Oud 13-05-2004, 16:46
damaetas
damaetas is offline
duh tuurlijk
Oud 13-05-2004, 17:10
Verwijderd
Ik denk wel dat het kan, maar niet in alle gevallen. Mijn beste vriend is homo, dus met hem kan ik ook alleen maar bevriend zijn. Een andere vriend van mij heeft een vriendin (had 'ie al voor wij elkaar kenden), en daar issie echt helemaal gek op. Ik trouwens ook op mijn vriend.
Op zich denk ik dus wel dat je bevriend met elkaar kunt zijn (zeker als de ander, of allebei, al bezet is), maar toch denk ik dat je erg uit moet kijken voor "spanningen" die toch wel vrij snel zullen ontstaan.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 17:38
love is life
love is life is offline
Het kan wel maar ik heb al meerdere keren voorgehad dat ik verliefd werd op de jongen waarmee ik tijdens die bepaalde periode vaak mee omging ... Dan ben je daarmee keiclose enzo zoals nu bv weer ... maar die jongen heeft een vriendin en dat is zo f*cking kak want je begint dingen te zien die er niet zijn (tekens dan dat hij eventueel toch zou willen) maar lijkt me eigenlijk vrij onmogelijk ... fin het kan dus maar volgens mij is er toch wel op een bepaald moment ergen seen vonk ook al wordt het misschien niets ...
Oud 13-05-2004, 18:33
Verwijderd
Als je zelf vindt dat het kan, dan kan het.

Als je zelf denkt dat het niet kan, dan zal het ook niet lukken.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:02
Antistar
Antistar is offline
dat gaat echt well!!!!!

maar serieus, ik heb een aantal vrienden en die blijven af en toe eens slapen, maar er gebeurd ook niets ofzo.. kan er ook lekker mee lullen en stonen enzo (:
Oud 13-05-2004, 22:06
In_stilte
In_stilte is offline
Ik heb vrij veel gewone vrienden, natuurlijk is er dan een andere spanning , maar eigenlijk heb je toch met al je vrienden/ vriendinnen een andere "soort relatie". Het enige vervelende is dat mensen gekwetst kunnen worden doordat ze verliefd zijn, maar dat is meer een probleem van verliefd zijn dan van vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 01:25
Verwijderd
Ja, het kan altijd, ligt aan je eigen en zijn instelling (of haar in dat geval).
Bij mij is het wel fout gegaan, dit omdat ik wel goede vrienden was en het respect wederzijds was, maar we allebei sexueel erg "kriebel" hadden voor elkaar. Een relatie zou er nooit ingezeten kunnen hebben, dus zijn we er niet op in gegaan. Maar dit heeft er dus ook wel voor gezorgd dat we uit elkaar gegroeid zijn..... gewoon omdat we niet meer "zuiver" konden denken. Dit is dus bij mij al meerder malen gebeurd.
Ik denk dat het grote probleem over het algemeen altijd zal blijven; je kunt verlieft worden of nog erger; sexueel aangetrokken zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 14:02
sofuckingme
sofuckingme is offline
ik heb 3 hele goede vrienden,dus ja jongens en meisjes kunnen zeker goede vrienden zijn.een van die vrienden is een ex van mij en daar ga ik ook heel goed mee om.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 14:06
Arwyn
Arwyn is offline
Werkt prima hoor!
Bij mij in ieder geval wel. Ik heb 2 hele goeie vrienden, met één daarvaan deel ik echt zo'n beetje alles (behalve iets als het bed natuurlijk). Ik kan hem gewoon heel goed vertrouwen en het werkt prima. We zijn dan ook niet echt elkaars type, dus verliefd worden op elkaar zit er niet in. Dat helpt denk ik wel
Oud 19-05-2004, 20:53
Babette
Babette is offline
Ik vind zeker dat t kan.....heb bijna alleen maar jongens als vrienden! Twee meisjes....maar als ik met die jongens ben ben ik t enige meisje..
Van mijn ouders mag ik niet meer met hun omgaan....omdat t jongens zijn Ik vind dit dus echt vette onzin, maar nou mag ik dus niet meer met ze omgaan Natuurlijk doe ik dit wel...want hun kiezen niet mijn vrienden, dat doe ik zelf wel! En ze doen helemaal niks raars ofzo?
Ik snap gewoon echt niet waar mijn ouders zo'n probleem van maken?!?! En ik word er ZZZZZZZZOOOOOOOOOOOOOOO moe van
Oud 19-05-2004, 21:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
ik vind het prima kunnen, heb zelf meer vrienden dan vriendinnen, de nuchterheid van m'n mannelijke friends is zo heerlijk relaxt... Met meiden heb ik tot nu toe alleen nog maar gezeik gehad, watvoor leeftijd dan ook: jatten elkaars vriendje af, altijd in dilemma over wat ze nou weer aan moeten, Als je bij hun bent zijn ze aardig-ben je weg- gaan ze over je lullen, de helft van de tijd gaat het over dat ze zichzelf te dik vinden blablabla.... Bij mij is het nog nooit fout gegaan met m'n vrienden, enkele heb ik leuk gevonden of zij mij, 4 vrienden zijn ook daadwerkelijk exvriendjes van me, en bij de overige totaal geen aantrekkingskracht, mij bevalt het goed
Oud 20-05-2004, 13:34
honnepon
honnepon is offline
Dat kan zeker wel! Ik heb zovaak jongens als gewoon 'zomaar' vriend gehad.
Oud 21-05-2004, 14:14
Alistar
Alistar is offline
Ik heb een paar vrienden, waar ik nooit op zou vallen. En mijn beste vriend, daar ben ik wel verliefd op geweest, maar das nu helemaal weg. Dus volgens mij kan het heel goed. Als niks voor elkaar voelt behalve vriendschap, waarom niet?
Oud 21-05-2004, 15:30
thalia
thalia is offline
Tuurlijk dat zoiets mogelijk moet zijn. De laatste tijd kan ik het beter vinden met bepaalde jongens dan met een aantal meisjes uit mijn klas. Ik heb zelfs het gevoel dat ik bij een van die jongens beter terecht kan dan mijn beste vriendin.
Jongens zijn heel anders dan meisjes en daarom denk ik dat ik het beter met hen kan vinden. Zo roddelen ze niet en vragen je niet uit over je liefdesleven. Ze blazen ook bepaalde dingen niet op: meisjes gaan er een drama over maken als je iets fout doet of zegt, terwijl jongens er even het hunne over denken en het twee dagen erna het zich nog amper herinneren.
De stereotiep dat jongens niet kunnen luisteren is helemaal niet waar dus. Ze kunnen het zelfs beter, je moet het juist willen zien.

Een jongen en een meisje kunnen dus net zo goed boezemvrienden zijn als twee jongens of twee meisjes. Zolang als er geen 'elektrische vonk' is (om het met de woorden van mijn godsdienstlerares te zeggen), is er geen sprake van verliefdheid en kan je spreken over een boezemvriendschap. Wat volgens mij zeker en vast moet kunnen.

Wat de buitenwereld denkt, daar mag je je niks van aantrekken. Wij krijgen soms ook de vraag of we een koppel zijn, omdat we zo close zijn (we doen veel samen, lopen hand in hand, liggen samen naar de wolken te kijken, ...), maar dan lachen we eens vriendelijk en vragen we ons af waarom iedereen er problemen mee heeft.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:37
janz
janz is offline
ik denk wel dat t kan.. heb nml zelf ook een hele goede vriend..! al zit bij mij ook altijd iedereen te zeuren over wanneer we nou eens wat met elkaar krijgen!! NIET DUS! haha! maar goed.. heb een tijdje geleden wel een x met um gezoend.. stom natuurlijk, maarja.. t is gebeurt.. maar gelukkig kunnen we zo goed met elkaar dat er nu nix is verandert.. en we zijn t er allebei over eens dat we gewoon vrienden zijn!
maar goed.. t kan dus zeker wel!! tuurllijk heb je wel sommige andere intresses ofzo.. maar juist met een jongen kan je wel goed over "liefde" enzo praten.. zie je t ook eens van een andere kant!! maar goed.. lijkt me wel duidelijk zo!!
Oud 21-05-2004, 17:22
lost-in-thought
lost-in-thought is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 12-05-2004 @ 17:20 :
Dat kan zeker wel........ik heb heel wat goede vriendinnen! Maar raar genoeg wel allemaal het "type" waar ik op val
wat hij zei
Oud 21-05-2004, 18:08
Verwijderd
Ja kan best, ik heb eigenlijk meer vrienden dan vriendinnen.. ik ken ook niemand die dat vreemd vindt maar dat ligt kennelijk aan de omgeving..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 18:18
Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
Tuurlijk kan dat

Er zijn 4 meisjes die ik als goede vriendin beschouw, tegenover 3 jongens... op 1 van die 4 meisjes ben ik verliefd, de andere 3 zijn ook wel belangrijk voor me (en dat geldt ook voor de 3 jongens), maar ik zou niets meer dan vriendschap met ze willen...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 18:40
DreamFlyer
DreamFlyer is offline
kan wel degelijk....keb 2 goede vriendinnen die ik allebij al heel lang ken ....

Het kan dus wel....
Oud 22-05-2004, 12:52
steentje
steentje is offline
gewone simpele vrienden: jah
goeie vrienden: als hij homo is wel jah...
beste vrienden: NEEEEEE!!!!!
Oud 22-05-2004, 13:51
Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
Citaat:
steentje schreef op 22-05-2004 @ 13:52 :
gewone simpele vrienden: jah
goeie vrienden: jah
beste vrienden: jah
ik ga niet met lelijke meisjes naar bed hoor
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 13-05-2004 @ 17:06 :
Neuh hoor, alleen maar niet aantrekkelijk genoeg om de sprong te willen wagen/homofiel/al bezet.
Nee, ik vind dat ze echt afstotelijk moet zijn Als ze 1) niet aantrekkelijk genoeg is kan alcohol nog roet in het eten gooien en bij 3) geldt de regel: 'alles kan kapot' of, zo je wilt, 'dat proeft hij toch niet'. Optie 2) is inderdaad ook een goeie blokkade.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:05
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-05-2004 @ 15:03 :
Nee, ik vind dat ze echt afstotelijk moet zijn Als ze 1) niet aantrekkelijk genoeg is kan alcohol nog roet in het eten gooien en bij 3) geldt de regel: 'alles kan kapot' of, zo je wilt, 'dat proeft hij toch niet'. Optie 2) is inderdaad ook een goeie blokkade.
Maar stel nou dat ze jou niet aantrekkelijk genoeg vindt, of dat ze trouw is aan het vriendje? Of ga je 'r dan verkrachten . Of vind je dat je niet bevriend met iemand kan zijn als je haar wil maar er verder niets gebeurt?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:41
vixen
vixen is offline
pff. natuurlijk.
Oud 24-05-2004, 13:10
speedyme
speedyme is offline
Waarom zou dat ni kunnen zeg.
Ik heb eigenlijk best wel veel vriendinnen dus why not!!!
Heb trouwens een vrij grote vriendenploeg en daar is de helft toch echt wel van het vrouwelijkegeslacht en we hebben super veel lol.
Dus ik zie niet in waarom het ni kan.
Oja heb nog nooit wat met iemand van die meiden gehad en zou het ook ni willen trouwens.
Groetjes BJ
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 22-05-2004 @ 15:05 :
Maar stel nou dat ze jou niet aantrekkelijk genoeg vindt, of dat ze trouw is aan het vriendje? Of ga je 'r dan verkrachten . Of vind je dat je niet bevriend met iemand kan zijn als je haar wil maar er verder niets gebeurt?
Nee, dan ga ik haar niet verkrachten ik zal dan een manier moeten vinden om toch vriendschap met haar te onderhouden zonder constant zwaar op haar te geilen. Uit eigen ervaring weet ik dat dat heel moeilijk is. Het is nodig om echt helemaal onderaan te beginnen, en jezelf te vragen wat je nu eigenlijk van het contact met haar wilt: hang ik om haar heen omdat ik haar stiekem nog wil, of kan ik ook een leuke avond hebben en niet teleurgesteld zijn als er niets gebeurt? Dat is echt lastig, maar het is wel mogelijk
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:56
Verwijderd
ik heb bijna alleen maar jongens als vrienden ik kan met meisjes niet opschieten.
jongens kan je gewoon mee kloten en vervelen en lol trappen zonder dat ze erbij nadenken
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:57
Cinamon
Cinamon is offline
Ja natuurlijk kunnen meisjes en jongens vrienden zijn.
Zolang het maar geen 1 op 1 vriendschap word, want soms word het dan link. Dan word geheid een van de twee verliefd.
Wat jullie er ook van zeggen.
Oud 25-05-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 12-05-2004 @ 17:20 :
Dat kan zeker wel........ik heb heel wat goede vriendinnen! Maar raar genoeg wel allemaal het "type" waar ik op val
ik ook, nouja val, ik zou dus niet op hun verliefd worden maar het is wel mijn smaak zeg maar
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 18:00
Envy
Envy is offline
Ja, maar volgens mij is er wel bijna altijd geflirt.
Oud 26-05-2004, 16:50
Cruz
Cruz is offline
Ja hoor, kan prima denk ik! Ik heb een aantal vrienden, waarbij ik echt niet bang hoef te zijn dat ze meer voelen/willen en zij weten dat ook van mij! No problemo dus.. Toch?!
Oud 28-05-2004, 15:54
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
zeker. zelfs zonder geflirt ofzo. (een vriendschap met geflirt kan ook natuurlijk, maar zonder evenzeer (zelf ondervonden))
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 09:49
QueenOfTheBongo
QueenOfTheBongo is offline
mijn beste vriend, dus tegen wie ik wel alles durf te vertellen is een jongen
DUS....
TUURLIJK!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 19:43
Fainne
Fainne is offline
Ik heb niet erg veel jongens als vrienden, maar er blijft toch altijd wel een soort spanning tussenzitten, al is het miniem.

Ik heb dit alleen niet bij een vriend van me die tamelijk jonger is, en een vriend die homo is.

Ik had een vriend, waar ik steeds een betere vriendschap mee kreeg, maar nu ben ik daar dus wel stapelverliefd op
(en misschien is het wederzijds maar hij is wel een vrouwenhater...)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 19:48
Pierreke
Pierreke is offline
Dat kan volgens mij heel goed! Jongens zijn niet zo open ver het algemeen; maar als ze denk ik bij een meisje eenmaal gewaardeerd worden dan zijn ze wat opener denk ik en kunnen ze heel goed vrienden zijn; zonder dat er meer aan de hand is. Ik heb zelf een goed voorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 19:59
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Tuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten