![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een flinke lul neukt gewoon veel lekkerder, da's mijn visie op het hele gebeuren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.seksvraagbaak.nl/sekswijz...ottewijzer.htm kon niet knippen en plakken, mar op die site wordt gezegd dat de gemiddelde omtrek tussen de 9,5 en 12 cm ligt. nou mijn is groter dan dat en blijkbaar vinden de dames dat wel goed dan.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
hehehe wat kan iedereen toch opscheppen over de lengte. mijne is 15 a 16 cm ( elke keer verschillend, ligt vast aan meetlint.) maarja mijn omtrek is rond de 14,5 ,15 cm. ik heb liever dit dan een lul die lang en dun is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar het is echt zo, waarom zou ik erover liegen? btw, dan issie best dik of niet? moet maar weer es een keer goed opemeten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar stel je hebt 10 jongens. jij bent eentje die de waarheid verteld en de andere 9 lullen maar wat. snapje je weet niet wie de waarheid verteld en wie niet, maar dat is altijd zo met de ''penis'' topics.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ga je net zo lang door tot die uitrekt. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hahahaha nee man heb je nooit je lul vergeleken met een goede vriend van je toen je jonger was??? die van hem was groter maar ja hij is kua lichaam veel langer dan mij ik ben maar 1m74 ofzo hij is iets van 1m95 als het niet langer is. Maar ja nu ik de gemiddelde lengtes lees praat mijn vriendin dus geen bull***t. Dus zoals de geruchten gaan wij antilianen zijn groot geschapen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Kom op zeg, in plaats van zo'n klein pikkie kun je toch net zo goed zijn vingers gebruiken???
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar hoe meet je dat allemaal.. die doorsnee en alles.. Op welk punt de omtrek.. (ben enkel nieuwsgierig). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
....er van uitgaande dat een penis cirkelvormig is ja...maar dat is ie niet Gewoon zelf meten dus...maar ja..wat boeit het eigenlijk? Centimetertje meer of minder is niet zo boeiend...en tja dan heb je misschien een te grote, te kleine, te dunne of te dikke penis. Denk niet dat mede-forummers geinteresseerd zijn in het aantal centimeters wat daar tussen je benen hangt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat grootte betreft zeggen heel veel mensen dat het niet uit maakt hoe groot ie is, maar om wat je er mee doet. Dit is echt alleen maar om alle jongetjes met een klein pikkie gerust te stellen, want ik voel dus zeker wel het verschil tussen mijn ex en mijn huidige vriend (wave-surfer). En met verschil (zo'n 7 cm) bedoel ik óók verschil in genot... Het was wel ff wennen in het begin, maar als je de sex gewoon langzaam opbouwt en zorgt dat je flink geil (en dus nat) bent, dan gaat het allemaal vanzelf. Daarnaast helpt het natuurlijk ook dat ik een hele lieve dushi heb... Maar het zal dus idd wel waar zijn wat ze over Antillianen zeggen...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
@Juno, als ik me ooit kapot verveel heb of alles over mezelf wil weten zal ik het onthouden ![]() Citaat:
En volgens mij is het zo dat blanke mannen gemiddeld in erectie een grote penis hebben. Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 18:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Gekrompen penis (niet altijd) Verwijderd | 12 | 14-11-2017 08:43 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |