![]() |
|
![]() |
In jongerencentra mag niet meer gerookt worden. Mijn vraag is: wat vinden jullie daarvan? Voors, tegens....
Zie uit naar een goede discussie! Zie ook eerste thread: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=835385 Harry Hendrik, Laatst gewijzigd op 21-05-2004 om 21:08. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind van wel...dat wil zeggen: als iemand er last van heeft gaat hij of zij maar ergens anders naar frisse lucht happe..en verder vind ik je maar een ego...want zolang JIJ er geen last van hebt mag alles...
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben zelf net gestopt met roken en heb geen problemen met mensen die om me heen roken, ik heb het zelf immers ook gedaan. Maar ik kan heel goed begrijpen dat er mensen zijn die niet tegen sigarettenrook kunnen en het heel vervelend vinden als zij tijdens het uitgaan constant in de rook van een ander zitten.
||
Citaat:
||
Citaat:
als iedereen roken dan echt zo goor vind, zouden die café's als paddestoelen uit de grond moeten schieten en floreren als de pest... maar dat doen ze niet. beetje curieus.
||
Citaat:
Ik wil wel eens een redelijk antwoord horen. Waarom zouden rokers meer recht hebben op hun sigaretje dan de niet rokers op frisse lucht?
||
Citaat:
Andersom hinderen de rokers de niet-rokers ook niet: Enkel de anti-rokers en mensen die 'r vanwege asthma, bronchitus, etc.. last van hebben ergeren zich 'r aan. Niet-rokers zal het worst wezen of er naast ze 'n kankerstaaf wordt opgestoken. Het is een minderheid tegen een minderheid. (maar dan wel 'n minderheid met 'n ijzersterke propaganda machine. ![]() En rekening houden? Beiden met elkaar als 't even kan. Dat eenzijdige gezeik, 'die peuk uit of anders ben je een asociale klootzak die geen rekening houdt met de frisse lucht die 'n medemens eventueel wel eens zou kunnen wensen.' is zo overdreven. ![]() Frisse lucht is ook overdreven, want die is al niet fris om mee te beginnen en ten tweede blijf ik bij m'n punt dat roken bij 't uitgaan hoort. Uitgaan is ontspanning, evenals roken. Van de mensen die uitgaan is een erg groot gedeelte roker. Het kleine deel niet-rokers storen zich niet aan het roken. Dus vanwege 1 malloot (bij wijze van spreken) die loopt te zaniken moet 't hele hok dan maar rookvrij? Over onredelijk gesproken.
Laatst gewijzigd op 15-05-2004 om 09:29. |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Op 'n gegeven moment komt 'r ook het moment dat er gezegd gaat worden: 'zoals je 't wil hebben, kan je 't krijgen ook.' Als iemand 'r last van heeft en gewoon ff vraagt of ik m'n peuk 'n stukje verderop wil roken ben ik daar helemaal niet te beroerd voor, maar dat gezeik en gehannes dat 't overal verboden moet worden zet veel kwaad bloed wat 'n goede oplossing in de weg staat. Die betutteling moet maar 'ns ophouden. Citaat:
||
Citaat:
daar hoeft niet die hele zaal rookvrij voor te zijn, imo. (want dat is ook tamelijk egoïstisch.)
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
...Straight Edge is echt jouw scene ![]()
Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 16:48. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
waar 't dus op neerkomt is dat zo'n 70 tot 75% van de mensen die uitgaan moeten wijken omdat jij niet in de rook wil staan, over egoïsme gesproken.
|
ik haat rokers als ik uitga, want ik kan er gewoon moeilijk tegen. en het stinkt, is niet stoer en schaden de gezondheid van andere mensen. zelf willen doen, ok, zelf weten. maar iemand anders heeft er last van. dus van mij komt er nog een strenger verbod als het aan mij lag.
||
Rokers zijn eigenlijk best wel dom. Zij zijn diegene die de sigaretten kopen en die niet rokers mogen gratis meegenieten.
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
Zo... Net terug van feestje (6:04)
Nu nog in de rook. Maar hopelijk is dat binnenkort allemaal anders. Enne: allemaal blijven komen, he! Ook als je straks niet meer mag roken. Je gaat toch primair uit voor de muziek en de mensen! (Wie dit nu nog leest: slaap lekker. En hele prettige Hemelvaartsdag morgen!) Harry Hendrik |
![]() |
|
![]() |
ik ben blij voor je dat dit niet de echte wereld is want dan had ik je op je bakkes gerost!!!
daddy d, Is dit een bedreiging? Zo ja, dat wil ik dat graag officieel weten. Dan: waarom zo agressief? Omdat ik mensen op een regel wijs? Wat als iemand je zou wijzen op het feit dat ergens WEL gerookt mag worden? Reageerde je dan ook zo? Harry Hendrik |
![]() |
|
![]() |
Sorry hoor, dat je het onzin vind dat je niet mag roken kan ik een klein beetje bergrijpen, maar om dan gelijk niet meer naar cafe'tjes te gaan vind ik kinderachtig.
Nou, ik snap dat het wennen zal zijn. Maar ja, om dan maar niet meer te komen.... Dan is die peuk wel heel belangrijk voor je.... Harry Hendrik |
![]() |
|
![]() |
ik haat rokers als ik uitga, want ik kan er gewoon moeilijk tegen. en het stinkt, is niet stoer en schaden de gezondheid van andere mensen. zelf willen doen, ok, zelf weten. maar iemand anders heeft er last van. dus van mij komt er nog een strenger verbod als het aan mij lag.
Er zijn dus meer mensen die het meeroken zat zijn. Deze persoon lijkt zelfs nog wat verder te willen gaan dan ik. Trouwens: ik wijs alleen op een BESTAANDE regel. Wat vinden anderen? Harry Hendrik |
![]() |
|
Ik vind dat roken helemaal niet bij het uitgaan hoort, ik vind het daarom ook prima als er een verbod komt. Ik kan niet tegen rook en ik heb vooral een hekel aan die mensen die denken dat ze stoer en grappig zijn en dan hun rook in mijn gezicht blazen
![]() Ook vind ik het erg vies dat heel het huis naar rook stinkt als ik ergens geweest ben waar veel gerookt werd, alleen al doordat mn jas (met rooklucht) in de gang hangt. Als die mensen zonodig willen roken gaan ze maar buiten staan, onder een afdak ofzo. En dan zijn er van die mensen die zeggen dat het gezellig is om te roken, nou ik zie niet in wat daar nou zo gezellig aan is... Zij kiezen ervoor om te roken, dat vind ik prima, zolang ik (en andere niet-rokers) er geen last van hebben. Roken, het zou verboden moeten worden! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
jullie doen net alsof wij er het super gaaf vinden om de hele toko vol te blazen met rook, het liefst zo veel mogelijk eigenlijk doe ik het veel liever recht voor je neus |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|