Oud 02-06-2002, 22:33
aquafemme
aquafemme is offline
Halloa

Ik ben femke en ik zoek een kamer in de stad Utrecht...

ALLES IS WELKOM

http://www.femkezoektkamer.tk

Kun jij mij helpen?

Oud 03-06-2002, 00:09
Chimera
Chimera is offline
Damn, wel heel toevallig...
Oud 03-06-2002, 00:32
Chilly_Jillie
Chilly_Jillie is offline
...

Laatst gewijzigd op 15-08-2024 om 12:51. Reden: Profiel verwijderen
Oud 03-06-2002, 12:25
Verwijderd
http://www.sshu.nl/

En dan vooral gaan voor die kamers in de flats aan de Willen Schuylenburglaan, die doen sinds kort mee aan een experiment waarbij studenten voor € 10,- per maand een 80-mbit glasvezelverbinding op hun kamertje krijgen
Oud 03-06-2002, 12:44
Chilly_Jillie
Chilly_Jillie is offline
...

Laatst gewijzigd op 15-08-2024 om 12:53. Reden: Profiel verwijderen
Oud 03-06-2002, 23:07
aquafemme
aquafemme is offline
iK sta daar al ingeschreven.... duurt nog eventjes....

Willen Schuylenburglaan-> waar is dat? welk Complex?

Ik sta ingeschreven in Tuindorp of IBB en mijn zus in Lunetten.. dus kan misschien in onderhuur van mijn zus... maar dat is nog niet zo ver, dat duurt nog een lange tijd...

Oud 04-06-2002, 00:00
Verwijderd
Ik weet niet precies waar het is, een vriend van me woont daar. Het is geloof ik aan de rand van Overvecht, aan de Kardinaal de Jongweg...
Oud 04-06-2002, 00:18
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
nare man schreef:
Het is geloof ik aan de rand van Overvecht
Ehm...WIL je daar wel wonen??
Oud 04-06-2002, 22:38
aquafemme
aquafemme is offline
Welke wijken zijn dan af te raden?

Oud 05-06-2002, 09:29
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
Welke wijken zijn dan af te raden?

mwah daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken eigenlijk. Ik woon zelf in Ondiep, vlak onder overvecht is dat...een echte volksbuurt alhoewel er steeds meer jongeren komen te wonen. Maar op zich heb je met je buurtbewoners toch vrijwel niets te maken. Overvecht zelf valt ook wel mee en je zit altijd wel dicht in de buurt van een winkelcentrum daarzo.

dingen als criminaliteit heb je toch overal in utrecht wel, daar ontkom je bijna niet aan, of je nou in overvecht, tuindorp of lombok zit

ik zou gewoon blij zijn als je al een goede kamer kunt vinden. Mocht de buurt je niet bevallen dan kun je daarna altijd nog wel verder kijken naar iets anders lijkt me..
Oud 05-06-2002, 11:22
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
TearSong schreef:

mwah daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken eigenlijk. Ik woon zelf in Ondiep, vlak onder overvecht is dat...een echte volksbuurt alhoewel er steeds meer jongeren komen te wonen. Maar op zich heb je met je buurtbewoners toch vrijwel niets te maken. Overvecht zelf valt ook wel mee en je zit altijd wel dicht in de buurt van een winkelcentrum daarzo.

dingen als criminaliteit heb je toch overal in utrecht wel, daar ontkom je bijna niet aan, of je nou in overvecht, tuindorp of lombok zit

ik zou gewoon blij zijn als je al een goede kamer kunt vinden. Mocht de buurt je niet bevallen dan kun je daarna altijd nog wel verder kijken naar iets anders lijkt me..
thanksz..
Oud 05-06-2002, 11:56
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
aquafemme schreef:

thanksz..
als ik overigens nog wat kan doen ofzo... ('k weet niet..briefjes ophangen? andere dingen)
Oud 05-06-2002, 12:39
Paige
Paige is offline
TearSong:
in Tuindorp is dus echt niet zoveel criminaliteit he..
Dat complex bij de Kardinaal de Jongweg ligt buiten Overvecht..Het spoor scheidt de wijken..

Wijken die af te raden zijn:
* Kanaleneiland
* Overvecht
* Lombok
* Oog in al
* Zuilen

Wijken die aan te raden zijn:
* Voordorp
* Tuindorp
* Rijnsweerd
* Lunetten
* Zeeheldenbuurt
Oud 05-06-2002, 13:43
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
Paige schreef:
TearSong:
in Tuindorp is dus echt niet zoveel criminaliteit he..
fietsen worden overal gejat, echt waar

kijk, het leuke is: je kunt bepaalde wijken wel af of aanraden, maar de wijken die je aanraad zijn wel de wat 'duurdere' wijken om te gaan zitten (behalve lunetten..maar das zo'n end weg). Juist Overvecht, Zuilen en Ondiep zijn lekker goedkoop om te zitten..en aangezien Femke waarschijnlijk ook niet al te veel geld heeft voor een kamer (gokje hoor...), lijkt het me niet zo handig om je zorgen te gaan maken waar je terecht komt

In iedere wijk in utrecht kan je over het algemeen gewoon veilig over straat 's avonds..en met buurtbewoners heb je op zich weinig te maken. Ik zit hier ook tussen Zuilen en Overvecht in, heb een prachtige woning met een grote tuin en heb het ontzettend naar m'n zin hier...en erg goedkoop!
Oud 05-06-2002, 13:44
TearSong
TearSong is offline
Nog 1 opmerking: Lombok is een hardstikke gezellige buurt die zeer in trek is juist bij studenten en kunstenaars etc...heb er zelf ook 6 jaar gewoond en nooit problemen gehad..waarom zou je die wijk afraden?
Oud 05-06-2002, 17:53
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
TearSong schreef:
Nog 1 opmerking: Lombok is een hardstikke gezellige buurt die zeer in trek is juist bij studenten en kunstenaars etc...heb er zelf ook 6 jaar gewoond en nooit problemen gehad..waarom zou je die wijk afraden?
Thanks tearsong.. idd. ik heb niet zoveel geld om handen.. Ik hoef ook niet in de rijkere buurten idd. beetje tussen de kunstenaars in is wel gezellie..

Ik zal jullie tips in iedergeval zeker onthouden..
Oud 05-06-2002, 19:55
Paige
Paige is offline
TearSong schreef:
fietsen worden overal gejat, echt waar

Oh, dus jij vind fietsen jatten criminaliteit..oke..een beetje dan..maar ja..niet echt he..Andere dingen zijn veel erger..

kijk, het leuke is: je kunt bepaalde wijken wel af of aanraden, maar de wijken die je aanraad zijn wel de wat 'duurdere' wijken om te gaan zitten (behalve lunetten..maar das zo'n end weg).

Nou, duurdere wijken? In de Zeeheldenbuurt wonen velen studenten hoor dusss..Op kamernet.nl heb ik goedkope kamers in Tuindorp gezien..Voordorp en Rijnsweerd misschien wel oke..Maar die buurten zijn wel veilig enzo..

In iedere wijk in utrecht kan je over het algemeen gewoon veilig over straat 's avonds..

Ha ha ha, dat geloof je toch zeker zelf niet?
Oud 05-06-2002, 21:43
aquafemme
aquafemme is offline
(?) niet ruzie maken...

Oud 05-06-2002, 22:42
Paige
Paige is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
(?) niet ruzie maken...

Is geen ruzie..Tenminste, van mijn kant niet..

Uh Aqua, is dit niets>>

7 vierkante meter, 157 euro inclusief, Utrecht Centrum..Staat op kamernet.nl

Vanuit daar kan je dan naar een betere kamer gaan uitkijken ofzo
Oud 06-06-2002, 08:15
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
Paige schreef:
van mijn kant ook niet hoor...
Oud 06-06-2002, 10:32
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
Paige schreef:

Uh Aqua, is dit niets>>

7 vierkante meter, 157 euro inclusief, Utrecht Centrum..Staat op kamernet.nl

Vanuit daar kan je dan naar een betere kamer gaan uitkijken ofzo
jeps ik heb die ook gelezen, heb ook ge-mailt maar krijg niks terug..

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten