idee me te willen en ook gewoon heel de tijd kus op de mond maar toen k me tong drbij deed...zei ie nee
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb vriendinnen gehad maar nooit een blauwtje gelopen maar ben nu vrijgezel dus ik maakte even een grapje erbij newbie tsjonge wat kunnen mensen toch af en toe wazig overkomen no offence m8 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
neuh.. ik denk altijd maar zo liever een groentje blijven dan een blauwtje lopen!
![]() (jah ik weet het, hij hoort eigenlijk andersom, maar dat weet m'n onderbewustzijn niet ![]()
||
Citaat:
Ja nogal. Ik heb 'm echt toen de huid volgescholden!!! Ik schaamde me echt dood, ![]() Maar nu lachen we er beiden om, dusse....da's geen probleem hoor. Trouwens, ik heb mun ex ook wellis op un lullige manier uitgemaakt, dus ik mot nie so zeikuh!!! hahahahahahahahahahahahahahahahaha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx J-tjuh |
![]() |
|
![]() |
Ja
![]() Maar uiteindelijk bleef mijn vriendin met hem staan praten (hij kende haar broer geloof ik) en hebben wij nooit een woord gewisseld ![]() Misschien niet echt een blauwtje, maar zo voelde ik dat toen wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |