Oud 05-05-2004, 12:58
Mir-idiotA
Ik bedacht me iets van vroeger.
Jaar of 14 was ik geloof ik, en knetterstoned ging ik even geld pinnen. En jahoor, een monster in het pinautomaat.
Heel lang met het monster zitten ouwehoeren nadat de angst weg was Was gewoon zo'n kerel die het geld bijvulde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2004, 12:31
O.B.
O.B. is offline
gisteren op het bevrijdings festival in zwolle, echt millioen joints gerookt...cephedra gehad...kwamen we an het eind van de avond ricardo van opgezwolle tegen, die behoorlijk dronken was, en heel graag zo'n t-shirt wou kopen. Vet lang met hem gepraat, gerapt , en een t-shirt voor €5,- verkocht...
Echt super-lollig!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 10:21
mill's mess
mill's mess is offline
eerst dagelijks weed smoken.. dan na een jaar geen joint aangeraakt te hebben er eentje opsteken, dat was wows!!
lachkicks? bestonden die dan??
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 10:23
mill's mess
mill's mess is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 05-05-2004 @ 13:58 :
Ik bedacht me iets van vroeger.
Jaar of 14 was ik geloof ik, en knetterstoned ging ik even geld pinnen. En jahoor, een monster in het pinautomaat.
Heel lang met het monster zitten ouwehoeren nadat de angst weg was Was gewoon zo'n kerel die het geld bijvulde.
hihi, das een bizarre ja!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 18:37
Antistar
Antistar is offline
tsja dat zijn er eigenlijk best veel

maar eentje ervan..

ik was dus alleen thuis.. 5 dagen
maargoed, ik L & P sigaretten halen met het winkelkarretje... ik was al flink van de kaart dus ikin het winkelwagentje (uiteraard mét joint)

P begint mij tte duwen... eenmal 2 straten verder plant hij mij in de voortuin bij onbekende mensen en belt aan tja dikke lachkick dus, en al helemaal nadat de vrouw die opendeed mij uit het tuitje had gereden en ik nog steeds met mijn heerlijke joint zat..

mja nog een verhaal..
de begrafenis van mijn opa..
een vriendin ging mee voor 'steun'..
wij dik zit stonen... dat was rlx.. maar toen de balbla in de kerk begon kreeg ik een lachkick... mja
Oud 09-05-2004, 19:50
Wammus
Wammus is offline
ik heb er ook nog wel een: ik zat met een vriend van me te chillen op het strand van zandvoort. blowtje biertje erbij zonsondergang en niet te koud ( aanrader ) belt een vriend van hem op die zegt gast ik heb nog 3 sticks waar zit je nu. dus hij komt daarheen we roken die sticks op ( wij met zn 2en zaten toen al op 3 ) dus we kregen best honger. wij zandvoort in op zoek naar iets te eten mja ook in zandvoord is op zondagavond om 1 uur savonds weinig meer open. wij iets van 10 x de orange hulp gebeld voor een snackbar die nog open was maar die was er niet. wij lopen verder en komen een shoarmaboer tegen (shalom) die net dicht wou gaan. maar na een kwartiertje lullen wou die vent wel shoarma voor ons maken . daarna nog 6 sticks opgerookt met zn 3en en helemaal stoned anderhalf uur hard zitten spacen op de maan. toen nog onderweg naar huis over de zeeweg, sterveskoud. nog maar een stick kom om 5 uur ofzo thuis. heb nog een uur in mn bed naar het plafond liggen staren. dacht dat er olifanten rondrenden over mn plafond
Oud 09-05-2004, 19:54
Bleater
Bleater is offline
Citaat:
Antistar schreef op 09-05-2004 @ 19:37 :

mja nog een verhaal..
wij dik zit stonen... dat was rlx.. maar toen de balbla in de kerk begon kreeg ik een lachkick... mja
Op de begrafenis van je opa ?! ZIEK!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 19:58
Verwijderd
joh tenzij het toch een lul is.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 22:04
Mir-idiotA
EIKELS
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 10:29
Blenderhead
Blenderhead is offline
misschien heb ik dit ooit wel eens gepost:

toen ik bijna een jaar niet geblowd had zaten we buiten op de skatebaan. Ik ging weer blowen.

Toen hoorde ik ineens iemand 'Dikkie' zeggen. Ik keek iedereen aan maar ze wisten van niets. Ik beweerde bij hoog en laag dat iemand dat toch echt gezegd had. Maar het stemmetje kwam niet overeen met de stem van anderen.
Ik heb echt aan mezelf zitten twijfelen.

Een half jaar later was ik (toevallig) weer eens goed zat toen ik weer hetzelfde hoorde. Ik keek weer een aantal mensen aan....en toen konden ze hun lach niet meer inhouden.... Het lag dus niet aan mij......

frustrerend halfjaartje gehad though...
Oud 10-05-2004, 10:34
Wammus
Wammus is offline
ik weet er weer 1

we gingen altijd voor de kerk zitten blowen en dat waren we weer van plan. we komen daar aan en ik zie een vrouw wegfietsen. wij kijken licht er een ketting met een kruisje en een briefje met deze is misbruikt onder een jesusbeeldje voor de ingang. dus wij een stick gebouwd en opgerookt en 3 kwartier zitten ouwehoeren over wat er mee gebeurd zo kunnen zijn. was best vet
Oud 10-05-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:

mja nog een verhaal..
dat vind ik echt respectloos
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 18:01
Verwijderd
^Ja wel van haar, want dan ben je 15 en blow je nog niet überlang en ken je er nog niet zo goed tegen.
Maar bijvoorbeeld een dude van in de 30, die zijn hele leven al elke dag rookt en er weinig anders van wordt. Die heb gewoon als zijn dagelijkse behoefte ziet, mag best smoken voor een begrafenis, als ie dat normaal dan ook doet.

Maar fuck dan ook nog gaan lachen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 22:17
Wammus
Wammus is offline
Citaat:

mja nog een verhaal..
ok het roken van een blow voor een begrafenis kan ik me nog in vinden. mischien had je stres ernstig verdriet weetikveel maar om in de lach te schieten in de kerk dat vind ik een beetje respectloos en niet kunnen. kom op het is wel je opa en op zijn begravenis gaan zitten lachen vind ik een beetje ziek
Oud 10-05-2004, 22:53
Type
Type is offline
Citaat:
wammus schreef op 10-05-2004 @ 23:17 :
ok het roken van een blow voor een begrafenis kan ik me nog in vinden. mischien had je stres ernstig verdriet weetikveel maar om in de lach te schieten in de kerk dat vind ik een beetje respectloos en niet kunnen. kom op het is wel je opa en op zijn begravenis gaan zitten lachen vind ik een beetje ziek
als je de blow kan begrijpen, en je hebt ooit zelf een lachkick gehad, dan moet je ook wel kunnen begrijpen dat het eerder een 'oeps'-moment is dan respectloos. Na een flinke blow heb je jezelf niet altijd meer in de hand als het op lachen aankomt...
Oud 11-05-2004, 10:04
Verwijderd
Mja en als je dat weet mot je dus niet gaan blowen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 10:14
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Type schreef op 10-05-2004 @ 23:53 :
als je de blow kan begrijpen, en je hebt ooit zelf een lachkick gehad, dan moet je ook wel kunnen begrijpen dat het eerder een 'oeps'-moment is dan respectloos. Na een flinke blow heb je jezelf niet altijd meer in de hand als het op lachen aankomt...
ik heb zelf altijd geblowd om rustig te worden en goed na te denken over dingen, en niet om vrolijk van te worden en dus een lachkick kunnen krijgen. vanuit dat oogpunt kan ik dan ook prima begrijpen dat je een blow rookt voor zo'n moment. maar als jij het gebruikt om vrolijk te worden dan weet je dat je een lachkick kan krijgen en moet je het dus niet doen.
Oud 11-05-2004, 11:05
Verwijderd
als je weet dat je een lachkick krijgt moet je hjet sowieso niet doen. ALs je wat langger blowt dan blijft die lachkick wel uit maar dan zou ik het nog niet doen.

Het is een beetje "zwak" om je gevoelens met drugs te onderdrukken. Het lijkt dan net of je bang bent je gevopelens onder ogen te zien
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 11:09
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 11-05-2004 @ 12:05 :
als je weet dat je een lachkick krijgt moet je hjet sowieso niet doen. ALs je wat langger blowt dan blijft die lachkick wel uit maar dan zou ik het nog niet doen.

Het is een beetje "zwak" om je gevoelens met drugs te onderdrukken. Het lijkt dan net of je bang bent je gevopelens onder ogen te zien
ik blow niet om mn gevoelens te onderdrukken maar juist om er beter over na te denken en te kunnen begrijpen waarom ik sommige gevoelens heb. en dat lukt vrij aardig
Oud 11-05-2004, 15:18
Verwijderd
dat kan ook, maar het was meer op die begrafenis gericht
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 15:43
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 11-05-2004 @ 16:18 :
dat kan ook, maar het was meer op die begrafenis gericht
ik bedoel ook niet dat je op zon moment moet blowen omdat je dan je gevoelens vergeet want dat is wel fout... ik bedoel dat blowen best kan helpen om te ontspannen of om rustig na te denken en het niet de bedoeling is dat je er van in de lach schiet tijdens een begravenis
Oud 11-05-2004, 15:49
Verwijderd
ja dat klopt, maar mijn mening is gewoon niet blowen voor of op een begrafenis
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 15:54
hippie jesse
hippie jesse is offline
ik had een keer paddedstoeltjes gegeten in het bos. En alles werd natuurlijk zowiezo erg mooi een gek en zo, en we waren erg hard aan het trippen. Ik zat op een groot grasveeld aan de bosrand, en alle bomen gingen dansen als slangen, en het gras veranderde in wonderlijk patronen. En het grasveld lag langs een rivier, en de boten die door het water gingen leken door het grasvelt te lopen. Toen gingen mijn vrienden allemaal door het gras koppeltje duikelen om mij heen. Dat was erg bijzonder.
Zecht er ineens iemand: Hé het is 5 uur, mijn pa heeft het eten klaar, iemand moet het halen, en ik offerde mijzelf dus op. Dus ik stap op mijn rode kronanfiets (erug leuk fietsen met paddo's) en rijd door het bos naar het huis van die jongen. Toen ik daar kwam zei die pa:"je moet nog even wachten tot ik het klaar heb". Dus daar zat ik dan, zwaar te trippen, en die pa mocht niet door hebben. Ik was kompleet vergeten hoe je normaal moet doen dus ik ging naast een stoel staan en heeel diep nadenken of ik niet beter kon zitten. Toen ging ik dus de hele tijd staan en zitten omste beurt. Hoor ik ineens heel hard:"ei" en ik zeg heel hard "ja lekker" draait die pa zich om en zegt: bak zelf maar dan. Toen was ik echt helemaal gaar, ik dus eieren in de pan gooien. Waren die eiren in 2 seconden klaar (ik vet verbaast) Ik dacht dat ik daar ongeveer 4 minuten was, uiteindelijk bleek ik daar een half uur geweest te zijn, en ik heb dus geen idee wat ik zoal gedaan had. En weet je wat het mooiste was, die pa had het dus niet door.

Het was ook vet toen ik 3 porties gegeten had, toen werd alles bruien met zwart, en werd al het geluid een grote zoem voor 4 uur lang. Het was op een tekno feest die ontruimd werd, komt er dus 1 politiehond (hoorde ik nadehand) maar ik zag er 50. Toen ben ik daarna lekker uitgeslapen in het kronenburg park in nijmegen
Oud 11-05-2004, 16:01
Verwijderd
chille trips

alleen 3 porties op een tekno feest

ik zou 1 portie nog niet eens trekken
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 16:03
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 11-05-2004 @ 16:54 :
ik had een keer paddedstoeltjes gegeten in het bos. En alles werd natuurlijk zowiezo erg mooi een gek en zo, en we waren erg hard aan het trippen. Ik zat op een groot grasveeld aan de bosrand, en alle bomen gingen dansen als slangen, en het gras veranderde in wonderlijk patronen. En het grasveld lag langs een rivier, en de boten die door het water gingen leken door het grasvelt te lopen. Toen gingen mijn vrienden allemaal door het gras koppeltje duikelen om mij heen. Dat was erg bijzonder.
Zecht er ineens iemand: Hé het is 5 uur, mijn pa heeft het eten klaar, iemand moet het halen, en ik offerde mijzelf dus op. Dus ik stap op mijn rode kronanfiets (erug leuk fietsen met paddo's) en rijd door het bos naar het huis van die jongen. Toen ik daar kwam zei die pa:"je moet nog even wachten tot ik het klaar heb". Dus daar zat ik dan, zwaar te trippen, en die pa mocht niet door hebben. Ik was kompleet vergeten hoe je normaal moet doen dus ik ging naast een stoel staan en heeel diep nadenken of ik niet beter kon zitten. Toen ging ik dus de hele tijd staan en zitten omste beurt. Hoor ik ineens heel hard:"ei" en ik zeg heel hard "ja lekker" draait die pa zich om en zegt: bak zelf maar dan. Toen was ik echt helemaal gaar, ik dus eieren in de pan gooien. Waren die eiren in 2 seconden klaar (ik vet verbaast) Ik dacht dat ik daar ongeveer 4 minuten was, uiteindelijk bleek ik daar een half uur geweest te zijn, en ik heb dus geen idee wat ik zoal gedaan had. En weet je wat het mooiste was, die pa had het dus niet door.

Het was ook vet toen ik 3 porties gegeten had, toen werd alles bruien met zwart, en werd al het geluid een grote zoem voor 4 uur lang. Het was op een tekno feest die ontruimd werd, komt er dus 1 politiehond (hoorde ik nadehand) maar ik zag er 50. Toen ben ik daarna lekker uitgeslapen in het kronenburg park in nijmegen
haha geweldig park

en het lijkt me echt kut als je tegenover iemand moet doen alsof je 'nuchter' bent.....vooral als je dan een ei moet gaan bakken
Oud 11-05-2004, 18:33
Verwijderd
Citaat:
hippie jesse schreef op 11-05-2004 @ 16:54 :
tripzooi
haha vet bruut, vooral dat met dat ei en die stoel
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:24
Tsasil
Tsasil is offline
Na een portie hawaiiaanse ben ik met een vriend een wandeling door de duinen gaan maken. We waanden onszelf Goden die de wereld hadden geschapen en we stapten als reuzen door de bergen en jungles (heuveltjes en grassprietjes). Maar elke keer dat we aan het blehren waren hoe vet het was en dat we nu toch echt een keer aan de LSD moeten kwam er iemand voorbij fietsen (en ook echt op het moment dat een van ons LSD zei), en dat dus iets van 10x
Oud 12-05-2004, 21:57
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
helemaal panisch (echt helemaal hysterisch) worden, omdat 2 vrienden op de trambaan lopen en je denkt dat ze ieder moment aangereden konden worden. Probleem is alleen: het was 3 uur in de nacht...er reden geen trams meer
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 22:42
Risce
Risce is offline
N.a.v. HippieJesse's verhaal:

Ik had dus samen met een vriendin spacecake gegeten, voelde er niks van. Zijn we maar naar de wintervalkhof gegaan, festivalletje, in kleine tentjes en naar bandjes gaan kijken, want we dachten: er gebeurd toch niks meer. op gegeven moment dacht ik: Hee, ik zit nu wel erg lang naar die lamp te kijken en opeens besefte ik dat ik echt vet aan het trippen was. Ik probeerde echt zo normaal mogelijk maar te doen, tenslotte waren er niet zoveel mensen in die helder verlichte tent. Maar ja, toch maar aan die vriendin duidelijk gemaakt dat ik liever even alleen was, iig niet onder zoveel mensen. Zij voelde nog helemaal niks, dus we gingen maar ergens in een hoekje zitten van het tentcafe aldaar. Kom ik ook nog een meisje van mijn school tegen, ik even zwaaien, niks aan de hand. Toen voelde mijn vriendin het ook en zijn we naar het kronenburgerpark gegaan (alleen maar junks daar.... ). Daar nog tijdje zitten spacen. Komt er nog een vrouw langs met een hond. Opeens zet ze het op een lopen en die hond erachteraan. Wij zaten de hele tijd naar haar te staren beseften we opeens. Toen nog een tijdje geschommeld en langs mijn ouders thuis naar boven gesneakt. Heerlijk gedroomd...
Oud 13-05-2004, 00:10
Type
Type is offline
Ik vond gisteren... nee, nu al eergisteren, op zich wel leuk.

Stoned as a mofo reed ik met 2 vrienden van de Pink (coffeeshop) over het Stadhuisplein in Eindhoven naar achter het stadhuis.
De ene was te lam om te fietsen, en de ander dacht grappig te zijn, dus ze hingen allebei aan mijn fiets, terwijl ik zo snel mogelijk 2 wietsoorten probeerde op te noemen.

(da's leuk, naast iemand fietsen, ineens zijn arm vastpakken, niet meer trappen en roepen: "Twintig wietsoorten!" Na die 20 soorten pas loslaten...)

Op een gegeven moment kwam ik echt niet meer uit mijn woorden tho, alleeeeeen maar aan het lachen, ik probeer nog steeds te fietsen met twee van die malloten aan me hangend, bochtjes nemen gaat voor geen flikker, we gaan 2 km/h, met z'n 3en een lachkick terwijl een gast constant roept "FIETSEN JORN, FIETSEN!"

Fucking hell... en waarom we lachten weet niemand geloof ik
Oud 13-05-2004, 05:46
netram
netram is offline
een paar weken geleden in weesp: 's avonds laat, ik was met een vriend, we waren stoned als ketters, en ik moest een treinkaartje uit de automaat halen. nou ik intoetsten waar ik heen moest, en of ik korting had. de gebruikelijke onzin. maar op gegeven moment moest ik gaan betalen, dus ik heel leuk mn pinpas erin geduwd, maar in plaats van mn pincode in te toetsen toetse ik tot drie keer toe mn postcode in. en toen wou mn pasje niet meer uit de automaat komen!!! ik tegen mn vriend: het heeft mn pasje opgegeten, het heeft mn pasje opgegeten! waarop hij zegt: huh, dude wat lul je nou, je hebt het pasje in je hand. wat nog zo was ook, dus op een of andere vreemde manier is het pasje vanuit de automaat weer terug in mijn hand gekomen.

het was weer een verhelderende avond
Oud 13-05-2004, 08:19
Bleater
Bleater is offline
Citaat:
beterXcore schreef op 13-05-2004 @ 06:46 :
een paar weken geleden in weesp: 's avonds laat, ik was met een vriend, we waren stoned als ketters, en ik moest een treinkaartje uit de automaat halen. nou ik intoetsten waar ik heen moest, en of ik korting had. de gebruikelijke onzin. maar op gegeven moment moest ik gaan betalen, dus ik heel leuk mn pinpas erin geduwd, maar in plaats van mn pincode in te toetsen toetse ik tot drie keer toe mn postcode in. en toen wou mn pasje niet meer uit de automaat komen!!! ik tegen mn vriend: het heeft mn pasje opgegeten, het heeft mn pasje opgegeten! waarop hij zegt: huh, dude wat lul je nou, je hebt het pasje in je hand. wat nog zo was ook, dus op een of andere vreemde manier is het pasje vanuit de automaat weer terug in mijn hand gekomen.

stoned als een ketter
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 09:43
zeehond23
zeehond23 is offline
als een ketter? Dat lijkt me echt niet fijn, vooral niet in de middeleeuwen... Maar ik weet wel waar het gezegde "roken als een ketter" vandaan komt
Oud 13-05-2004, 10:05
Verwijderd
hahaha en branden zal die
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:52
Wammus
Wammus is offline
Ik heb er nog wel een. We zaten bij een vriend thuis een beetje te zuipen en lol te beleven met uno (kaartspel ). Totdat er iemand riep kom we gaan een stick roken. Nou zo gezegd zo gedaan. We zaten vlak bij een supermarkt. De Vomar voor de mensen uit noord holland. Wij liepen daar een beetje rond en kwamen tot de ontdekking dat we via een muurtje en een hekje en een beetje klimmen enzo bovenop het dak konden komen. Wij daar boven met zn 6en allemaal een stick opgerookt. Op een gegeven moment riep er iemand:"Kom we gaan een paar van die letters die Vomar Voordeelmarkt maken weghalen en een paar van die sterren die erbij hangen." Dus zo gezegd zo gedaan zij met zn drieen 4 v's weggehaald zodat er omar oordeelmarkt stond . Dikke lol. Maar iedereen was m ineens gepeerd Dus ik bleef samen met een vriend van me over. Wij nog maar een stick gerookt, en met veel pijn en moeite weer over dat hekje teruggeklommen. We liepen op weg naar het huis waar we zaten en wat komen we onderweg tegen: Zo'n bord die je door heel Haarlem ziet hangen met van die vragen en antwoorden over blowen. Er stond op: Blowen verminderd het reactievermogen en lichaamelijke prestaties gaan hierdoor achteruit. Het had een beetje geregend dus met een beetje duw en trekwerk hadden wij dat bord ervanaf gehaald. Ik heb m nu achter mn pc staan
Oud 16-05-2004, 14:23
Verwijderd
Citaat:

mja nog een verhaal..
no respect, zou hij vast leuk gevonden hebben
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 14:58
Type
Type is offline
Citaat:
wammus schreef op 16-05-2004 @ 14:52 :
We liepen op weg naar het huis waar we zaten en wat komen we onderweg tegen: Zo'n bord die je door heel Haarlem ziet hangen met van die vragen en antwoorden over blowen. Er stond op: Blowen verminderd het reactievermogen en lichaamelijke prestaties gaan hierdoor achteruit. Het had een beetje geregend dus met een beetje duw en trekwerk hadden wij dat bord ervanaf gehaald. Ik heb m nu achter mn pc staan
hier kan ik maar 1 ding op zeggen: FOTO!
Oud 16-05-2004, 14:59
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Type schreef op 16-05-2004 @ 15:58 :
hier kan ik maar 1 ding op zeggen: FOTO!
Ik ga mn best doen ga van de week een digitale camera kopen dus dan post ik er wel een keer een
Oud 17-05-2004, 11:44
paco
paco is offline
Citaat:
beterXcore schreef op 13-05-2004 @ 06:46 :

ghehe, dat is ZO herkenbaar, echt helemaal knetters in de war, of zoals ik altijd zeg. Harry in de warrie naar een toko toe om wat te eten te fixen, en dan vet allemaal sjit bestellen, die mensen daar helemaal gek maken *ik wil graag 3 kikkers en 4 rode draadjes en 3 groene* ghehe. en dan als ze doekoe vragen het fokking nergens kunnen vinden *terwijl je net fokking in 10 pogingen 50 eu hebt gepint* dus jij helemaal in de fokking war, *waar de neuk is me geld? FOK DIT* al die mensen kijken, je vrienden liggen helemaal op de grond van de lachkick... jij trekt het niet, en die mensen achter de balie ook niet want je hebt net een half uur gedaan over het bestellen van fokking 10 snoepjes ofsow. Dus je nokt um, vette bad trip over je geld, vet iedere zak 10 keer zoeken. Naja fok dat, dikke joint roken dan maar, zoek je je tipjes in je zak. Vind je gewoon fokt op die 50 eu!! Die je dus net liep zoeken in die broekzak! jezus... dat soort sjit... echt.
Oud 18-05-2004, 12:29
Wammus
Wammus is offline
Ik weet niet cker of ie hier moet maar ik zou ook niet weten waar anders.

Gisteravond zaten we weer eens te chillen in onze lichschommel in een speeltuin in de buurt. 2 vrienden van me blowen. Komen we een stoel tegen. Affijn zij een kwartiertje aan het bouwen geweest, hadden ze die stoel in een lichschommel weten te bouwen . Hij gaat er op zitten beetje schommelen flikkert die stoel ineens naar beneden. Later zijn aansteker ritueel begraven. Hij was dood omdat ie er een kwartier op heeft zitten spacen. Nuchter lol maken om stonede mensen is ook best leuk ben ik gisteravond achter gekomen .
Oud 25-05-2004, 11:21
Wammus
Wammus is offline
Afgelopen zaterdag close encounter gehad met een stoeprand. Had zoveel gezopen dat alles een beetje draaide enzo. Ik fietste over een plein en dacht ineens een stoeprand over te zien steken . Dus ik wijk uit naar rechts en ja daar stond ie dus nog gewoon.
Oud 25-05-2004, 15:09
Verwijderd
Zaterdag fietse ik terwijl FIshy ( de cockroach die noooooooit banden plakt ) bij mij achterop zat en we gingen op een gegeven moment kk hard onderuit .
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 25-05-2004 @ 16:09 :
Zaterdag fietse ik terwijl FIshy ( de cockroach die noooooooit banden plakt ) bij mij achterop zat en we gingen op een gegeven moment kk hard onderuit .
had er niks mee te maken sjon, ik was op de scooter heen!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 19:40
Verwijderd
Maar niet terug .
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 09:16
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
een vriendin van mij en ik wisten allebei al: oke we halen dit schooljaar toch niet en we gaan dr ook geen f*ck aan veranderen dus wij om 12 uur (schoolpauze) weggesneakt, op naar de coffeeshop. vervolgens helemaal van de wereld door de stad lopen met chronische lackick, vervolgens denken dat de stadswachten achter je aan rennen en daarom 3 fietsen gaan jatten om op te vluchten (en dan ben je met zn 2en en loop je met 3 fietsen waarvan 2 kinderfietsjes )...

ook ben ik een keer met zelfde vriendin zwaar stoned champagne gaan kopen om vervolgens mensen te bedreigen met:
Pas op or I shoot! (engels en NL haalden we regelmatig door elkaar als we stoned waren)
en als dan blijkt dat de kurk er niet goed af wil schieten keihard wegrennen en vervolgens weer dikke lachkick krijgen

mooie tijden...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:12
Verwijderd
^
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 18:17
Mir-idiotA
Ik was eens op een koopavond heel vreemd. Naar mijn idee gewoon normale aantal halve liters op (rond 8 vanaf de middag ofsu) maar d'r was toch ook iets anders aan de hand.
Op de fiets zag ik zo'n kast met een kip aan zo'n spit ronddraaien. Da kastje kon dus open, was op straat. De spit eruit gehaald, met de kip eraan en toen riep me vriend die achter me fietste, fietsen joh! Dat mag niet! Ik fietsen door de stad met spit + kip door de mensenmenigte.
Laten blijkt dat ik op een brommer van een pizzakourier ben gevallen en dat mensen kwaad werden... Daar weet ik echter niets van. En weer wat later kwamen we weer aan bij huis, en ben ik knock out op de vloer gegaan....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 23:40
Wammus
Wammus is offline
Eerste keer spacecake was ook wel lachen. Wist ff niet dat het pas na een minuut of 10 insloeg. Damn dat voelde echt vaag. Voelde behoorlijk licht in me hoofd. Later tell-sell zitten bellen om 3 uur s'nachts: Mevrouw. Er werd op de reclame gezegd dat ik alles veilig in de foodsaver kon verpakken maar toen ik een week later mn goudvis uit de diepvries haalde was ie blauw. Dat soort sjit ophangen. Later kwam de pa van de vriend waar we zaten. Wij de overgebleven spacecake uit het raam gegooid. Vogels gaan er heel raar van vliegen .
Oud 29-05-2004, 05:26
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Robo schreef op 25-05-2004 @ 16:09 :
hoe hard? Niet vrij hard, niet best wel hard, niet volop hard, maar wel kk hard! Da´s nie mis Robo... He je wel iemand om erover mee te praten?
Oud 29-05-2004, 08:43
Verwijderd
Nee dat niet. Maar ut kwam allemaal goed omdat Fishy een helm in zijn hand had. Ik denk dat die ons leven gered heeft. Helm in je hand, daar ken je mee thuis komen .

Laatst gewijzigd op 29-05-2004 om 16:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten